(haal dit zo weg)
Ik heb ook positieve verhalen gehoord over Gezondheidscentrum Hoograven! Ongevraagd advies, maar als je je online gaat inschrijven, let er dan op dat je niet te veel privacy gevoelige info moet invullen (bsn-nummer, polisnummer, medische voorgeschiedenis, foto paspoort etc). Formulieren op websites van huisartsen worden vaak wel veilig verstuurd, maar komen niet op een veilige email server terecht en kunnen onnodig lang bewaard worden. De kans dat deze gevoelige informatie lekt, is dan ook aanwezig. Je kunt beter een formulier handmatig invullen en inleveren bij de praktijk of verzenden naar een beveiligd emailadres.
Anders is gezondheidscentrum Oog in Al misschien ook wat? Daar zitten ook meerdere artsen (en POH, apotheek en volgens mij ook een fysio).
Ik zit bij gezondheidscentrum Lombok. Zeer tevreden! Ik zit bij een man, maar ze hebben ook vrouwen. En als ‘jouw’ huisarts er niet is, kan je makkelijk naar een andere.
Ik dacht dat het binnen 10 min fietsen moest zijn ongeveer. En meeste praktijken hebben de postcodes op de site staan, die ze accepteren, mits er nog plek is voor nieuwe patiënten. Ik zit vlakbij het station, bij een vrouw, maar da’s echt een stoephoer. Dus ik wil daar weg, maar nog geen andere vrouw binnen mijn regio gevonden grrrrr.
Wat irritant, succes!
Ja volgens mij wisselt het wat ze aanhouden. Bij mijne moest je eerst idd binnen 10 min wonen, nu staat er niks meer, of ja je moet “dichtbij” wonen. Ik woon eigenlijk ook net te ver weg nu en ze hebben ooit wel eens gezegd dat ik eigenlijk een andere moest zoeken maarja. De dichtstbijzijnde hier zit vol, de andere vlakbij laat maar 1 postcode toe en dat is niet de mijne. Nou dan niet he
En ik wil gewoon bij de mijne blijven haha.
ik woon bij Mariaplaats en heb mij ook rot gezocht naar een huisarts. Werd overal afgewezen op afstand (terwijl er genoeg op 5/10min afstand zitten)of ze zaten vol. Zit nu bij janskerkhof maar dat was geen prettige ervaring. Houd nu regelmatig in de gaten of er weer plek is bij andere.
Ik was jarenlang patiënt bij de huisartsenpraktijk aan de Bosboomstraat (naast het Diak). Op 1 vrouwelijke huisarts na heb ik daar altijd heel goede ervaringen gehad.
Iemand een aanrader voor een leuk restaurant om te bestellen dit weekend? Het liefst iets Aziatisch
Streetfood club! Daar heb ik gisteren nog eten afgehaald, zo lekker.
Jasmijn en ik!
En Sonmat voor Koreans. En wij bestellen thais altijd bij lemongrass of saowapa.
De ramen brothers lijkt me ook lekker maar heb niet hele goeie ervaring met ramen thuis laten bezorgen maar die ga ik binnenkort wel testen
Tewosu vind ik lekker! Zat eerst ook in Ngein maar nu alleen nog in Uut.
Ik vond street food club erg tegenvallen laatst…
Heeft iemand tips voor leuke (coronaproof) activiteiten in Utrecht? M’n vriend en ik gaan er vlg week een nachtje slapen (Karel V) en ben wel benieuwd wat leuk is om te doen/bekijken!
DomUnder, centraal museum, museum Catharijneconvent, de Domtoren beklimmen, er komt een mini kerstmarkt op Neude maar ben benieuwd of dat echt gebeurd, wandelen op een landgoed/buitenplaats in de buurt,
Oehh luxe hoor! Vanaf karel V kun je ook een leuk rondje lopen langs de singel. En zit een heel schattig filmhuis tegenover de achterkant, heet springhaver theater
Weet iemand een restaurant dat een brunch box verkoopt voor kerst? Ik zag wel een artikel op indebuurt maar dat was allemaal met vlees. Het hoeft ook niet mega-uitgebreid (of duur) maar misschien van een lekkere bakker met croissants en luxe broodjes en wat kaas.