Een collega van mij! Ik DM je even
Iemand een tip waar je een leuk wijnproeverij pakket kan kopen? Heb net al wel een pakket gevonden bij Lefebvre
Ik heb een keer bij Vleck een heel lekkere proeverij gehad, die hebben vast wel iets voor thuis nu ook. En geen koppijnwijnen
Ik heb laatst bij de slijter op de Kanaalstraat een pakket samen laten stellen en dat was echt top!
Heel random dit, maar ik heb al best vaak bij Jolide besteld en las hun naam altijd als rijmend op hybride. Maar toen de bezorger de laatste keer voor mân deur stond, kwam ik erachter dat je hun naam uitspreekt als rijmend op holiday. Ik kon mân gezicht echt niet in de plooi houden omdat ik zo erg in shock was Nu ik het bij jou zie staan, raak ik weer helemaal van slag hahaha
Ik ga stuk hahahaha . Zelf durf ik niet meer zo goed te bestellen bij Jolide. Heb zelf in dezelfde straat gewoond waar een snackbar van hun staat en kwam daar wekelijks op zondag met een brakke kop en hij (eigenaar of manager whatever van desbetreffende snackbar) herkende me en raakte aan de praat. âBen je weer brak, zelfde receptâ blabla. En vorig jaar ben ik verhuist en toen had ik besteld en stond hij voor mijn deur âja ik zag je naam staan dacht kom het ff brengenâ en toen vroeg die of mijn nieuwe woning beviel en of die ff een blik mocht werpen . Later had ik nog een keer een bestelling gedaan en mijn telefoon ging over, echt 1 sec. Had ik het nummer toegevoegd in mijn telefoonboek > gekeken in Whatsapp, was het zijn nummer. Aub
Misschien een beetje rare vraag, maar ik ben op zoek naar een vrouwelijke huisarts in Utrecht. Ben drie jaar geleden naar Utrecht verhuisd, maar mân huidige huisarts zit zoân 100 km van mij vandaan. Not so very handy.
Kent iemand een fijne huisarts? Ik heb al wat geGoogled, maar daar schiet ik niks mee op.
Ik weet niet waar je woont? Omdat je postcodegebied bepaalt waar je terecht kunt. Ik ben heel tevreden met de mijne, maar weet sowieso eigenlijk of zij specifiek nieuwe patiënten aanneemt momenteel. Zit bij het wilhelminapark
Oh serieus, dat wist ik helemaal niet! Dacht eigenlijk dat het binnen een straal van 10 km moest zijn en volgens mij is Utrecht niet zĂł groot. Ik woon btw in Zuidwest.
Jaa ik woon op 5 min lopen van mijn huisarts af en ik woonde zelfs als niet in het juiste postcode gebied. Omdat ik het formulier al helemaal ingevuld had mocht ik me toen alsnog inschrijven haha. Ik zou googlen op huisartsen utrecht en dan hun score bekijken op van die review sites (independer?)
Toen ik zocht was 2km al te ver voor een nieuwe huisarts, ik zou dus echt zoeken naar een huisarts in jouw postcodegebied en dan maar hopen dat ze nog patienten aannemen (dat kan ook nog wel moeilijk zijn). Helaas is het lastig om zelf te kiezen en kritisch te zijn wb een nieuwe huisarts⊠Ik was wel altijd heel happy met Gezondheidscentrum Binnenstad, maar daar moet je dan maar net wonen.
Ja en zorgkaart nederland misschien. Echt goed dat je je gaat inschrijven! Heel belangrijkđȘ Het is niet veel werk
Ik ging Googlen op âhuisarts Utrechtâ en kwam verschillende reviews tegen. Maar de reviews zijn zo uitlopend dat ik het gewoon niet meer weet En het valt me heel erg tegen hoe weinig reviews er eigenlijk voor een huisarts worden achter gelaten.
@Indigo Goed dat je het aangeeft en hopelijk nemen ze mij wat sneller aan haha, 100 km rijden voor een huisarts is bijna niet te doen.
Ja, het moet Ă©cht even een keer gebeuren. Woon nu bijna drie jaar in Utrecht en maak niet vaak gebruik van de huisarts, maar heb ze toevallig afgelopen weken al paar keer moeten benaderen. En dan loop je bijna nog liever met de klachten rond dan 100 km heen en 100 km terug te rijdenâŠ
Is er geen grote praktijk in je buurt? Dat je eventueel nog kunt wisselen?
Ik denk ook dat mensen eerder een negatieve review achterlaten, ik zou het ook niet zo snel doen als ik gewoon een prima dokter heb.
Mij is verteld dat een huisarts je niet mag afwijzen als de afstand max 15 is? Denk dat je in Utrecht binnen 15 minuten bij veel praktijken bent. Ik zit namelijk ook wel op een kwartier fietsen ongeveer. Eigenlijk te ver, maar ze gaven aan dat ik me altijd mag aanmelden, ze komen alleen misschien niet op huisbezoek bijvoorbeeld. Ik zit zelf bij Galgenwaard, was Arts en Zorg maar nu heet het anders geloof ik.
Thanks voor de tip! Ik ga eens even kijken. Is 12 minuten met de auto van mij vandaan