Het Utrechttopic

Hahaha omg ik bedoelde streetfood club :joy::joy::joy:… autocorrect :see_no_evil:. wij wonen echt in hipster central dat streeploos club als een legit naam voor een restaurant klinkt

14 likes

Stuk :joy:

1 like

image

STREEPLOOS CLUB - de favoriete eetgelegenheid van glazenwassers. Eindelijk niet meer gek worden van oneffenheden op ramen terwijl je eet.

12 likes

Hahahaha ja ik had het dus zo geloofd :joy:

@anon42392789 hahaha ja ik kreeg dus ook echt glazenwassersbedrijven toen ik het googlede :’)

2 likes

Oh, de Klub maakt zo lekker eten. Mis uit eten gaan echt :disappointed:

@Fredje Ik heb vorige lockdown bij watertoren 4 gangen besteld en dat was fantastich en op dit moment staat t menu van tula (was eerst loaded, nu mexicaans https://www.instagram.com/restauranttula/ ) op mn wishlist

2 likes

Deze vraag is misschien wel heel specifiek, maar zitten hier UU-ers die weten of je gewoon de UB binnenstad in kunt lopen om iets te printen? Om er te studeren moet je reserveren namelijk, maar ik vind het een beetje overdreven om helemaal een plek te reserveren om alleen 1 a4’tje te printen, haha.

Je kan het proberen aan de balie te zeggen dat je alleen hoeft te printen maar de kans is er wel dat ze je niet doorlaten

1 like

Hmm oke! Misschien toch maar even naar een printshop dan. Thanks voor je antwoord!

Ik ben uiteindelijk voor Metro Kitchen gegaan. Was leuk om zelf nog de gerechtjes in elkaar te knutselen. Was echt veel trouwens, met de nootjes, olijven en brood erbij. Twijfelde nog over een dessert, maar blij dat ik dat niet gedaan heb. En helemaal niet duur voor 20 euro pp. Aanrader!

2 likes

Bij Hutspot (vlakbij het Neude) zie ik regelmatig mooie sieraden van toffe merkjes, ook ringen!
En in de Zadelstraat zit ook een winkeltje waar ze mooie sieraden hebben, maar daar weet ik de naam niet meer van en kan het online ook niet terug vinden. Misschien alweer failliet gegaan? XD

Verder vind ik dat reguliere winkels zoals & Other Stories, Guts & Gusto en My Jewellery wel mooie sieraden hebben. Die zijn alleen redelijk goedkoop en wellicht dus ook iets minder in kwaliteit en duurzaamheid… maar alsnog wel prima!

Weet iemand de naam van een wolwinkel/borduurwinkel die in een straatje achter de neude zat, volgens mij zelfde straat als theater ‘t hoogt? Ik kan het niet vinden op internet maar misschien bestaat het niet meer?

Ik ken alleen wolwinkel Modilaine bij de Lijnmarkt. Bedoel je die?

Hm, geen idee, ken het niet… Weet in de stad alleen Ria’s fournituren, maar dat zit in de Zakkendragerssteeg.

Nee het is een andere, ik dacht dat de naam ook iets was met Stitch maar dat kan ik verkeerd onthouden hebben

Sticks & cups in de Telingstraat?

3 likes

Jaa dank je wel! <3

1 like

Ik heb net de app gedownload en vind dit soort initiatieven superleuk! Bezorgkosten van 4,95 valt wel mee als je het vergelijkt met reizen naar Amsterdam (en parkeren).
Zijn er meer van dit soort bestelapps die naar Utrecht bezorgen?

Zag trouwens dat je cordyceps (paddenstoel/parasiet) kon bestellen om op te eten :nauseated_face: had er ooit een vies filmpje van gezien dus zou dat nooit aandurven.

Schijnbaar is UCS ontruimd? Brrr hoorde hier ook al veel helikopters.

https://www.ad.nl/utrecht/klopjacht-op-utrecht-centraal-naar-man-die-dreigende-taal-uitsloeg~a8853a76/

Als iemand toevallig nog een appartement (Wittevrouwen) zoekt, met 1 (werkende) huisgenoot. Let me know.