Er zit er eentje op de Lijnmarkt, daar heeft een vriendin van mij een hele mooie gekocht, Meesie heet het geloof ik!
Suppen! En hot yoga utrecht/rocycle (op tijd reserveren) en random lesjes
Weet iemand misschien een leuk lunchplekje vlakbij het centraal museum? Iets met zowel vega/niet-vega opties
Vers (Oudegracht), Rabarber, 30 ml, Gys (iets verder). Keek (echt vlakbij!)
Ik weet niet hoe dichtbij het moet zijn, maar Anne&Max vind ik ook leuk (wel druk vaak). En broei is ook erg leuk, maar die hebben alleen maar vega-gerechten geloof ik
Dacht deel het even hier!
Weet iemand een restaurant of café in Utrecht dat hulp in de bediening zoekt?
Nieuwegein of Zeist ofzo mag ook
Precies wat ik zoek, bedankt!
Joehoeeee! Heeft iemand een tip voor een restaurant waar ik een goed menu af kan halen in ons stadsie? Een goed initiatief dat ik kan steunen?
Ben volgende week jarig en moet er toch iets van maken
Mag ook een menu zijn wat je thuis nog in elkaar moet zetten, hoeft niet kant-en-klaar bezorgd te worden.
Ik vond de streeploos club heel lekker! Le petit heron ook maar dat was een beetje weinig.
En noir (die doen noir je huis) ziet er op insta iig altijd heel leuk uit!
Mn zusje heeft trouwens een docs bestand, even koekeloeren of daar nog meer in staat! Brb
Ik heb de vorige keer een driegangenmenu bij restaurant Blij besteld en dat moest je deels nog zelf in elkaar zetten. Dat was leuk om te doen (met goede instructies) en erg lekker! Je kunt het ook afhalen volgens mij
De Zusters in Maarssen! Is denk ik m’n favo restaurant en ze bezorgen nu dinerboxen in Utrecht, tijdens de vorige horecasluiting een paar keer gedaan en was elke keer echt heel erg lekker. Je moet alles wel nog opwarmen zelf maar niks ingewikkelds. De koffiebox die je erbij kan nemen zitten ook hele lekkere dingen in altijd
bij ruby rose kan je ook een lekker menu afhalen!
Oeh dat ga ik erbij zetten in de docs! Zusters staat er wel in maar deze info mist.
Food market Amsterdam bezorgd trouwens ook in Utrecht. Die verkopen ook diner boxen (van oa Mos Amsterdam) en dan moet je wel alles zelf koken. En ook fruit, groenten, vlees, patisserie en een groot assortiment luxe vegan dingen.
Wow, wat een tips, thanks!!
Zusters was vorig jaar mijn verjaardagsetentje, @Dazed, ga nu voor iets anders
Noir vind ik er idd ook goed uitzien, @Bergamot, had ik al in optie. Net als Blij, @Puzzelmeiske
Thanksss
Bar Cava voor kaasfondue!
Ik mis borrelen bij cava zo!
@Fredje WT urban kitchen heeft nu ook een bezorg menu. Je moet nog zelf de gerechten warm en afmaken, maar dat vond ik best leuk!
Ik kende dit niet maar keek net even en ik acht de kans zeer groot dat ik hier volgende week ga bestellen
Edit: Streeploos Club kan ik niet vinden, heb je misschien een linkje?