Het Utrechttopic

De nieuwe bieb, anders kaffeetaria?

1 like

Allebei goede ideeën! Ik zoek alleen iets dat ook in de avond open is (van 18-21 oid)

1 like

Misschien het restaurant/kantine van de universiteitsbibliotheek op de Drift? Of Lewis Book café en dan vooral de benedenverdieping.

1 like

Broei vind ik altijd heel chill om te zitten! Weet alleen niet of het in de avond ook druk is tegenwoordig.

1 like

In de Stayokay heb je een restaurant/kantine (The 5th) waar je gewoon de hele dag kan zitten. Ik denk niet dat je raar aangekeken wordt omdat er verschillende soorten bezoekers zijn (dus mensen die er verblijven, werken, studeren, hapje eten, alleen drinken).

2 likes

Weet niet of je met laptop wilt gaan zitten, maar dan is Lewis Bookcafe geen aanrader, daar mogen laptops niet (@NoyraSoturi).
Zelf vind ik Bistrot Centraal wel gezellig :slight_smile:

Oh mag het nu ineens weer niet? Ik hou het niet meer bij, haha :’)

Al ruim een jaar niet meer ofzo. Tenzij het daarna veranderd is, maar ik ben er in elk geval nooit meer geweest.

Restaurant op drift is weg

Laurent aan janskerkhof vond ik fijn

1 like

Bedankt voor alle tips, ik ga ze denk in een voor een uitproberen!

Morgen is Swan Market in Utrecht, weet iemand of dat leuk is/ het waard is? :slight_smile:

1 like

Huh, die ruimtes met die lange tafels en zo gewoon? Ik was daar laatst nog. Of is het nu dicht vanwege corona bedoel je?

is meestal wel echt leuk! vaak kraampjes van wat kleinere webshops etc, het is geen uren vermaak maar wel leuk om even rond te wandelen

Die ruimte is er nog wel maar je kan er geen eten meer kopen. Alleen bij Lodewijk.

Welke huisarts en apotheek vinden jullie goed in Oog in Al?

Gezondheidscentrum oog in al. Daar zit een apotheek en de huisarts in

2 likes

Ah top, dankjewel!

Zijn hier meiden die onefit gebruiken in Utrecht? Wat zijn jullie aanraders? Ik doe
vooral graag high intensity lessen maar fijne yoga tips zijn ook welkom.

1 like

Iemand tips voor sieradenwinkels met mooie ringen in Utrecht? In de stijl van Anna + nina of fashionology. Mijn vriend had een ring voor me uitgezocht als cadeau maar het was helemaal niet mijn smaak :upside_down_face: