Het Utrechttopic

80.000?? Wow! Wat was de prijs waarvoor het te koop stond?

Ik snap echt niet dat je zoveel over gaat bieden. Dan heb je echt wel een flinke kans dat je huis onder water komt te staan. Maar goed, toen ik op de woningmarkt zat bood je gerust nog onder de vraagprijs.

Stond te koop voor 415 en zij hadden het ooit gekocht voor 350. Dus lekker winst gemaakt :joy:

Nee, het stond te koop voor 415 en ze hebben het verkocht voor 495! Maar ze hadden het zelf een aantal jaar geleden gekocht voor 350 dus hebben bijna 150 winst gemaakt.

Ja super relaxed, maar echt gestoord natuurlijk. Het huis is (in mijn opzicht) ook echt geen 5 ton waard. Is gewoon een rijtjeshuis, kleine tuin, 2 echte slaapkamers en een zoldertje. Echt gestoord dat je daar zoveel geld voor moet betalen. Wel een goede locatie overigens.

Ik moet maandag in Utrecht zijn, en een vriendin brengt me. Als bedankje neem ik haar mee uit lunchen. Heeft iemand een tip? Het moet wel bereikbaar zijn met de auto. Ik moet bij F.aceland zijn, dus daar in de buurt is ook prima.

Fort aan de klop? Weet niet wanneer dat nu open is, zou je even moeten checken.
Of Bistro Belle in Oud Zuilen?

1 like

The Colour kitchen is leuk! Is max 5 min rijden daar vandaan.

2 likes

Parel van Zuilen is leuk!

1 like

Dacht ik ook nog aan, is idd leuk!

1 like

Hm, zie dat Bistro Belle en de Parel van Zuilen op maandag (nog) niet open zijn voor lunch, @Barbie

Hebben jullie tips waar je lekker (ook vega) eten kan bestellen? Ik wil iets lekkers bestellen vanavond maar ken de eetscene hier niet meer zo goed en op thuisbezorgd zie ik door de bomen het bos niet meer.

1 like

juul’s hummus!

2 likes

Ik had laatst afgehaald bij vegan bamboo bar, daar hebben ze heel lekkere bowls die je zelf kan vullen met groente, tofu, couscous, etc.

1 like

Thanks allebei! @California en @crazyplantlady. Ziet er lekker uit, ik ga deze opties voorleggen aan mijn vriend

Heeft iemand tips voor leuke tweedehands kledingwinkels in Utecht waar ze (ook) mannenkleding verkopen? (liefst ook open op zondagen)

Op de oude Gracht zit Episode. En in de Voorstraat Giensch en nog een winkel waar ik de naam niet van weet. (En niet zeker nog ze bij die laatste ook mannenkleding verkopen.) Volgens mij zijn deze ook op zondag open.

Heeft er iemand tips over waar ik lekkere taarten in Utrecht kan kopen voor een verjaardag?

Heeft iemand toevallig een hulp in de huishouding die nog een extra schoonmaakadres zoekt in Utrecht?

Ik vind de taarten van Bond en Smolders heeel lekker. Zijn niet van die echt bday taarten, dus weet niet of het is wat je zoekt.

Wammes!

@Fredje ik heb wel een nummer voor je, alleen in het begin vonden we ze supergoed maar na een jaartje oid toch wat minder. Het is een beetje afhankelijk wie er komt…