Ik zou ook wel in de app groep willen! Woon er nu ongeveer 1,5 jaar.
Ik zou ook wel in een appgroepje willen!
Oh, hier ben ik wel voor in! Ik zoek al tijden een zwemmaatje maar mijn vrienden houden niet van natuurwater en koud water. (Losers).
Ik voel me heel dom nu, maar hoe stuur ik je een DM? Krijg als ik op je naam klik alleen te zien dat je profiel niet openbaar is.
Als je naar je berichten gaat kan je op ‘nieuw bericht’ klikken. Daar kan je dan gewoon een gebruikersnaam invullen
Nice!! Waar ga jij meestal zwemmen?
Meestal combineer ik het met een fietstochtje Maarseveense plassen, de Haarrijnse plas of Strijkviertel, maar heb ook geen probleem met Merdedekanaal/Munt/Kromme rijn of andere onofficiele zwemplekken.
Zusje van een vriend zoekt een kamer in Utrecht, ivm haar stage die van aug t/m dec loopt. Misschien heeft iemand hier een tip?
Ja ik wil ook in de app
Uhm Internationale studenten zijn niet welkom tijdens het eerste semester. Dus de short stay kamers van de SSH blijven dan leeg staan. Ze hebben voor de zomermaanden ervoor gekozen om ze te verhuren met als beloning 1 jaar extra inschrijftijd. Kan me voorstellen dat ze dat binnenkort ook zullen doen voor de periode van het eerste semester. Die kamers zijn volgens mij al gemeubileerd.
Anders zou ik gewoon op Facebook kijken voor tijdelijke kamers. Er zijn verschillende algemene kamer in Utrecht groepen en daar komen ook tijdelijke kamers op te staan. Kamernet kan ook maar van de mensen waarvan ik weet dat ze het hebben gebruikt hoorde ik vaak dat er zoveel mensen reageerden dat ze toch geen reactie terug kregen en je betaalt er gewoon voor dus dat is zonde.
Je zou via Kamernet en Facebook ook naar gewone kamers/studio’s kunnen kijken maar als ze er maar een halfjaar is, dan zal het wel wat lastiger worden. De meeste mensen zoeken toch een wat langdurige huisgenoot. SSH is hiervoor waarschijnlijk geen optie want je hebt dan echt wel lange inschrijftijd nodig.af
Zijn er meiden van hier die vanavond naar het blm protest gaan? Ik (of mijn vriend) waarschijnlijk wel (als het logistiek lukt met kind te eten geven en op bed leggen)’
Ik ben te herkennen aan een panterprint mondkapje! En als iemand nog een mooie leus voor op een stukkie karton heeft dan hou ik me zeker aanbevolen.
Oohh dit lijkt me ook wel wat. Heb je dan ook echt een wetsuit ofzo aan eigenlijk?
Hopelijk werkt de link. Kwam 'm tegen op Facebook.
Ik was er! Hoe vond jij het? Ik vond het indrukwekkend. Verstond er verder niets van, maar ben echt blij dat ik gegaan ben.
Weet iemand een plek waar je kan flexwerken deze week? Mijn buren zijn alle muren aan het doorbreken en ik kan niet eens mijn eigen gedachtes horen. Naar kantoor mag ik niet.
De werkplekken in de bibliotheken gaan volgens mij volgende week weer open. Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar het is rustig en heeft internet
Mijn vriend en ik gaan binnenkort verhuizen naar Utrecht, heeft iemand tips om een leuke huurwoning te vinden? Zijn al een tijdje aan het zoeken, maar het is zo lastig!
Ligt heel erg aan je budget eigenlijk en je specifieke wensen. Wil je meerdere slaapkamers? Een buitenruimte?
In Leidsche Rijn krijg je bijvoorbeeld wel meer huis voor je geld, maar niet iedereen wil daar wonen (handige is wel dat er twee makelaars heel veel huurwoningen hebben daar, en dat deze partijen beide betrouwbaar zijn en de woningen goed onderhouden. nadeel is dat de inkomenseisen echt hoog liggen, volgens mij 4 x de huur). Er zijn ook wat nieuwbouwprojecten die de verhuur in gaan, volgens mij in Tuindorp. Verder hebben vrienden goede ervaringen met b.ur.eau. st.anding, maar die hebben niks online staan. Daar ga je echt heen en dan laten ze het op de PC zien wat ze hebben, dus kan minder handig zijn als je van ver moet komen. Oh en ik vind daar de contractkosten best hoog.
disclaimer: dit is gebaseerd op mijn ervaring en die van vrienden haha
Misschien via seats2meet?
@Salty Vooral elke dag kijken, zo snel mogelijk reageren als je iets ziet en als je een bezichtiging hebt zorgen dat je je papierwerk van te voren al op orde hebt. Ik heb zelf een woning gevonden via Pararius, en een aantal mensen die ik ken ook!
Tof dat jullie aan Utrecht denken! Ligt echt aan wat je zoekt in een wijk! Leidsche Rijn is echt een stuk fietsen vanuit de binnenstad maar schijnt heel fijn/netjes te zijn met veel gezinnen. Relatief nieuw allemaal. Ik houd zelf van de sfeer in de binnenstad, mooie oude gebouwen en wat meer verrassende mensen, winkels en gekte.
Zuilen was altijd echt Utregs, zat als ik het goed heb relatief wat meer sociale woningbouw. Zitten hele mooie huizen tussen. Het is snel aan het veranderen, huizenprijzen stijgen dus dat is niet zo leuk voor de oorspronkelijke bewoners die niet echt meer binnen Zuilen kunnen verhuizen dus. Maar er wonen dus ook steeds meer yuppen. Ik zou zelf als ik rustiger zou willen wonen ook prima in bijvoorbeeld Lunetten kunnen zitten, dicht bij de stad maar veel groener en rustiger. Niet alle huizen zijn mijn smaak alleen.
Ligt er dus helemaal aan wat jullie zoeken! Succes!