Het Utrechttopic

Ik vind het raar om te vragen tijdens corona en misschien is het ook nog te vroeg. Maar hebben mensen zin om een keer (in een kleine groep en op afstand) te meeten?
Ik ben na een aantal maanden in het buitenland te hebben gewoond terug in Utrecht, maar veel vrienden zijn inmiddels verhuisd en heb zin om nieuwe mensen te ontmoeten!

4 likes

Ja lijkt me leuk! Moet kunnen toch, op afstand en in een park oid bij lekker weer?

1 like

Lijkt mij ook leuk!

1 like

Lijkt mij ook leuk! Bij mij zijn ook veel vrienden uit de stad verhuisd, het lijkt me leuk om weer wat Utrechters te leren kennen.

1 like

Jaaa dat lijkt mij ook leuk!

1 like

Lijkt me ook leuk! Ik ben recent naar Utrecht verhuisd en lijkt me leuk meer mensen te leren kennen hier!

1 like

Jaaaaa nice :grin:

1 like

Oh hey wat tof dat zoveel interesse hebben! Een parkje/bos leek mij ook het beste qua afstand houden. Ik vind zelf amelisweerd heel fijn daar is het ook minder druk dan in de parken in de stad. Ik maak even een poll aan voor een dag!

• 1 juni 's middags
  • 1 juni 's avonds
  • 2 juni 's middags
  • 2 juni 's avonds
  • 3 juni 's middags
  • 3 juni 's avonds
  • 4 juni 's middags
  • 4 juni 's avonds
  • 5 juni 's middags
  • 5 juni 's avonds
  • 6 juni 's middags
  • 6 juni 's avonds
  • 7 juni 's middags
  • 7 juni 's avonds

0 stemmers

2 likes

Leuk! Ik ben ook sinds kort weer in NL en verhuisd naar Utrecht, lijkt me gezellig.

1 like

Lijkt mij ook leuk om aan te sluiten, woon zelf ook nog niet zo lang in de stad

1 like

Ik ga woensdag een datum prikken! Als iedereen komt die heeft gereageerd op het eerste bericht zijn we met 9, is dat denken jullie oke/chill met 1,5m afstand? Ik was aan het denken dat we misschien ook een Whatsapp groep kunnen maken en meerdere kleine meetings kunnen doen bv. Wat denken jullie?

Ik zou ook graag aansluiten. Op dit moment lukt dat even niet aangezien ik voor langere tijd bij familie ben maar een volgende keer ben ik erbij!

1 like

Ik vind de Whatsapp groep een goed idee maar moet komende keer overslaan denk ik

Ja ik denk dat een whatsappgroep ook handig is! 9 en 1,5m is okee denk ik, maar niet ideaal als je een groot collectief gesprek wil misschien. Dan is het fijner om in 2 groepjes te zitten misschien en een beetje te rouleren.

Zelfde hier, volgende keer ben ik er graag bij!

On second thought lijkt het me nog steeds leuk, maar voel ik me er in deze coronatijd toch niet helemaal lekker bij om met zo’n grote groep nieuwe mensen af te spreken (zelfs al is het op afstand). Je mag mijn antwoorden opmde poll dua buiten beschouwing laten. Maar ik haak later graag een keer aan als dat weer wat normaler/veiliger kan. Jullie veel plezier!

Ik vind het ook lastig! Appgroepje lijkt me sowieso leuk, voor spontane meetings als je ergens in de buurt bent bv.

1 like

Denk ook dat een appgroepje chill is. En denk dat toch niet iedereen kan en we dan niet met al te veel zijn en het op afstand best prima is?

Mij lijkt het ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Utrecht. Vind het wel heel erg spannend. En twijfel inderdaad een beetje imv Corona. Een appgroep lijkt mij leuk en handig!

1 like

Oké appgroup it is! Kunnen we vanuit daar ook kleinere (spontane) meetings plannen. Ik houd bijvoorbeeld zelf heel erg van natuur zwemmen en het zou tot zijn als iemand van het forum wilt joinen!
Ik wil de groep wel aanmaken dus stuur je nummer maar in een dm!

2 likes