Het Utrechttopic

@Leuk123 @Candace Ja ik ga sowieso even kijken! En inderdaad, voor een aantal jaar zal het wel meevallen. Waar ik eerder woonde ben ik wel eens 's nachts achtervolgd door een horde jongens op scooters die naar me gingen schreeuwen, maar inmiddels ga ik toch niet meer vaak uit haha.

Morgen een nachtje Utrecht! Leuke tips voor borrel (nacho’s?) en diner? We zitten vlakbij station.

1 like

Ik ben wel fan van Lucy Lou, de nachos zijn goed en lekkere drankjes ook! Je kan er voor diner terecht, ik heb er nu een paar keer gegeten en het was steeds goed. En het zit dicht bij het station! http://www.lucylou.nl/

4 likes

Ik vind Lebowski altijd wel leuk!

Ik vind Markt, Stan & Co, Springhaver, Lebowski en Beers & Barrels altijd wel knussie en toegankelijk voor alle soort mensen, verder de Streetfood Club, hoog hipster gehalte dus moet je wel net zin in hebben. Als het gaat om tentjes die niet te ver lopen zijn vanuit centrum/station althans.

2 likes

Oja goede, aan dat hele straatje zitten wel aardige tentjes.

Ik wil een afspraak maken bij SalonB, maar heeft iemand nog zo’n kortingscode voor mensen die voor de eerste keer komen? (of weet iemand anders een andere kapper aan voor max 40/50 euro? - wilde naar Beichies maar die is vol)

Smit aan de leidsekade is echt goed en niet duur. Ik verf & knip voor 65e meestal.

2 likes

Dat is vlakbij mij! Moet/kan je daar een afspraak maken?

Nee, gewoon binnenlopen. Zou niet op zaterdag gaan, en op maandag zijn ze dicht.
Petra is een held trouwens!

1 like

Eens!! Ik ben daar ook al een paar keer goed geknipt en gehighlight!

1 like

@bertie @Krekel weten jullie of die kapper ook een aanrader is voor mannen?

Denk het wel, er komen ook altijd veel mannen binnen en die betalen dan helemaal weinig. Maar ken geen mannen die daar naartoe gaan.

1 like

Heeft er iemand nog aanraders qua sportscholen in utrecht? T lijkt allemaal druk, gebrekkig of duur

Ik heb precies dezelfde vraag. Vooral allemaal heel duur, als je niet naar Fit for Free wil.

Ik weet niet wat New Style tegenwoordig kost, maar vond het daar altijd wel fijn. Veel locaties, veel lessen en (toen) goed betaalbaar.

1 like

Waar in Uutje is de kaasfondue het lekkerst?

Ligt eraan wat je wilt doen!

Dit vond ik aanraders waar ik (sommigen al een tijdje geleden) via OneFit ben geweest:
HRNSTR33 (filiaal net buiten de singel vooral)
StabilityForYou
De Trainmore boven het stationsplein
FIG
Studio AERIS
De Yogaschool Utrecht
Bikram Yoga Utrecht (die gaan hun naam binnenkort veranderen)

1 like

Proef nooit zoveel verschil eigenlijk.
Oude Pothuys vind ik iig niet zo goed.
Clochard is lekker, Olivier, Kartoffel.
Misschien De Bakkerswinkel? Heb hem daar nog nooit gegeten, ben nog wel benieuwd.

1 like

Ohja hier was ik al benieuwd naar, of ze ‘m ook zouden veranderen nav al die commotie rondom de guru. Lijkt me een goeie stap wel.

2 likes