Ja vind ik ook slim van ze! Is uitgelegd op hun site: https://www.bikramyogautrecht.nl/
Bedankt voor de tips!
Ben lange tijd lid bij de Work Out geweest, iets duurder maar was het helemaal waard. Leuke lessen, mooie sportscholen (schone kleedruimtes, sauna) en ze hebben bootcamps in het park.
FIG en TrainMore vond ik ook top.
Ik zag laatst dat je ook kan kaasfonduen bij Bar Cava!
Wanneer gaan we
Snel, en gaan we erna de kroeg in. We moeten door!!
Hoi!
Wie heeft voor mij dé tip? In februari wil ik op een zaterdag mijn verjaardag vieren met ongeveer 10 personen met cocktails en wat hapjes om 20.00 uur.
Ik wilde heel dat heel graag bij de Rum Club doen, want daar draaien ze ook lekkere muziek. Daar kun je echter niet voor een borrel reserveren, pas rond 22.00 uur.
Zelfde geldt voor de Streetfoodclub.
Toen geprobeerd bij Jack Rabbit, daar reserveren ze op zaterdag niet voor een borrel.
Iemand nog leuke tips? Dus: cocktails, leuke muziek, beetje ‘hip’ (sorry voor dit woord)
Ubica vind ik niet leuk, Stan en Co zou een optie kunnen zijn maar ben nog niet heel enthousiast.
Niet middenin het centrum, maar ik was laatst bij de Ping Pong club en dat is ook erg gezellig en hip(ster)!
Wil je perse cocktails doen? Vandaag is de opening van Ruby Rose en dat ziet er echt heel mooi uit. Zie net op de site dat je kan reserveren;
Ja daar heb ik naar gebeld voor ik deze post plaatste en toen bleek dat je pas vanaf 22.00 uur kunt reserveren. Jammer want zag er leuk uit!
@SissyThatWalk ga eens kijken wat dat is, tnx!
Meh wat stom zeg. Maar Pingpong club is inderdaad ook leuk en gezellig
Stan&Co zou ik inderdaad overslaan!
Aaah bij Pingpong is het reserveren vanaf 20 personen. Dat dit zo moeilijk blijkt joh!
Pffff ik ga even met je mee denken! Bar Cava heb je ook nog, is niet heel groot, wel ‘hip’.
liquoir bar in Uut is ook nieuw, ben er nog niet geweest (Noem nu van alles even op hoor) maar ziet er ook leuk uit).
Lief van je! Ik ga weer even kijken.
Mr. Finch lijkt me ook wel wat, ben je ermee bekend toevallig?
Oja! Die heb je ook nog, zit ook in een gezellig straatje, ook leuk!
Ok! Ik belde ze net maar het telefoonnummer doet het niet heb een mailtje gestuurd!
Haha dit gaat soepel, ben benieuwd! Bunk hotel heb je ook nog
Haha echt he? Maar heb al een mail terug dat ze een telefoonstoring hebben en met een 06-nummer erbij.
En ze hebben plek en ik heb gereserveerd. Als eerste krijgen we flessen bubbels op tafel dus helemaal leuk.
Bedankt voor het mee denken!
Ah leuk, zo fijn dat je iets hebt gevonden! Ook goed dat je er op tijd bij bent, alvast veel plezier (duurt nog even maar dan heb ik het alvast gezegd )!
Ja vond het een beetje overdreven van mezelf nu al te kijken maar het is maar goed dat ik dat gedaan heb.
En dank je wel!