Het Utrechttopic

Zit er in de mango in utrecht een violetta (plussize) afdeling?

Aah oke! Ik las t op viva en ik dacht al hmm lijkt me sterk.

Nee, helaas. Ik dacht dat de enige Violetta in Maastricht zat? Of alleen nog maar online te koop was.

1 like

Ik ben zelf tevreden met zowel Lilo in de binnenstad (lange jansstraat) als Anna (kapsalon Anna) aan het einde van de kanaalstraat.

1 like

Ja inderdaad Anna op de Kanaalstraat is nice. Was laatst naar Sipan style op de Voorstaat en die was ook nice.

2 likes

Al weg :slight_smile:

Heeft er iemand nog een goede tip voor een kapper in Utrecht? Ging vaak naar Graduates maar die vind ik te duur worden en bij Beichies kan ik pas in oktober terecht :frowning:

Smit! Echt goede kappers en niet duur. Knippen en kleuren is 60, knippen en ingewikkeld kleuren (highlights ed) ongeveer 80. Echt blij dat ik hier terecht ben gekomen.

2 likes

Thanks nog voor de tip. Ben vandaag langsgelopen (ze werken dus blijkbaar zonder afspraak) en ben nog nooit zo snel geknipt! En ook tevreden met het resultaat :wink:

1 like

Hai! Inmiddels heb ik het hele topic doorgelezen en al leuke ideetjes opgedaan. Van het weekend ben ik alleen in Utrecht centrum. Ik zoek in de buurt van Hoog Catharijne een restaurantje waar ik alleen iets lekkers (vega) kan eten. Iemand een tip?

Jazeker! Utrecht is nerd central! Je hebt bitropolis, neverneverland, the joker, subcultures en nog wat. Allemaal bij de oude gracht.
Lunch tentjes teds heeft een leuk terras, loetje vind ik ook leuk, streetfood club, de ontdekking, louis hartlooper, bagels en beans, jozef, broodnodig, @Cactusje waku waku (vegan snackbar)

1 like

In hoog catherijne misschien Comptoir Libanais?
Of Hoog Catherijne uitlopen en even oversteken bij Vredeburg (andere kant van de weg) naar Waku Waku?

2 likes

Owgod, de Uitdagen zijn begonnen. Heb ze zelf ooit ook gelopen, dus mag eigenlijk niet zeuren. Ik hoorde ergens heel valse muziek en ik dacht heel even ‘Acda en de Munnik zingen toch niet zo slecht Ă©n zijn toch uit elkaar’, maar het was een bandje van een studievereniging. Hahah.

6 likes

Hoop echt dat de regen mee gaat vallen deze week voor ze! De UIT is zoveel leuker als je veel dingen buiten kunt doen

1 like

Even reactie op mezelf: er is weer een woning vrij (naast mij), dus pm me bij interesse! (heb voor de rest geen invloed op wie er wordt gekozen helaas)

Hey ik ga dit weekend met 3 vriendinnen een weekendje naar Utrecht.
Ik heb hier al wat tips opgeschreven maar als er nog recente aanraders zijn om lekker te eten en wat leuke winkels.
Het wordt echt een relax weekend.
O en mss ook een nagelsalon ofzo waar we met z’n allen onze nagels kunnen laten doen.
Ow yeah een echt girlsweekend.

Weet iemand waar je je haar goed kan laten föhnen? (Ik heb een event en krijg mijn haar zelf niet helemaal top geföhnd)

The graduates aan de Voorstraat!

1 like

Momenteel sta ik tweede op een lotingwoning in Overvecht, en ik vroeg me af of iemand weet hoe Overvecht nu is om te wonen? Ik heb er een aantal jaar gewoond, maar dat is inmiddels ook weer zo’n 3 jaar geleden.

1 like

Sowieso even proberen te kijken? Er zijn zulke verschillende buurten in overvecht.

1 like