Meneer smakers? Of is dat weer te snackbarachtig? Ze hebben 3 verschillende vegaburgers.
Of SLA? Zit ook op de voorstraat en volgens mij hebben te tegenwoordig ook warme dingen
Meneer smakers? Of is dat weer te snackbarachtig? Ze hebben 3 verschillende vegaburgers.
Of SLA? Zit ook op de voorstraat en volgens mij hebben te tegenwoordig ook warme dingen
De Griek in het straatje tussen de Dom en de Oudegracht aan de ene kant zit het restaurant, aan de andere kant een soort streetfoodachtig tentje. Of Mario of Dogma inderdaad.
kimmade is mijn 2go2plek
Iemand enig idee op welke dag de Nike outlet in Overvecht wordt bevoorraad?
Ik heb hem al gekregen, 28 januari was het.
Ik heb hem 30 januari gehad. Ik zou deze week nog even afwachten en dan misschien bellen voor de zekerheid? Volgens mij zijn er, tenzij je kwijtschelding aanvraagt, geen omstandigheden waaronder je niet zou hoeven betalen namelijk en het is ook lullig als je over een paar jaar de rekening van die hele periode krijgt ofzo.
Voor zover ik weet moet je alleen zelf betalen als je een zelfstandige woning hebt, dus geen gedeelde badkamer/keuken. In studentenhuizen is het dus gebruikelijk dat de verhuurder die kosten betaalt, en niet de huurders. Er staat ook wel iets op de site van BGHU daarover dus dat zou je nog even na kunnen lezen voor de zekerheid.
Oh wat apart! Ik heb nav die brief gebeld omdat iets me niet helemaal duidelijk was, en die medewerker zei toen dat het op huishouden gaat, dus dat appartementen bij elkaar in een gebouw zitten zou volgens mij niet uit moeten maken zolang ieder appartement een eigen huisnummer heeft
Bij mijnoverheid kan je geloof aangeven van welke instelling je allemaal berichten wil ontvangen. Misschien staat het daar niet aangevinkt bij jou.
Ik heb vrijstelling en de brief al gekregen.
Ik heb m ook nog niet? Morgen even bellenā¦
Edit: vorig jaar kreeg ik m ook pas eind februari, dus ik wacht nog even af
Ik raad iig Maxx niet aan! Je betaalt daar een bepaald bedrag en dan kom je in een speciale mailingslistā¦ (met waarschijnlijk alsnog honderden anderen).
Verder: je zou woningnet kunnen gebruiken, daar staan zowel sociale huurwoningen op (relatief wat huurwoningen die worden verloot, maar moet wel zeggen dat er vaak 800+ reacties zijn op 1 woning) als ook woningen boven de sociale huurgrens. Die woningen worden volgens mij ook verloot, dus ik denk dat je daar wel veel meer kans mee maakt! Ik heb het idee dat niet veel mensen woningnet gebruiken om niet-sociale huurwoningen te vinden.
Verder: er zijn een aantal facebook groepen waar wel eens appartementen in staan. Vaak wel onderhuur.
En ook: ik weet natuurlijk helemaal niet wat jouw financiƫle situatie is, maar houd er rekening mee dat je vaak 3-3.5 keer de huurprijs bruto moet verdienen per maand.
Ik heb vorig jaar november mijne ontvangen. Voor 2018 en 2019 in een keer, dus best zuur omdat ik dus voor twee jaren moest betalen.
Heeft iemand nog een tip voor een fijne kapper in Utrecht centrum? Voor knippen en verven en er gewoon wat leuks van maken. Er zijn zoveel kappers ik weet t gewoon niet en heb nog geen echt fijne gevondenā¦
Oh en als iemand ook tips/meningen wat te doen met stijl lang haar zonder model hou ik me ook aanbevolen
beichies of the graduates?
The graduates vind ik een beetje duur (had iets van 100 euro in mn hoofd maar daar wordt t zo te zien het dubbeleā¦) haha vind 100 euro ook al heel veel geld
Beichies ziet er goed uit! Denk dat ik die ga proberen
Iemand toevallig ook ervaring met madame pompadour? Die winkel ziet er heel gaaf uit (en de retro feest kapsels ook) maar ben benieuwd naar ervaring met ānormaleā kapsels.
Zat zelf ook misschien te twijfelen over kinki maar heb daar ook geen ervaring meeā¦
Hi there! Nou ik ben dus nieuw in dit topic, aangezien ik per 1 april aan het werk mag in de Domstad! Ik kom alleen van best wel ver. Zag al wat tips voor huisvesting ed in dit topic staan, maar als iemand toevallig een recente tip heeft laat het me weten! Ook gewoon qua buurten e.d. Ik ben niet een ontzettend stadsmens (prikkelsssss) maar in Nieuwegein kan ik tot nu toe ook niks vinden haha.
groetjesssss
Ik was laatst bij beichies, leuke kapper, mijn haar is okĆ© geknipt. Ik ben best tevreden al zit mijn haar niet bijzonder goed (maar ik wilde daar ook geen ā¬200 rob Peetoom meer voor neerleggen), maar vond het voor het eerst in mijn leven leuk bij de kapper, terwijl ik het normaliter haat, dus go for it!
Zeist, de Bilt, Houten etc. ook niks?
Heb nu eentje in Soest bekenen (maar viel me tegen) en in Bilthoven een staan. Maar het gaat heel langzaam en weinig beschikbaar
Zou kanaleneiland en overvecht vermijden