Het TMI topic

Toen ik bij de gyn een nieuwe spiraal wilde laten zetten, heeft hij eerst gekeken of de lengte van mijn baarmoeder al in mijn dossier stond. Dat zou betekenen dat het niet opnieuw opgemeten zou hoeven worden (en je dus een tang op je baarmoedermond minder hebt). Misschien even vragen of hij/zij het wil noteren voor een evt volgende keer?

1 like

Mijn stoelgang de laatste tijd is niet vrolijk :frowning: Normaal poep ik 1x per dag en dan gewoon gezond. Alleen nu poep ik meerdere keren per dag een klein beetje, en de substantie is niet zoals normaal. En ik heb zoooveel lucht in m’n buik.

Snap niet hoe het komt? Voor zover ik weet doe ik niks anders dan voorgaande weken.

1 like

Kan ook door stress komen, weet niet of je het zwaar hebt

@anon98052296 nee eigenlijk niet! En ik heb nooit lichamelijke reacties op stress dus dat zou ik wel gek vinden. Ach gaat vast wel weer over maar t is wel irritant.

Ja snap ik. Ik had ook super goed poep nadat ik stopte met vlees eten, maar nu ben ik helemaal ontregeld door mijn nieuwe baan en thuis wonen en anders eten en ja, dat merk ik wel

@Matilda ja dat ga ik morgen dan maar eens proberen! Gelukkig eet ik behalve kaas weinig zuivel, dus dat moet lukken. Thanks!

1 like

WAARSCHUWING: Niet lezen als je citroenlimonade aan het drinken bent.

Mijn broertje had een ontstoken vinger, met pus en alles. Om alles te ontsmetten weekte hij zijn vinger twee keer per dag in een glas met gekookt water en soda. Die ochtend had hij dat ook gedaan terwijl hij op de bank zat, maar omdat hij nogal een sloddervos is had hij zijn glas sodawater met pus op de salontafel laten staan. Mijn vader had die middag een opruimbui en zag op het tafeltje een glas staan met een soort van citroenlimonade. Hij wilde dit opruimen maar had ook best wel dorst, dus hij naam een grote los. Van het sodapuswater.

24 likes

Echt hĂš. Gisteren kon ik ook niet, vandaag al 4 (!!) keer!! Feest :tada:

1 like

Ik bedoel maar :sunglasses: Meestal piek ik in de ochtend, dus ik verwacht geen grote afterparty :crazy_face:

7 likes

Love goed kakken! En dan helemaal als je afveegt en het gewoon meteen schoon is.

8 likes

Lekker sodapuswater

13 likes

Hahahah geniet ervan!

1 like

Hahah ach we gaan maar niet van het ergste uit. Ja dikke prima, nadat ik de huisartsenpraktijk uitstapte voelde ik me weer dikke prima is ook niks ingezet dusja. Over 3 weekjes moet ik naar t ziekenhuis ben benieuwd!

1 like

Ik ga dood van de buikpijn. Gelukkig heb ik een telefoon die me vermaakt terwijl ik op de wc zit.

Poepen bij iemand anders thuis of op openbare plekken vind ik altijd lastig. Één uitzondering: van die fancy openbare toiletten waar je 50-70 cent moet betalen en die lekker goed dicht zijn. Op grotere stations heb je die altijd maar ook in warenhuizen soms. Na thuis vind ik dat de allerlekkerste plek om te schijten. Daar ga ik gerust een kwartier zitten met mijn telefoon erbij. Zo ook nu haha

25 likes

even waar voor je geld krijgen toch?

3 likes

Ik heb bij m’n tenen dat twee tenen tegen elkaar drukken waardoor de nagel van een in de zijkant van de andere teen drukt waardoor er dus een wondje ontstaat. Heel vervelend :sweat_smile:

1 like

Ik moet volgende week voor het eerst in mn leven naar de gynaecoloog (een man volgens mij) en ik kijk er zĂł tegenop he. Gatverdegatver ik wil niet :(.

Oh snap je helemaal. Kan je geen vrouw krijgen? Succes alvast!!

Mijn vader heeft dit ook en als hij veel gaat lopen (bv. Op vakantie of als hij gaat hardlopen) dan doet hij een pleister om de teen die in de andere drukt. Helpt voor hem heel goed.

1 like