Over waxen gesproken, ik zag bij action chilly waxstrips liggen dus meegenomen. Op m’n benen werkte het niet, misschien te korte zachte haren. Bij m’n bikinilijn werkte het best goed. Toen deed ik m’n oksels, allejezus wat pijnlijk man niet te doen. Ging ik ook nog eens m’n andere oksel doen. Omg. Het bloedde ook, omdat ik bang was voor ingegroeide haren deed ik er Vanish pfb op. Toen brak de hel echt uit, wat gigantisch prikken ik had het gevoel alsof gewoon dat vel eraf viel. Ik zat te puffen van de pijn. Toen met een handdoek met water gedept. Ik kon gister amper deo op doen omdat het zo gevoelig nog was en prikte.
Ik kwam er gisteren achter dat mijn navel denk ik ontstoken is. Hij is rood, beetje schilferig en van de week zat er waterig pus in? Gisteravond maakte ik het schoon met dettol, maar dat was niet echt een slim idee hahaha. Brandde als een gek en toen was het vuurrood. Gelukkig is dat nu al wat minder, maar wat is dit
Kom er ook achter dat ik mijn navel helemaal niet meer kan zien vanbinnen, terwijl dat vroeger wel was. Maar geen idee hoe lang dit al is. Ben ook niet aangekomen oid. Ben me opeens heel bewust van mijn eigen navel
Ik zou het drooghouden (deppen) en alleen met water schoonmaken. Heb dit ook wel eens eerder gehad, geen idee hoe het kwam
Thanks!! Hoe snel ging het bij jou over?
Heftig! Ik heb ook een x mijn oksels geepileerd met zo een apparaat, maar op een of andere manier was er een soort brandplek ontstaan. Ik kon echt dagen geen deo gebruiken, alsof je in brand staat. Maar deed je er nou vanish op? Vanish vlekkenverwijderaar? Of heet iets anders dat ik niet ken ook vanish?
Hoe dan ook, heel erg veel sterkte! Ik hoop dat je oksels genezen zijn voor de hittegolf volgende week!
Dat durf ik niet precies te zeggen sorry! Maar ik geloof niet dat het langer dan 2 dagen duurde (totdat ik het niet meer voelde als ik langs mijn navel kwam)
Haha nee, geen wasmiddel gedoe. Ik kan nou een beetje deo op doen. ik zweet gelukkig weinig van mezelf en ik heb ook een soort brandwonden, vooral aan m’n linkeroksel. Dat vel is ook flinterdun? Oh my god wat een pijn. Maar heb niet gehuild #grotemeid.
Oh hahaha dat product ken ik niet
Gewoon proberen zo min mogelijk irriterende producten te gebruiken onder je oksels, dan is het zo weg.
Nou ik ging net mn spiraal laten zetten. Spoiler: is niet gelukt. Ze hebben echt 3x geprobeerd (eendenbek, vastzetten, opmeten) maar ze konden de baarmoederingang niet goed genoeg zien dus uiteindelijk niet geplaatst. In totaal een half uur lopen vroeten in mn vagina. Echt kut (letterlijk)
Omg wat naar! Krijg al buikpijn als ik eraan denk. Verging je niet van de pijn?
Jemig, lekker dan. En nu? Een nieuwe poging of ben je er even klaar mee?
@modena @Virago Ja in het begin vond ik het heel erg meevallen maar toen ze bijna een half uur bezig waren was ik er wel echt klaar mee, geen pretje. Ga nu een afspraak maken bij de gynaecoloog, want weet nu toch al hoe het voelt dus nog 1 keertje trek ik wel. Die kan meekijken met een echo dus dan gaat het hopelijk soepeler
Ja verstandig. Wat een gedoe
Zieke buikpijn in de supermarkt net, nu dikke leegloop al de hele avond. Beter is dit zo over, moet morgen werken en kan moeilijk mn hele dienst op de wc doorbrengen :’)
Ik heb dit ook gehad toen ik het wilde laten zetten bij de huisarts, zo naar. Hij ging zelfs nog een andere huisarts er bij halen maar na een half uur kwamen ze toch tot de conclusie dat het niet ging lukken.
Gynaecoloog had het echt zo gedaan (inderdaad met echo)!
Ah goed om te horen! Waarschijnlijk gaat t bij de gynaecoloog nu heel erg meevallen want erger dan de vorige keer kan niet haha
Ah wat kut zeg om wat voor spiraal gaat het? Ik wil je niet bang maken maar bij een vriendin van mij is het ook bij de gynaecoloog niet gelukt, het kon gewoon niet in haar baarmoeder ofzo? Maar ik duim voor je dat het goed gaat!
Mirena! haha ooh das mooi kut. Bij mij ging het er volgens mij om dat mn baarmoedermond net om een hoekje zat en ze er daardoor niet goed bij kwamen. Als het goed is zeiden ze dat de gynaecoloog dat wel makkelijk moet lukken. Op hoop van zegen dan maar
Gister voor het eerst seks gehad na het zetten van een koper spiraal. Toen ik daarna het sperma afveegde na het plassen zaten er zwarte ‘vlokjes’ doorheen . Ik dacht gelijk dat dat het koper moest zijn maar geen idee eigenlijk het was geen bloed in ieder geval
Genoeg pijnstillers in je mik gooien voor en na het zetten.
Ik heb echt bijna 3.5 uur lang helse krampen gehad. Was in staat om dat ding er eigenhandig uit te rukken die dag.