Het TMI topic

Hahaha nee oké. Volgende keer foto

2 likes

Ik kwam gisteren terug van een excursie van 2 weken waarin ik constant met 6 studiegenootjes op een kamer zat en amper heb kunnen poepen dus was vet geconstipeerd. Heb sinds ik terug ben al 5 keer gepoept :sunglasses:

16 likes

Ik heb een schimmelinfectie down there en ik ben vandaag ongesteld geworden. Hoe ga ik dit overleven? :scream:

Ik heb vrijdag erwtjes gegeten die niet helemaal goed gekookt/gaar waren. Ik was te lui om ze verder door te koken dus at ze zo maar op. Nu laat ik echt al het hele weekend zulke náre stinkscheten.

3 likes

Ben mezelf zo dankbaar. Heb voor het eerst in mijn leven een onderhuidse puist met rust gelaten waardoor hij nu na 2 dagen al bijna weg is :heart:️ Het was wel heeel moeilijk, hij zat precies op dat plekje tussen mijn ogen en hij was super groot waardoorheen mijn hele gezicht vervormde.

10 likes

Ik heb een anus scheurtje (of weet ik veel hoe dat heet) en wtf daar kan echt veel bloed uitkomen. Doet ook zeer. Klote obstipatie tijdens mijn menstruatie. Ik ga nu voortaan maar standaard laxo drinken, misschien dat dat helpt.

1 like

@Rummi heb je al een spiraal?

Vandaag gaat mn Mirena eruit en de t-safe erin! :weary: Zo geen zin in… maar daarna hopelijk tevreden!

Ah succes! Ik zou ff ibuprofen ofzo nemen van tevoren.

Dankje! Ik al een heel pakje klaar liggen haha. Toen ik de mirena liet zetten fietste ik daarna naar mijn werk en heb ik de hele dag gewerkt. Stiekem hoop ik dat het weet zo soepel zal gaan maar ik vrees toch van niet. Ben ook echt heel zenuwachtig en gespannen ervoor :frowning:

Ja snap ik, misschien ook maar ff valeriaan nemen? Haha door wie laat je hem zetten? Ik fietste de volgende dag ook alweer en heb hem zelfs laten zetten tijdens m’n abortus. Qua pijn viel het me dus mee.

1 like

Ik moet ervoor naar het ziekenhuis. Mijn huisarts zei dat ze geen ervaring had met het zetten van een koper spiraal. Joe! Oooh nou jouw ervaring dat stelt me wel een beetje gerust haha. Sowieso heeft jouw verhaal ( en eenzelfde ervaring van een vriendin) me over de streep getrokken om voor de koperspiraal te gaan :sunglasses:

1 like

Het voordeel van alleen thuis zijn op het tijdstip waarop alle buren op hun werk zijn (en we geen overburen hebben godzijdank) is dat je na het laten van een onwijs natte scheet je heel makkelijk je broek en onderbroek kan laten zakken, zodat als je naar de wc bent geweest heel snel halfnaakt naar boven kan rennen om iets schoons aan te doen. (ondertussen kut kut oh wat kut blijven mompelen)

2 likes
Koperspiraal

Ik heb 5 jaar lang de mirena gehad maar ik bleef toch steeds last hebben van de hormonen. Ook bleef ik gewoon ongesteld worden elke maand (wat ik niet erg vind) maar had ook veel last van spotting in de weken dat ik niet ongesteld was. Wat volgens mij kwam door de hormonen want dit had ik ook met de pil en de nuvaring. Dus eigenlijk wilde ik de koperspiraal om hormoonvrij te zijn en mijn natuurlijke menstruatie te behouden. Het internet staat vol met horror verhalen over dat je extreem veel bloed verliest en meer pijn hebt tijdens je menstruatie of dat het zetten ervan meer pijn doet waardoor ik eigenlijk niet durfde. Maar een vriendin van mij en ook @Jumpsuit zeiden dat zij wel meer bloedverlies hadden en ook wel meer pijn maar dat dit vooral de eerste 3 maanden zo was. Mijn eigen menstruaties waren nooit heel zwaar, dus vandaar dat ik het wel aandurf dat ze zwaarder zullen worden en de eerste 3 maanden pijn vind ik ook nog wel te overzien… als ik daarna van de hormonen af ben. Ik heb hem vanmiddag laten zetten, het deed pijn (duh) maar niet meer pijn dan de mirena en ik zit nu gewoon op mn werk. Ik ben heel erg benieuwd hoe ik het ga ervaren. Ik zal je wel op de hoogte houden haha. Zo vet lang verhaal , hoop dat de spoiler is gelukt…

4 likes

Ik was zo blij om hier te lezen dat er meer meiden tonsil stones hebben. In mijn omgeving kent en/of heeft niemand dit, voelde me alweer een beetje raar

2 likes

Mijn oorsmeer ruikt naar snoep… Not joking. Het heeft een hele zoete geur en het is kurkdroog.

Dat was mijn ding. Doei!

4 likes

Maar nu is de vraag, smaakt het ook naar snoep!!

Haha nee bah, dat gaat te ver.

4 likes

Iewww heb echt de grootste amandelsteen ever gekregen. Die stank! Ben beetje misselijk nu. Hoe blijft zoiets in je mond hangen?

Ahh dit vind ik zielig. Gaat het al beter?

Ja wow die neusgaten waxen. Ik heb ooit één neushaar uitgetrokken en ik kreeg echt tranen in mijn ogen, heel pijnlijk!

2 likes