Het TMI topic

Haha ja en dan op t moment dat je de sleutel in het slot van je eigen voordeur steekt na een vakantie is het echt kei hard rennen naar de wc…

2 likes

Ik heb een tand die doorkomt en daardoor last van slechte weerstand en tonsil stones. Nou is het me gisteren voor het eerst ooit gelukt om er eentje uit te prikken met een tandenborstel en hij was echt groot en ik was zo trots dat ik het aan mijn vriend heb laten zien :joy:

5 likes

Ik heb ineens allemaal kleine bultjes op mijn billen :angry: wil mijn gladde billen terug. Weet ook niet wat het is

1 like

Ik ben heel erg verkouden en mijn snot is oranje :flushed::thinking:

Jep, niet zo handig met vloerbedekking :sweat_smile:

Wel vervelend voor je zeg, is niet echt lekker wakker worden.

Ahh, wat naar.

Ik had net een nieuwe tampon ingedaan, 5 minuten later kreeg ik zo’n raar gevoel, alsof het bloed eruit stroomde maar ik dacht dat kan niet joh? Dus gecheckt en niet doorgelekt niks. Dan heb ik het in m’n tampon voelen stromen? :confused: gatver. Maar ik moet ook niet zeuren. Eergister gaf ik een tampon aan een meisje. Ik gebruik altijd Ob mini pro comfort. Toen ik haar die gaf zei ze, oh nee laatmaar dan kan ik over 10 min. weer. Ik doe vaak een halve dag met een mini.

Ik houd zó van een goede puist uitknijpen. Ein-de-lijk heb ik mijn vriend zo ver dat hij mijn puisten uitknijpt als ik er niet bij kan. Soms schoorvoetend of onder licht protest, maar gisteren al na één keer vragen. Hij begrijpt niets van mijn puisteneuforie en trekt er een vies gezicht bij, dus daar moet ik nog aan werken :biggrin:

Ik heb ooit pap5 gehad bij een uitstrijkje en bloedde toen echt vreselijk. Ben op een gegeven moment zelfs overgestapt op kraamverband. Als ik me uitkleedde om onder de douche te stappen, was de halve badkamervloer al rood. Wat een drama. Heb me nog nooit zo vies gevoeld.

1 like

Wat heftig! Hoe voel je je nu? Moest je naar de gynaecoloog toe voor behandeling?

@Polska @Luna111 Ik had geen baarmoederhalskanker, maar uitzaaiingen vd kanker die ik al had. Daar heb ik dus behandeling voor gekregen en binnen een week geloof ik hield het bloeden op. Er zit nog steeds een tumor, maar die veroorzaakt momenteel geen problemen.

De echt heftige bloedingen begonnen pas in de weken dat ze aan het uitzoeken waren wat er precies aan de hand was. Dat jullie niet denken dat ik maanden zo heb rondgelopen. :grin:

Ik heb net pauze op werk en ik zit buiten. Nu moet ik zoo nodig poepen opeens maar geen zin om daarvoor naar binnen te gaan. De echte problemen in de wereld
Edit: toch maar gegaan, groetjes vanaf de wc :ok_hand:

4 likes

:eek:

Ik heb al een week lichte diarree (dus geen ‘vaste’ poep, maar ook geen drang om in 1 keer snel naar de wc te gaan) en nu ook nog eens kiespijn maar m’n tandarts zit op 2 uur met het ov. Kan dit alsjeblieft snel over zijn :weary:

Ik moest net niezen waardoor er een amandelsteentje tegen men laptopscherm gekatapulteerd werd :innocent:

Foto van de kleine sloeber

3 likes

Ik heb een muggenbult op mijn schaamlip. (En op iedere andere plek die je kan bedenken)

Ik zit te poepen. Ben zo blij met onze wc met plateau dat je altijd kan kijken wat je hebt gemaakt. Volgens mij is het echt veel ga me zo omdraaien ben benieuwd !!!

7 likes

foto

2 likes

Bah

1 like

niks is vies in het tmi topic

3 likes