Ik probeer sinds kort weer mijn bikinilijn bij te houden dmv scheren, maar ik was al die bulten vergeten die daarbij horen Zo irritant en het wordt er niet mooier op.
Nu ben ik geobsedeerd bezig om van het haar EN de bultjes af te komen, en al dagen haartjes aan het uittrekken met een pincet tijdens het tv kijken. Ik vroeg aan mijn vriend of hij het erg vond als ik het deed terwijl ik naast hem zat, maar hij keek er niet eens van op lol.
Wow chill, dan voel je je wel op je gemak. Ik doe t altijd stiekem, maar alleen ingegroeide haartjes.
Ik heb net zo lekker zitten schijtenâŠsorry moest het even kwijt. Mijn vriend wil het niet horen haha
Bij mij komt er vandaag alleen lucht uit:(
Na 2 dagen buikpijn alles eruit, dat voelt altijd zo fijn he!
Eeeeeindelijk ben ik ongesteld moest het de 19e ongeveer worden.
Even iets anders, ik las dat jij een koperspiraaltje hebt. Ben je hier tevreden mee? Bloed je echt zoveel meer tijdens je menstruatie ?
Ik wil er namelijk ook een laten zetten maar door de horrorverhalen op internet durf ik het nietâŠ
Ja ik heb nou ruim 3 jaar een koperspiraal en ben heel tevreden! Mijn menstruaties zijn absoluut niet heviger. Je moet alleen ff in het begin doorzetten, de eerste 4 maanden waren mân menstruaties heviger en pijnlijker maar gewoon ibu slikken hielp prima. Je hebt geen hormonen in je lichaam en je hoeft nergens aan te denken, plus het is spotgoedkoop. Je hebt gewoon je natuurlijke menstruatie, nou ben ik doorgaans juist regelmatig ongesteld dus dan is het wel ff knijpen als ik overtijd ben maar als je nu gewoon normale regelmatige menstruatie hebt kan ik het iedereen aanraden.
Ah echt goed om te horen!! Mijn gevoel zegt ook dat het het beste is (voor mij). Maar iedereen is er zo negatief over, zelfs mijn huisarts keek me scheef aan toen ik zei dat ik dat wilde. Ik ga het gewoon doen en dan maar even een paar maanden doorzetten Thanks!
Dit is me aangeraden in de abortuskliniek, zij zijn altijd goed op de hoogte van anticonceptie. Veel meer dan een huisarts. Zij raadde mij dit echt aan. Ik zou er voor gaan. Ik heb trouwens de t-safe. Er zijn namelijk volgens mij verschillende varianten.
Daarbij raadde mijn huisarts me de nuvaring aan âja jonge meiden vinden dat heel fijnâ. Het was rete irritant en uiteindelijk stootte mân lichaam dat ding af en enorm pijn gehad dus wat dat betreft.
Omg die heb ik ook gehad! Na 2 maanden weggegooid. HOE vinden mensen dat fijn?! Voor mij werkte het ook totaal niet idd
Ik ben een weekendje weg geweest en heb 3 dagen niet gepoept terwijl ik normaal elke dag moet. Ik ben vandaag al 3x geweest
heb je ook dat ik-kan-niet-poepen-op-een-andere-wc-dan-thuis-syndroom?
Oke ongeveer een maand geleden ben ik behandeld door een medisch pedicure voor een ingegroeide teennagel (voor wie zich nog herinnert op EGF, ja die van dat ongeluk). Er zat een flinke ontsteking onder waarbij echt flink wat pus naar buiten kwam bij het behandelen. Ze heeft daarna het hoekje eruit âgewiptâ en vastgezet met acryl. Mocht dit niet werken zou het toch operatief behandeld moeten worden.
Nu ben ik vandaag terug gegaan naar de medisch pedicure en de ontsteking is gewoon volledig verdwenen! Het hele gebied is weer gezond! Nu was de nagel weer een heel klein beetje aan het ingroeien maar ze heeft er nu 2 stukjes onder gezet en weer vastgezet met acryl. Dus hopelijk groeit het nu mooi omhoog en ben ik verlost en hoef ik niks operatief te laten doen.
Vond het wel kei schattig; ze was super trots op zichzelf en zelfs een beetje emotioneel dat het zo goed ging (misschien ook haar zwangerschapshormonen haha). Maar vooral omdat mijn teen er echt heel slecht aan toe was en ik tijdens de vorige behandeling bijna flauwviel van de pijn. Het had echt niet veel gescheeld of ik had het moeten laten wegsnijden.
Ben haar eeuwig dankbaar joh <3
Ik heb buikkramp en zit te poepen op mn werk, maar ik HAAT het dat mijn collega dan vraagt âgaat het wel???â
Laat mij kakken
Aaaargh idd, bek houden!
Ja echt he!! Ik snap dat het opvalt als ik 15 min zit te kakken maar 3, 4 minuten moet toch kunnen
Ik stond net op uit bed en voelde gewoon een hele stroom bloed uit me lopen. Zooo vies.
Nou dat blij zijn dat ik ongesteld ben is van korte duur. Heb echt bizar zere tepels helemaal beurs ofzo. Alsof ze er zijn afgehaald en net weer zijn aangenaaid brr. Heb nu maar iets wijds zonder bh aan.