Het TMI topic

Ik heb de laatste tijd echt last van diarree als ik heb gedronken. Ik ga vaak ook eerder naar huis omdat ik het niet meer kan ophouden.

Spoiler

Het ruikt heel zuur dus dat doe ik mensen op een feestje niet aan :redface:

Ik drink eigenlijk alleen maar bier, dus durf het niet te zeggen

Aah, daar ben ik al eens op getest en daar ligt het niet aan. Maar wat anders proberen is wellicht een optie ja. Heeft vooral bij mij te maken dat als ik niet zo goed in mijn vel zit, ik dan last heb van mijn darmen. Gelukkig meestal wel op de tijd dat het ook al verstandig is om naar huis te gaan.

Lief f dat je meedenlt

1 like

Gvd ben al 11 dagen overtijd. Heb eergister al een test gedaan. Godzijdank negatief. Ik heb een spiraal en daar vertrouw ik wel op maar ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen zijn. Die angst. En ik denk nu ook weer, wat is er mis met mijn lichaam? Hoezo ben ik overtijd etc. Bleeeh

Hmm ik heb ook een spiraal en hoewel ik meestal een cyclus heb van rond de 30 dagen, heb ik een tijdje terug ook eentje gehad van 50 ofzo? Vond dat heel gek en nog steeds geen idee waardoor dat kwam

1 like

Ik hoop het echt! Mijn moeder zegt steeds “ja gewoon ff afwachten”. Ja wat kan ik anders doen.? Of zou ik naar de huisarts gaan?

Ja echt vervelend he! Denk dat er ook niks anders opzit dan gewoon afwachten. Weet niet zo goed wat de huisarts hier aan zou kunnen doen? Hoogstens als het vaker gebeurt en/of je er erg mee zit, dan kun je het natuurlijk wel eens aankaarten, maar weet alsnog niet of ze er dan echt iets aan kunnen doen.

Ja heel vervelend/onrustig gevoel geeft dat zeg. Word er helemaal down/gestresst van. Ik heb een koperspiraal, jij ook? Dan heb je dus je natuurlijke menstruatie. Ik was het voor het laatst 19 april. Ik ben helaas al eerder ongepland zwanger geraakt en ik flip hem gewoon, heb ook echt huilbuien en kan niemand eigenlijk uitleggen hoe naar het voelt als je er niet op zit te wachten. Maar uiteraaaaard mag je dan niet zeggen want STEL dat er iemand is die WEL zwanger wil worden ja. Sorry ik ben helemaal emo en ik voel me gewoon echt heel kut daarom. Ik weet ook niet zo goed wat de huisarts kan doen. Maarja, ik denk, misschien is er iets met m’n baarmoeder? Ik ben echt even het einde zoek.

Ahhh zo, dan snap ik het al helemaal dat het zo vervelend voor je is! Misschien is het dan toch wel goed om het gewoon ook een keertje aan te kaarten bij je huisarts, vooral ook omdat je er zo erg mee zit. Geen idee of ze ook echt iets voor je kunnen betekenen in de zin van of er een achterliggende reden is, maar dan kun je iig samen bekijken wat er mogelijk is en wat voor jou geruststellend zou kunnen zijn. Maar weet niet of een fijne huisarts hebt daarvoor? Weet dat ik daarvoor bij die van mij namelijk wel goed terecht zou kunnen. Hoop in ieder geval snel dat je gewoon weer ongesteld wordt en je je weer beter voelt!

1 like

Heb nooit zin om m’n tampon te verwisselen als ik thuis ben, waardoor ik weer half doorlek (meer een biecht dit)

2 likes

Ik ben al 1.5 jaar gortdroog down under omdat ik borstvoeding geef :’)

1 like

Niet om je bang te maken, maar waren je testen nog wel goed? Mijne was 2 mndjes over datum en toen testte ik negatief terwijl ik wel hartstikke zwanger ben.

1 like

Daar zijn vaginale pillen voor die heel goed helpen! http://premeno.nl

1 like

vandaag zijn mijn wijsheidstanden eruit gehaald en ik heb ze meegekregen in een potje

3 likes

Je hebt hier weinig aan, maar ik heb dit ook. Het maakt bij mij niet uit wat ik drink. Heb nog niet uitgevonden waardoor het komt. Drink nu bijna niet meer omdat het de hele tijd mijn avond verpestte.

1 like

Ik heb net een poep gedaan van 800 gram. Ik was ook echt zwaar in shock toen ik de wc keek. Ik dacht WOW komt dat uit mĂ­j?! Maar ben blij dat ik het kwijt ben!!! Jemig wat was/ben ik opgeblazen

11 likes

Ik ging me wegen, was beetje chagrijnig/verbaasd maar eigenlijk bevestigd in mijn vermoeden over de uitslag.
Toen kopje koffie + sigaret ff poepen, toen dacht jemig dit was een flinke hoeveelheid en ging ik weer wegen. En mijn weegschaal is heel accuraat. Geeft nooit verschillende getallen kort na elkaar of afwijking.

12 likes

Oke ik weet nu zeker dat ik niet tegen cola kan, vlees of brood. Ik gok een van de eerste twee. Had een bbq en moest echt rennen naar de wc twee keer. Zou dat kunnen in combinatie met pds dat je niet goed tegen vlees kan? Lees dat een allergie voor vlees heel uitzonderlijk is, maar het lijkt dat ik het toch elke keer vooral na vlees heb

Ik eet het eigenlijk nooit meer, maar had nu een uitzondering gemaakt omdat er niks geregeld was op een bbq voor mij. Nu echt spijt :sleepy:

Ik heb een hele dikke puist op mijn kont en dat doet echt zoveel pijn wanneer ik wil gaan zitten ofzo. :persevere: