Wat voelt het chill als je tijdens het spoelen van je mond allemaal stukjes eten uit de wondgat van je kies voelt komen.
Omg dit heb ik ook! Zo gek , soms denk ik dan ānouu ik zal wel op mn laatste dag zitten , zo weinig bloedā maar dan ben ik gaan plassen ligt er een bloedbad in het toilet.
Hier ook ongesteld en een en al ellende. De laatste tijd ging het best goed, maar vannacht had ik zulke bizarre krampen dat ik er diarree van kreeg en moest overgeven. Charmanter dan dit wordt het niet, op de wc zittend bloedend kotsend en poepend Ik zeg dan ook altijd tegen mijn vriend van mij hoef je geen kind te verwachten, kan me niet voorstellen dat een bevalling nog meer pijn doet, dat kan ik echt niet aan.
Mijn vriend doet weleens mijn tampon uit en een nieuwe erin hahah
Waarom? Kan hij het goed?
Niet perse, hij is gewoon erg nieuwsgierig haha. En hij is niet vies van mijn menstruatie
Ik vind dit live-verslag van je trip naar de supermarkt echt heel vermakelijk haha, doe je zo nog wel even een korte shoplog?
Ik vind vochtig toiletpapier juist wel fijn dan! Voelt veel zachter aan en dat is wel zo welkom op het moment lijkt me
Omg ik lig hier te schuddenbuiken van het lachen om mn eigen domme associatie met een wattenbolletje Ik zie dan zoān pompommetje voor me. Maar nu dus zoān pompommetje tussen de billen van @Krabsalade die parmantig op de fietst stapt!
Drie keer raden wat ik net in mijn ontlasting vond, 2 fucking wormpjes. Nog nooit gehad in mijn leven en wil nu echt een hogedrukspuit tegen mijn anus aanzetten. Ik voel me echt heel naar Durf morgen niet eens te skitten, bang dat er 10.000 wormpjes krioelen in de pot.
Door jullie heb ik er een nieuwe angst bij! Hopelijk ben je er snel van af.
Ahh zo klote! Maar je bent niet vies, al snap ik dat je je wel vies voelt. Zorg dat je goed je handen wast, maak de deur klink en wc doorspoel knop wat vaker schoon. En koop die pilletjes! Die werken echt. En wat betreft dat skittenā¦ beter 10.000 in de pot dan in je kont
Ja, dat is waar. Heb morgen de wekker gezet zodat ik op tijd naar de Etos kan haha
Sorry moest hardop lachen Hoop dat de lava snel stopt met spuwen! Ben ook bang dat zoān piertje worm mijn reet uit kruipt en mijn vagijn in gaat. Ben echt te panisch.
Ik hoop dat mijn spiraal ook helpt tegen het tegengaan van een pierenfamilie Maar aan de andere kant, is er weer reden voor een feestje.
Dit gesprek is veruit het grappigste van mijn dag vandaag. Thanks daarvoor
Deze nomineer ik alvast voor forumwoord van 2018.
Hahahaha ik lig waarschijnlijk wakker van de jeuk omdat Piertje mijn anus uit komt zetten Hahaha lach hardop. Wat een ellende
Ik was mān kat net allemaal kusjes aan het geven en ook op zijn pootjes en toen bedacht ik me ineens dat ie met die pootjes ook zān stront begraaft. Durf morgen niet achterom in de pot te kijken hoor na al die vieze wormenverhalen
Hahaha pas je op dat je lava er niet uit spuit van het lachen mvg de lavaspuitcommissie
(Ja, wie weet ligt er morgen een drieling in de pot)
Witte kleine dunne wormpjes van 1/1.5 cm groot en ze bewegen ja