Maar je hebt ze nu in principe toch de deur gewezen? Ze lagen in de pot! Wel knap dat ze die tequilla hebben overleefd
Hahaha volgens mij is het nog zo dat ze eitjes gelegd hebben en die nog uit kunnen komen. Wellicht volgende keer meer tequilla drinken
Heel veel succes!
Mijn buik is nog nooit zĂł opgeblazen geweest. Hoe kan er zo veel lucht in zitten? Ik moet zo werken ( ) en naast dat ik heel veel buikpijn heb moet ik de hele tijd scheten laten. Ik heb me dinsdag ziekgemeld omdat ik diarree had en nu mega verstopping? Ben echt bang dat het zo weer diarree wordt, dan heb ik echt een probleem op werk.
Geweldige aflevering dit van Pierenmeid en Lava Girl
Shit ik ben echt vieze scheetjes aan het laten.
Weet de baby ook eens hoe het is om onder gekotst te worden
Grapje, maar wel vervelend!
Ik heb al 3 weken no wipes
Ik was laatst mijn kat uitgebreid aan het aaien en dan masseer ik dâr ook een beetje. Maar ik was afgeleid door de tv en keek niet wat ik deed en toen dacht ik huh dit voelt gek zit ik nou in dâr oor?? Zat ik in dâr anus te porren
Goals
Een menstruatiecup is je antwoord⊠echt fascinerend wat er allemaal uitkomt joh.
Hahahahahahaha, heb echt buikpijn van het lachen hahaha
Goedzo! Ik heb net mijn pil ingenomen om Piertje te bestrijden hahaha
Nou, dat is dus kut als je zwanger bent. Dan mag je dus zoân pil niet. En drie keer raden waar ik ook last van heb stomme kutbeesten.
Hopelijk zijn ze bij jou uitgeroeid!
Ja, viel mij ook op inderdaad. Misschien ook door het warme weer?
Ik hoop dat de baby netjes voor de uitgerekende datum komt (3 weken nog) en dan duw ik meteen zoân pil in mn mik haha. Tot die tijd ben ik obsessief bezig met hygiĂ«ne. Meer kan ik, denk ik, niet doen
Jaloers.
Oh nee wat stom zeg :(! We hadden dus een groot Pierenfeest kunnen organiseren
Kunnen we ook achteraf doen? Dan kan ik er namelijk op proosten met alcohol in plaats van spa rood.
Ik vind dit een heel goed plan!
Ben je er inmiddels vanaf? Of hoelang duurt dat? Ik ben wel een beetje geschrokken door de worm verhalen, 1,5 cm is ook best groot. En ik kijk lang niet altijd naar mn drol. Maar vaker doen dan
Ja! Plausibel. En meer barbecuen met vlees en ongaar vlees enzo door elkaar. Volgens mij kun je het daar ook van krijgen.