Het TMI topic

Maar je hebt ze nu in principe toch de deur gewezen? Ze lagen in de pot! Wel knap dat ze die tequilla hebben overleefd

Hahaha volgens mij is het nog zo dat ze eitjes gelegd hebben en die nog uit kunnen komen. Wellicht volgende keer meer tequilla drinken

Heel veel succes!

Mijn buik is nog nooit zĂł opgeblazen geweest. Hoe kan er zo veel lucht in zitten? Ik moet zo werken ( :sob: ) en naast dat ik heel veel buikpijn heb moet ik de hele tijd scheten laten. Ik heb me dinsdag ziekgemeld omdat ik diarree had en nu mega verstopping? Ben echt bang dat het zo weer diarree wordt, dan heb ik echt een probleem op werk. :weary:

Geweldige aflevering dit van Pierenmeid en Lava Girl :rofl:

9 likes

Shit ik ben echt vieze scheetjes aan het laten.

Weet de baby ook eens hoe het is om onder gekotst te worden :joy:
Grapje, maar wel vervelend!

8 likes

Ik heb al 3 weken no wipes :dancingbanana:

6 likes

Ik was laatst mijn kat uitgebreid aan het aaien en dan masseer ik d’r ook een beetje. Maar ik was afgeleid door de tv en keek niet wat ik deed en toen dacht ik huh dit voelt gek zit ik nou in d’r oor?? Zat ik in d’r anus te porren

66 likes

Goals

2 likes

Een menstruatiecup is je antwoord
 echt fascinerend wat er allemaal uitkomt joh.

1 like

Hahahahahahaha, heb echt buikpijn van het lachen hahaha

2 likes

Goedzo! Ik heb net mijn pil ingenomen om Piertje te bestrijden hahaha :joy:

2 likes

Nou, dat is dus kut als je zwanger bent. Dan mag je dus zo’n pil niet. En drie keer raden waar ik ook last van heb :unamused: stomme kutbeesten.
Hopelijk zijn ze bij jou uitgeroeid!

1 like

Ja, viel mij ook op inderdaad. Misschien ook door het warme weer?
Ik hoop dat de baby netjes voor de uitgerekende datum komt (3 weken nog) en dan duw ik meteen zo’n pil in mn mik haha. Tot die tijd ben ik obsessief bezig met hygiĂ«ne. Meer kan ik, denk ik, niet doen :slightly_frowning_face:

Jaloers. :frowning:

1 like

Oh nee wat stom zeg :(! We hadden dus een groot Pierenfeest kunnen organiseren :joy:

6 likes

Kunnen we ook achteraf doen? Dan kan ik er namelijk op proosten met alcohol in plaats van spa rood.

2 likes

Ik vind dit een heel goed plan!

2 likes

Ben je er inmiddels vanaf? Of hoelang duurt dat? Ik ben wel een beetje geschrokken door de worm verhalen, 1,5 cm is ook best groot. En ik kijk lang niet altijd naar mn drol. Maar vaker doen dan :poop:

Ja! Plausibel. En meer barbecuen met vlees en ongaar vlees enzo door elkaar. Volgens mij kun je het daar ook van krijgen.

2 likes