Het TMI topic

Oh wauw, ik vind dat wel echt zo’n “liefde is…” moment. :hugs:
Wel vervelend man. Hopelijk is t snel over @Twijfelaar

10 likes

Ahh ja snap ik! Je voelt je gewoon heel ranzig, wat je niet bent. Maar denk dat dat gevoel wel logisch is. Misschien dat je er daardoor ook vroeg bij bent, doordat het nu zo opviel in je ontlasting vanwege die ijzertabletten
Ah ja de buikpijn kan er ook bijhoren, maar kan ook door het hele idee komen. Daar ga je je natuurlijk ook niet echt beter van voelen.
Hopelijk is het snel voorbij, wat ik wel verwacht. Voor nu is het gewoon ontzettend klote!

1 like

Ohh wat een nachtmerrie. Je zou je zelf echt helemaal open krabben van de jeuk! Gelukkig heb je het al een tijd niet gehad!

1 like

Pffff ik had dus allemaal blaren op m’n voeten van verkeerde sokken en het was wel te doen maar eentje was echt zo groot als twee euromunten en die klopte ook vreselijk. Zat wel een blarenpleister overheen maar die was los gaan laten dus ik trok net het laatste stukje eraf

Was ie eronder blijkbaar stuk gegaan en het vocht wat eruit liep man niet te doen?! ZOVEEL. Een zakdoekje had niet eens zin want het bleef maar komen hahaha zo smerig eigenlijk maar ik voel me nu zo voldaan (en geen pijn meer)

2 likes

Ik heb zoooveel stress gevoeld de laatste 2 maanden denk ik. Echt heel naar, “mijn”psychiater zei al, er is niks met je hart etc. Maar ik voel nou zooooveel druk met hartkloppingen en al. Ik kan dan weer een hartfilmpje krijgen maar dat heb ik al vaker gehad. Normaal als ik minder stress heb voel ik m’n lichaam veel beter aan, ik voel mij bijna verdoofd nu. Dus ik werd ongesteld, normaal gesproken voel ik dat aankomen en krijg ik wel lichte tot erge buikpijn etc. Ik heb m’n moeder direct gezegd dat ze die datum moet opschrijven. Ik heb niet eens pijn of iets. Ik lijk wel verdoofd door stress. Maar ben blij dat m’n lichaam nog meewerkt, ondanks dat ik altijd echt een korte cyclus heb, moet ik ook niet zeiken.

Ik ben sinds lange tijd weer ongesteld, maar gewoon gelijk echt super erg man. Het lijkt wel of ik een koe geslacht heb ofzo :open_mouth:
Hoop dat ik niet doorlek vannacht, vind ik altijd zo kut als het bed vies is.

Moet ik een keer vroeg op in de vakantie, kan ik niet slapen omdat mijn baarmoeder mij probeert te vermoorden ;(

Hmm ik heb sowieso vrij zware borsten voor m’n postuur maar dat verschilt eigenlijk ook altijd qua menstruatie of ze echt zwaar/vol aanvoelen of niet. Wel zeer pijnlijke tepels nu. Ik weet nou ook wel dat het niks ernstigs is maar in sommige momenten kan ik dan ineens in paniek raken. Aan de andere kant, een menstruatie die je niet voelt is niet bepaald iets om over te klagen.

Door de droogte de afgelopen tijd (airco, ventilatoren) is m’n neus zo droog van binnen = elke dag korstjes. Vind het altijd lekker om ze er uit te krabben maar deze zitten toch wel erg vast en zijn een beetje pijnlijk :slightly_frowning_face:

1 like

Mijn linkertiet doet al een paar dagen pijn. Echt een heel naar gevoel. En de tepel is continu hard. Hopelijk gaat het snel weg

Blegh ben ongesteld en ben doorgelekt, hoop dat het nog schoon wordt want is zonde van het mooie slipje. En nu zit ik op de wc en het drupt er gewoon uit :roll_eyes: normaal is het heel dik en slijmerig met stolsels waardoor ik een hele sliert heb hangen. Maar zijn het druppels voor de afwisseling :smiley:

1 like

Als je het gaat wassen eerst met koud water spoelen en het meeste eruit proberen te krijgen. Anders dan stolt het en krijg je het er echt niet meer uit.

4 likes

Vorige week had ik na het douchen een beetje bloed aan mn hand maar ik dacht ja zal wel, kon ook niks vinden. De volgende dag zat er ook een beetje bloed op mn dekbedovertrek, maar ik heb het er gewoon op laten liggen en het ligt er nu nog steeds. Ik vind dat wassen zoo een kutklus!!!

Dit heb ik ook!! Ik heb nu een spray van A. Vogel gekocht die goed helpt tegen dat droge, trekkerige gevoel. Misschien ook wat voor jou?

1 like

Die heb ik ook, wat een uitvinding :raised_hands:

1 like

Ik heb zulke vieze menstruatie-scheten dat ik mijn yogales vandaag heb afgezegd want dat kan ik anderen echt niet aandoen.

16 likes

Ik werd de 7e ongesteld en ben het gewoon nog steeds. Ben er klaar mee.

Omg ik heb zo een diarree. Zo kut. Het spuwt er echt uit :frowning:

@Krabsalade oh dit heb ik ook een keer gehad, en had geen wc in de buurt en ook geen nieuwe tampon. Echt kut. En wat een stomme reactie van je vriend.

1 like

Haha de tampon eruit halen en voor z’n gezicht laten bungelen (‘DIT IS PAS TMI!’). Zal 'm leren.

37 likes