Ik scheer mijn benen met dit weer ook 1 keer per week ongeveer. Ik heb donkere haren en vind het zelf niet mooi om te zien. Wel scheer ik maar tot mijn knie
Ik ben op vakantie en normaal poep ik 2x per dag, maar nu gewoon nog niet gepoept. En ik voel me zo vol ofzo nu, terwijl ik dinsdagochtend thuis voor het laatst heb gepoept. Ik dacht dat veel (olijf) olie juist laxerend zou werken, maar nee. Hopen dat het in elk geval 1x lukt hierâŠ
Ik scheer mijn benen in de zomer in de dag en soms iedere dag. Vind het fijn en mooi als het glad is, maar heb ook het gevoel dat het âhoortâ ofzo, zeker als ik bij mijn vriend slaap.
Als jij je daar prettig bij voelt is dat toch helemaal prima! Alleen het âhoortâ niet hoor. Wat hoort is dat je doet waar je jezelf fijn bij voelt.
Ik had net 3 kleine keuteltjes!
Hahaha dat schatje op jouw profielfoto denkt: drie maar??!
Ik ben echt lui in het scheren van mijn benen, doe dat als ik zin heb, maar pfff heb er soms gewoon schijt aan hoor.
Zou er ook niet van op kijken als anderen niet scheren. Dan moet het wel heel extreem zijn, Ă la Nev.
Maar zelfs dan, boeiend.
Ik las dit van de week en kon me er niets bij voorstellen. Maar auw!! Ik heb pindarotsjes gegeten en er zitten dus ook harde onverteerde stukjes tussen. Jezus wat een pijn bij het afvegen
Oké ik heb een prikkelbare darm en moet helemaal lijstjes bijhouden met wat ik eet om te kijken waarop ik reageer en dingen vermijden. Maar ik kreeg dus vandaag een aanval terwijl ik me zo netjes heb gedragen qua eten en ik baalde er zo van dat toen ik m voelde aankomen en tussendoor ik allemaal dingen heb lopen vreten die ik helemaal niet mag hebben
Valt altijd te proberen toch? De tampons schieten echt niet keihard uit de huls! Heb een keer de tip gelezen om bij het inbrengen de tampon richting onderrug te laten wijzen, niet recht omhoog. Ging bij mij toen makkelijker.
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar zou het helpen als je er glijmiddel op doet? Hij zal dan vast niet meer zo absorberend zijn, maar misschien om te oefenen en de drempel over te komen?
Zoân huls is extra fijn omdat het glad is van de buitenkant en je krijgt geen vieze vingers in je. Heb je al gehurkt gezeten of iets in die trant? Hielp bij mij in het begin ook wel goed
Ik draag sinds gisteren voor het eerst in mijn leven tampons en het is wel fijn maar ik voel me zo leeggezogen daar beneden??
Ook als je dat ding eruit moet halen, bah.
Meit ff een been op de wc pot of op een stoel en dan gewoon beetje duwen, goed ademen, naar onder en een beetje een bochtje om zegmaar
Of liggen proberen een keertje
En gewoon een heel pakje kopen om te proberen hoor! Is natuurlijk niet goed voor het milieu maar als de tampon er al half is ingeweest moet je hem gewoon wegdoen en niet 10 minuten met dezelfde tampon blijven kloten
Ik zou ook echt aanraden om met inbrenghuls te proberen, liefst plastiek, is veel minder stroef!
Ik vind tampons zo veel chiller. Hoop echt dat het je lukt.
Mijn tips: de tampon een beetje naar links en rechts draaien terwijl je voorzichtig duwt, dus alsof je iets naar binnen âschroeftâ. Ik vind de fijnste positie wat voorover gebogen op het toilet. Dus gewoon zittend, maar met je borsten dicht bij je knieĂ«n. Oh en proberen als er veel bloed zit, dat is toch het minst stroef.
Ik ben zelf veel minder van zoân inbrenghuls, dan voel ik minder goed wat ik doe.
Mij lukte het ook nooit tot ik het een x zittend op de wc probeerde! Benen goed onwijd doen en dan vrij ânaar achter wijzendâ inbrengen is bij mij de truc. Misschien helpt dit bij je.
Door jullie besef ik dat ik nog nooit succesvol een tampon heb ingebracht, haha! Toen ik het als elfjarige voor het eerst probeerde viel ik bijna flauw op de wc, dacht ik maandenlang met vlagen nog geen vagina te hebben (daar had ik toen een verhaal over gelezen in de Girlz, top!) en had ik een trauma voor het leven, zelfs nadat ik seks begon te hebben.
Ik ben inmiddels heel gelukkig met mijn menstruatiecup, gek genoeg vond ik die een stuk minder beangstigend dan een minitampon.
Ik heb hier ook een paar jaar mee geworsteld vroeger. Toen was ik ook nog maagd en redelijk bang om er iets in te stoppen.
Op een gegeven moment ben ik er voor gaan zitten toen ik alleen thuis was, met verschillende maten tampons, op een redelijk zware menstruatiedag. Droog oefenen lukte nooit, maar toen lukte het opeens wel. Niet met een te grote beginnen, en rustig je tijd nemen. Als het eenmaal lukt is het zo fijn, want het voelt zoveel schoner dan maandverband.
Mijn favoriet is OB Pro Comfort, die zijn wat gladder dan de originele tampons. Succes!
Lang leve de cup! Ik mis m heel erg maar durf het toch niet aan icm spiraal nu.