Hoevaak scheren jullie eigenlijk je benen met dit weer? Ik heb weinig beenhaar dus ben daar zo slordig in he. Ik keek net en dacht, nou lekker hoor jumpsuitš ā¦je ziet het niet maar het zit er wel degelijk want ik voel het. Is zeker wel 5 dagen geleden. Dus glad voelt het niet. Mijn oksels daarentegen nou, daar verbaas ik me over hoe snel dat groeit. Dus nou maar elke ochtend er snel overheen. Ik weet ook dat ik eigenlijk mān bek moet houden maar er zijn vast wel meer met weinig /niet zo opvallend beenhaar. Elke dag lijkt me geen doen aan. Ik heb ās ochtends vaak niet niet zoveel tijd om te douchen/scheren maar ik loop al wel dagen met niet gladde benen rond. Opzich niet een probleem maar vraag me af hoe de rest dat doet met dit hete weer en dus vaak blote benen.
Pfoe eigenlijk elke dag of om de dag. Meestal even de avond vantevoren als ik weet dat ze te zien zijn de volgende dag. En naar het werk (met airco) dan soms maar gewoon een lange broek aan, want wat een rot klus. Ik doe ook nog mijn bovenbenen, helaas niet gezegend met weinig haar.
Met werken draag ik een lange broek en als ik vrij ben en niks boeiends ga doen dan scheer ik niet, denk dat de laatste keer al een week geleden is. Heb wel zwarte haartjes maar ze zijn nog heel kort en zie je alleen als je echt dichtbij kijkt dus mensen in de appie zien het toch niet.
Ah ja dat lijkt me best rot als je ook je bovenbenen doet, is het niet zo dat daardoor je haargroei erger wordt? Ik durf bijna niks meer te zeggen hier haha aangezien ik niet eens haargroei op mān kuiten heb. Er groeit gewoon helemaal niks. Maar als ik dat daar scheer, krijg ik misschien daar wel haargroei? Ik doe zelf een beetje tot mān knieĆ«n. Maar idd een rotklus. En waar zeik ik ook over. Maar elke dag gladde benen zou ik echtniet voor elkaar krijgen. Ik doe altijd maar wat.
Ik ben in het voorjaar weer begonnen met epileren en dat doe ik 1x per week ofzo nu. Voorheen toen ik mn benen nog schoor, kon ik sochtends scheren en smiddags alweer stoppels hebben. En dan savonds echt schuuuren alsof ik doorns in mn huid had ofzo. Nu zijn de haartjes echt dun en de haarzakjes veeeeel minder zichtbaar! Ook chill voor de oksels trouwens. Met scheren bleef ik een donkere waas houden en met epileren niet. Enige nadeel aan epileren is ingegroeide haartjes dus scrubben is wel een must.
Ohja mn schaamstreek epileer ik niet, durf ik niet. Maar daar heb ik dus vaak 2 of 3 haren uit 1 haarzakje groeien. Kutzooi.
Ik heb mijn benen al twee jaar niet geschoren. Mijn beenhaar wappert lekker in de wind van mijn ventilator.
Ga het proberen!
Overigens kom ik nooit klaar van penetratie, maar dit helpt wel om orgasmes te versterken/aan te roepen dus veel plezier
Ik ook niet helaas . Maar dit kan toch een mooi extraatje worden
(Dit is ook wel de enige manier dat ik klaarkom maar dat terzijde)
Ik doe dat ook (benen aanspannen), wat ik wel echt heel fijn vind is dan uiteindelijk ontspannen als ik bijna klaarkom. Dat is dan nog fijner
Scheer verder mijn benen als ik zin heb. Tenzij ik bv op vakantie ga (en dus veel zwemmen). De rest vh jaar is denk ik op 1 hand te tellen. Heb een hekel aan stoppels en heb gelukkig geen donkere haartjes.
Ja echt! Moet er wel bij zeggen dat ik erg blond haar heb en hele witte benen. Dat maakt het iets makkelijker om niet te scheren, aangezien het niemand opvalt tenzij je mijn benen gaat inspecteren. Het is ook geen statement ofzo. Ik ben gewoon lui en beenhaar vind ik minder āviesā dan okselhaar, dus ik voel me prima als ik het gewoon laat staan.
Als ik eraan denk hahah. Is denk ik eens per 2 weken ofzo. Mijn beenhaar groeit traag en als mensen last hebben van mijn beenhaar kijken ze maar de andere kant op Mijn oksels scheer ik om de dag, maar dat groeit echt bizar snel voor mijn gevoel
Nou ik snap je opzich wel. Als ik vanuit staande positie naar iemands benen zou kijken en beenhaar zou zien, zou dat helaas ook door mijn hoofd schieten. Alleen bij mij moet je echt met je neus tegen mijn benen gaan staan wil je echt beenhaar kunnen zien.
Hahah ja ik vind het ook stom! Zelfde met okselhaar, dan heb ik hetzelfde. Zo stom, want ook dat is natuurlijk en normaal.
Ja dat heb ik ook inderdaad! Maar goed dat is ook niet vreemd denk ik, aangezien zweet daar dan meer in blijft zitten ofzo.
Ik scheer mān benen elke 5 dagen of zo, dan zitten er weer wat stoppeltjes. Je ziet het niet echt maar dan vind ik het wel weer fijn als het glad is.
Ik scheer mān bovenbenen nooit, mān onderbenen denk ik eens per week/2 weken? Ik heb wel blond haar en vind het niet mega erg als mensen dat zien, want ik denk ook maar: tja, vrouwen hebben nu eenmaal ook haar.
Maar op mān bovenbenen vind ik het juist echt mooi dat ik blonde gouden haartjes heb, lijken je benen alleen maar bruiner
Hahhahahah ik scheer mn bovenbeen tot hoever ongeveer mijn rokjes en jurkjes komen ahhaha
Ik noem mijn figuur een zandloper met extra zand. Nou vandaag was dat dus super letterlijk. Want ik haalde wat eelt weg op mn voet ( was eerst een blaar) en daar onder zat zandā¦
Moet er denk ik ingekomen zijn toen ik laatst naar het strand ging. Gelukkig is er niks ontstoken ofzo.