Is plaatje 3 ‘opgelucht je boekje lezen op het strand nadat je alles eruit gescheten hebt’??
Hahaha oh wauw idd, heeft veel nut zeg. Ik geef mensen altijd een postoel langs het bed zodat het gordijn dicht kan blijven maar ook dan zit je niet op gemak op een twee of vier persoonskamer
Ja ik hoefde dus niet te poepen! Uiteindelijk ben ik onder een warme douche gaan zitten, toen ging het over. Maar het heeft echt een uur geduurd ofzo.
Ziet er wel zo uit ja
Ik heb sinds gisteren echt last van wat naars, vraag me af of een van jullie eens zoiets heeft gehad. Gisteren was de laatste dag van mijn menstruatie en ik wilde een kleine tampon inbrengen terwijl ik op de wc zat. Het deed een beetje pijn maar omdat ik ervan overtuigd was dat ik goed zat duwde ik door. Toen deed het ook nog pijn, dus ik besloot de tampon eruit te halen (heel veel pijn). Sindsdien heb ik echt veel pijn als ik moet plassen, vooral in het begin en na afloop, zodanig dat ik liever niet ga. Er lijkt ook een beetje bloed op mijn wc-papier te zitten. Heb ik de tampon per ongeluk in mijn urinebuis geduwd, kan dat? Ik zou zo graag weten wanneer dit ongeveer over (vanzelf?) over gaat of wat ik eraan moet doen
Oh klinkt echt superpijnlijk. Slik je pijnstillers? Heb je alleen pijn tijdens het plassen? Ik zou misschien wel de huisarts bellen.
Volgens mij is het trouwens onmogelijk om een tampon in je urinebuis te krijgen. Maar was er laatst niet iemand anders hier op het forum die dat ook ooit was gebeurd?
Nee de pijn is echt alleen bij het plassen zelf, dus ik waan me veilig en pijnvrij totdat ik ga plassen. Gebruik geen pijnstillers. Vooral het eerste zetje doet pijn en na afloop heb ik er ook nog even last van.
Misschien zat ik net niet goed en probeerde ik urinebuis, en herpakte ik voor de goede ingang, maar dat ik wel iets beschadigd heb door die eerste poging.
Klinkt heel naar, misschien kan je je vraag stellen in het Grote medische vragen topic?
Mijn tampon zakt echt constant uit wat is dit zo wijd ben ik nu ook weer niet en hij zit niet vol. Loop ik op mijn werk voel ik hem gewoon alweer moeilijk doen. Irritant.
Jawel😶 normaal gaat dat goed! Maar die heb ik wel in ja… joh wat stom zou het daar aan liggen
Hier is zeker geen beeldmateriaal van hè?
Edit: wel beeldmateriaal van de huidflap van mijn blaar:
Dit is echt te genânt voor woorden (niet voor het tmi topic hehe) maar ik zweette vandaag zo ontzettend veel bij mijn kruis. Echt zo goor gewoon. Hoe kan ik dit behelpen? Ik heb dat bij Yoga namelijk ook altijd, kan geen licht gekleurde broek aan omdat je dan zo’n mega zweetvlek ziet. Bah
Ik heb best flinke beenspieren, ook al sport ik niet echt
Span m’n benen altijd om klaar te komen, werpt z’n vruchten af
En doe je dan je tenen naar beneden of je voet plat?
Tampon erin doen?
Dat doe ik altijd met hardlopen
hahaha ik las even de comment van @luna111 als antwoord op de vraag van @Nixon over een zere anus. "tampon er in doen!’
Hahah precies dit. Vond het al een gekke tip
Nee het is zeg maar rondom…alles zweet
Tenen naar beneden, gewoon lekker op m’n rug liggen en alles aanspannen
Ik heb net best een flinke steenpuist uitgeknepen bij mijn ‘date’. Lol. Had het tijdje geleden al gezien dat ie een gekke bult, zo groot als een knikker, op z’n rug had. Wist ik veel hoe die dingen eruit zien.
Voor de grap ging ik kijken of het uitgeknepen kon worden, maar ik dacht dat hij er sowieso pijn aan moest hebben… niet dus. Uiteindelijk ging ie dus open, en hij kon er zelf niet bij, dus toen moest ik wel verder… brrr, haha. Kwam echt veel uit