Het TMI topic

M’n hele benen zitten vol warmtebultjes en muggenbulten en ik heb kaas gegeten de afgelopen week, dus er zit ook nog eczeem tussendoor (ben allergisch voor melk, maar als ik ongesteld word, móet ik kaas eten). Lijkt wel of ik de builenpest heb :sob:

Ik had me laatst in m’n wijsvinger gesneden en toen had ik zo’n lange pleister om m’n vinger gegaan. Later moest ik poepen en door die pleister voelde ik het wcpapier niet helemaal goed. Na het vergen keek ik naar m’n pleister, had ik ook met m’n pleister geveegd in plaats van papier haha oeps

17 likes

Ik kan dit dus ook écht niet! Zo super kut eigenlijk

Jaa open bovenkant, wtf? Alsof je terug bent naar de basisschool bij de kleuters. Wij hadden dat ook een keer en dat was in een badkamer, dus niet eens alleen het toilet. Ik vond dat ook zo irritant en als mn vriend wilde kon hij er zo ff overheen kijken hoor. Moet echt verboden worden, was elke keer bang dat hij dan voor de grap zn hoofd erdoor ging steken.

2 likes

Heeft iemand hier weleens een klysma gebruikt? Was het vervelend? Was het fijn? Voelde je je ‘schoon’ daarna?
Heb het gevoel dat het niet 100% oké is bij mij van binnen. En ja, andere voeding helpt sowieso wel, maar wil eigenlijk wel eens een klysma proberen maar durf ook niet zo goed ofzo.

ik moet echt zo fucking veel schijten laatste dagen
vandaag 3x geweest
het blijft maar komen :thumbsdown:

kakapocalypse

12 likes

Ik dacht dat ik dood ging. Ik kreeg echt mega krampen erna.
Geen aanrader!

1 like

Ahh duidelijk, dank voor jullie antwoorden @anon69702710, @HvO, @Flopsyunicorn! Ik dacht dat het een goed idee was om alles van binnen eens lekker ‘schoon te maken’ maar dan sla ik toch maar even over.

Die plaatjes er ook op :joy:

3 likes

Ik ga denk al giebelend de verpleegkundige opleiding door :joy:
Vooral als er overal dat soort plaatjes opstaan

4 likes

Jij en je hogedruk spuit…

1 like

Siiii8nterklaasje kom maar binnen met je knecht.

4 likes

Klysma’s zijn een dagelijks ding op mijn werk. Van microlax tot hoogopgaand met katheter en de zetpil.
Het is een donkere ( haha) kant van mijn werk die ik vrijwel nooit bespreek of wil bespreken. Vooral niet in de pauze en dat collega’s dan de bristolscore benoemen. Ik wil het niet horen brr…

7 likes

Als je een scheet laat en je ventilator blaast m lekker naar je toe :)))))

20 likes

Hahaha dit lijkt me kut, maar hier moest ik hardop om lachen.

1 like

Soft blobs

1 like

Omg ik heb weer eens last van nachtelijke anuskramp, wat is dit toch naaaaar

2 likes

Moet je de ventilator ook niet recht op je gaatje zetten, veel te koud!

(Nee sorry, lijkt me echt heel vervelend!)

8 likes

:sleepy:

Ik heb dit in het ziekenhuis gehad. Niet fijn.

Ik herinner mij nog dat ik het een paar keer moest en dat ik na een paar keer best wel gaar was dus de verpleegster liet het gordijntje (want meerpersoonskamer) dicht en zei dat ik dan mijn broek niet aan hoefde te doen en lekker even kon blijven liggen. En dan lig je dus te proberen de boel op te houden maar als je dan moet… en je realiseert je dat je met samengeknepen billen dus ALSNOG je broek aan moet doen om naar het toilet te rennen… dat was eigenlijk het naarste.