Het TMI topic

Ik denk dat je tong er ook mee te maken heeft. Sommige mensen hebben een ruwe tong (harige tong heet dat denk ik?) waarin bacteriën gemakkelijk vermenigvuldigen en sommige mensen hebben gewoon een gladde tong.

Vooral als je een ruwe tong hebt, altijd tong poetsen. :grin:

Ik ben dus ooit naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat ik mijn tampon vergeten en kwijt was…
Spoiler: er was helemaal geen tampon. Misschien moet dit eerder in het ongemakkelijke momenten topic want wat was dat gênant.

29 likes

Haha been there, done that :frowning:

1 like

Ik heb ooit mijn eerste zelfstandige speculumonderzoek gedaan bij een meisje dat dacht een condoom kwijt te zijn, en ik maar zoeken en zoeken, bleek die kerel dr voorgelogen te hebben over het dragen van een condoom, kon ik meteen de soa-test aanvragen :roll_eyes:

48 likes

Ik heb een wratje op men vinger (horror) laten bevriezen en nu zit er al enkele dagen een blaasje op. Fascinerend om te zien hoe het elke dag anders eruit ziet… nu lijkt er wel bloed onder te zitten?
Hoop dat het snel weg is…

Plaatje hopelijk in een spoiler als het lukt!
Vind het zelf niet zo niet smakelijk :sweat_smile:

Samenvatting

Aah wat sneu. Dan ben je toch ook meteen het vertrouwen in iedereen met een piemel kwijt

Ook been there done that… wat een kneus voelde ik mij toen ik daar weg liep.

2 likes

Door al die vieze tampon verhalen moet ik aan dat meisje denken die een tampon uit dr vagijn haalde en ‘m in dr mond stopte. Moet elke keer daaraan denken als ik een volle tampon zie. :fearful::fearful::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

6 likes

Say what??! Zoveel vragen… hoe dan? Waarom? In het openbaar? Waarom? Is ze verder wel normaal? Waarom?

3 likes

Het schijnt dat ze zelfmoord heeft gepleegd omdat er zoveel reacties op kwamen (gek he). Ik word niet snel misselijk, MAAR DIT. Omg

Oké nee ze leeft nog, heb dr op instagam opgezocht haha.

2 likes

Haha oh nee echtniet hoor! Met mn korte benen en nagellak die er vaak niet mooi uitziet etc. etc. Maar heb idd nog nooit een schimmelinfectie gehad, wel grappig dat je dat weet :sweat_smile:. Heb nu een pukkel op mn kont, dat heeft Josh waarschijnlijk nog nooit gehad :ghost:.

2 likes

Waarom heb ik dat filmpje gekeken, die tampon zit ook bomvol. En ze stopt het ook nog eens meerdere keren in haar mond. Die zal inmiddels wel geen leven meer hebben. Het zou eigenlijk echt offline moeten worden gehaald.

2 g.irls 1 c.u.p is smeriger :joy:

Ben echt blij dat ik nooit 2 girls 1 cup heb gekeken. Lijkt me zo naar. :nauseated_face:

Ik word serieus een beetje misselijk van dat filmpje.

Ik had laatst een etentje met collega’s, ik werk overigens in de zorg. De gespreksonderwerpen gingen alle kanten op, van smerige dingen die je hebt meegemaakt tot het vinden van overleden mensen. En dat allemaal zonder blikken of blozen, later bedachten we pas dat het voor andere bezoekers misschien niet zo fijn en smakelijk was om alle ranzigheden te horen in een restaurant… :no_mouth:

14 likes

Ik was ooit op vakantie en had gepoept maar de drol was zo lang dat ie boven t water uitstak en niet doorgespoeld kon worden :sleepy::sleepy: hahaha zoveel schaamte om die wc toen uit te gaan aangezien het op een camping was en ik bang was dat mensen naar het toilet gingen waar ik op zat

8 likes

Moet gelijk hieraan denken

16 likes

Ik poep eindelijk weer normaal nu het wat minder heet is, ben zo blij. Heb er vandaag voor het eerst weer van kunnen genieten, haha

3 likes