Het TMI topic

Ohhh ik herken dat zo! Erg vervelend. Wij hadden afgelopen jaar ook een hotelkamer met een wc met een semi transparante deur met OPEN BOVENKANT?? Waarom zou je dat willen?! Dwong hem elke keer zich om te draaien met noise cancelling headphones op hahaha

16 likes

Ja altijd wel een beetje. Denk ook door een ander ritme en ander eten/drinken etc. Sowieso heb ik al niet echt een makkelijke stoelgang maarja misschien valt het mee :stuck_out_tongue:

Ja dat doe ik inderdaad ook wel eens! Maar in het openbaar voel ik me ook nooit helemaal op mijn gemak. Nouja komt wel goed denk ik. Ben net thuis nog geweest :stuck_out_tongue:

Ohja ook eens gehad, moest me daar toch afdrogen na het douchen vond ik
werd natuurlijk raggen met die handdoek tegen de jeuk en toen had ik overal kleine scheurtjes :sob:

2 likes

Ja en dat verhaal van een ezel die zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot gaat hier ook niet op. Heb t nog eens gehad en tijdens mijn ragsessie wist ik “hier ga ik spijt van krijgen”. Maar die jeeeukkk!

3 likes

Wat doe jij jezelf toch allemaal aan joh :joy:

3 likes

Hahaha kon je nu maar mensen negeren he!

3 likes

Pavlov effect :joy::joy:

4 likes

Ik liet net een natte scheet :upside_down_face: gelukkig ben ik thuis.

2 likes

Ik vind het altijd grappig hoe dat per stel verschilt in hoe open ze zijn over poepen en wanneer ze er open in werden. Doet me denken dat ik een 2e date had en bij hem bleef slapen. Hij ging naar de wc en ik hoorde echt dikke scheten man. Toen flapte ik er nog “jeeezus zeg” uit. Het was zo hard. De volgende dag zouden we om 14u de deur uit gaan en hij zei rond half 2 “ik ga zo ff goed schijten!” Misschien omdat hij 5e jaars geneeskunde was dat ie daar heel open over was? Hij vroeg ook hoevaak ik poepte toen we in bed lagen
En toen zei hij snel “ah nee laatmaar”. Vond het ook wel een bijzondere vraag van iemand die je voor de 2e keer ziet.
:poop:

26 likes

Ik weet niet of je naar een hotel of camping gaat maar in hotels/appartementen complexen hebben ze vaak een wc in de lobby. Ik zeg dan altijd iets van oh ik ga ff bij de receptie vragen of er vanaf hier bussen gaan/of we hier ergens fietsen kunnen huren/andere onzinnige reden en dan poepen in de lobby :drooling_face:

16 likes

Shit, inmiddels al succes geboekt??

1 like

Fijn :raised_hands:t2:

1 like

Oh waarom denk ik die date echt weer in geuren en kleuren over haha. Hij was echt HEEEL knuffelig en meurde ‘s ochtends uit zn bek joh. Nou een van mijn zegeningen is dat ik echt nooit last heb van een ochtendadem. Zei mn moeder ook altijd haha. Ik denk dat dat komt omdat ik geen amandelen meer heb? Ik zou het anders niet weten. Heb geen speciaal dieet ofzo. Nou hij zei dus “heb jij geen ochtendadem?” Ik zei “eh nee heb ik volgens mij geen last van”. “Ja ik wel he? Ja ik weet gewoon dat ik nu echt zo uit mn bek stink”. Dus ik zei “ja klopt bestwel”. Toen ging hij ook nog op mij liggen knuffelend en dan maar met zn gezicht de andere kant uit godzijdank. Het was net een verrotte mix van kippenlucht in de zomer vs. vis. Daarna had hij zn tanden gepoetst en kwam weer in bed liggen om vervolgens gewoon in mn gezicht weer te blazen om dan te checken of hij nog uit zn bek meurde. En vervolgens wilde hij me passioneel zoenen maar het was inmiddels allemaal zo a sexy. Pff haha. Ik vraag me trouwens wel echt af hoe sommige mensen zo’n smerige ochtendadem kunnen krijgen. Het is echt soms niet te harden bij bepaalde mensen. :nauseated_face: en als je voor het slapen gaan je tanden poetst hoe kan het dan zo stinken ‘s ochtends? Of beter worden amandelen maar preventief weggehaald ofzo.

5 likes

Ik heb ook altijd last van een stinkende adem. ZĂ©lfs na het tandenpoetsen. En mondwater gebruiken. Én tongpoetsen. Tandenpoetsen doe ik altijd 3 keer per dag.

Ik heb altijd duimgezogen. Dus ben niet gewend aan met m’n mond dicht slapen. Sterker nog, ik kan het niet eens want door m’n neus ademen vind ik echt kut. Maar ik heb wel een vermoeden dat het daardoor komt. Want de eerste paar keer slikken na het slapen
 :face_vomiting:

En dan zijn nog wel m’n amandelen eruit gehaald vanwege amandelstenen. Moest je na gaan hoe het toen rook. :’)

Dus mijn oplossing is gewoon veel smintjes eten. Die geur komt er gewoon niet uit. Al is het wel iets verbeterd sinds m’n beugel eruit is.

2 likes

Ja volgens mij heeft de maag ook een groot aandeel in hoe je uit je mond ruikt, of bepaalde ontstekingen in je kiezen/tandvlees. Oh er was een meisje op de middelbare daar kon je werkelijk niet mee praten ook al wilde je. Je ging gewoon van je stokkie door die lucht. Wij hebben het met een aantal wel toen netjes gezegd. Want anders was het voor haar misschien ook wel raar dat iedereen zo enorm wegdraaide met het hoofd. Maar ik vraag me af of mensen die daar dus echt last van hebben dan naar een mondhygiëniste durven te gaan.

Wat gemeen om dat met een aantal mensen te doen ipv Ă©Ă©n op Ă©Ă©n! :frowning_face:

Eh oke, beetje snelle conclusie? Wij kenden haar al vanaf de basisschool en dit was gewoon netjes en totaal niet gemeen. Ze heeft dit ook nooit gemeen gevonden.

5 likes

Ook al kenden jullie haar al heel lang en is het niet op een gemene manier gebracht zou ik er alsnog niet voor gekozen hebben om dat zo aan te pakken, maar goed.

Hij zat ook zeker goed vol of is dat een gekke vraag?

1 like