Ohh haha. WAT ONTZETTEND STOM VAN JE DAN!
Neehoor, doen wat je zelf wilt. Je denkt er vast wel over na. Jouw seks, jouw keuzes
Ohh haha. WAT ONTZETTEND STOM VAN JE DAN!
Neehoor, doen wat je zelf wilt. Je denkt er vast wel over na. Jouw seks, jouw keuzes
Ik poepte nog 7 dagen zaad. :’)
Dan was het vast een vruchtbare daad
Oké, nu het een paar weken later is, durf ik het wel te vertellen:
Een paar weken geleden werd ik 's avonds helemaal niet lekker. Ik had enorme buikpijn en voelde dat ik elk moment naar de wc moest rennen vanwege diarree. Maar op de een of andere manier durfde ik dit niet. Ik moet er wel even bij vertellen dat we tijdelijk gebruik maken van de toiletten op de camping dus dat was zeer waarschijnlijk de reden. Maar omdat ik het steeds inhield begon ik me steeds beroerder te voelen en uiteindelijk heb ik naast ons huis in de tuin gepoept. (We wonen erg buitenaf, dus geen buren die me gezien kunnen hebben) Oké, dit luchtte wel op MAAR toen kwam de hitte en de dagen daarna begon het in de tuin steeds meer te meuren naar die poep. Ik had er wel keurig een berg gras over gedaan zodat niemand het zou zien (niemand wist het ook) maar dat houdt de geur dus niet tegen. En ik was het ook alweer een beetje vergeten, anders had ik het wel opgeruimd.
Maar toen een paar dagen later waren de kuikens ontsnapt en ging mijn vriend er als een gek achteraan om ze te vangen, gaat hij in mijn poep staan! En ja… toen moest ik wel vertellen hoe dat daar kwam want we hebben geen hond ofzo… Heb het toen ook allemaal moeten opruimen, maar soms denk ik nog steeds een vlaag te ruiken…
Dan glijdt het er wel lekker uit.
Wil ik even lekker zwembaden vol poepen zit de boel een beetje verstopt…
Mn darmen he niet dat mensen hier in de buurt hun zwembad hebben verstopt.
Hebben jullie ook met dit warme weer dat je veel vaker moet skitten? Ben echt 3/4 keer per dag aan het poepen . Lekker hele tijd met een zweetlip op de pot
Ja🙋🏽♀️ ben al twee keer geweest deze ochtend haha
Hahaha heerlijk. Ik zit momenteel ook weer!
Enjoy!
Sperma na anaal lijkt me zo apart denk niet dat ik dat ooit ga meemaken. Weet het wel zeker maar toch. Lijkt me een heel apart gevoel.
Ik poep de laatste tijd helemaal niet chill. Het zijn elke keer echt hele kleine poepjes. Ik wil een keer goed schijten.
Maar poepen dan, gaat dat dan niet ook veel makkelijker?
Ik had gister komkommer met aioli (leek een goede combinatie toen). En later zei m’n vriend dat het hem echt goor leek en hoe meer ik eraan dacht hoe zieker ik me voelde. Ik wilde naar de wc om te plassen en toen kotste ik alles eruit. Ik denk echt dat het niet was gebeurd als hij niks had gezegd.
Na het kotsen snoot ik m’n neus en daar kwam ook kleine stukjes komkommer uit
Ai, dat is kut. Hoop dat je je wat beter voelt
Ik heb net een blonde haar van 5 cm ontdekt tussen m’n tieten in. Heeel fascinerend!
Ik ga zo ook weer ff wat zwarte harde tepelharen verwijderen
Echt jaloers hierop, wat is je geheim? Hoe eet je?
Morgen op vakantie en zie zo op tegen het poepen daar altijd. Het lukt niet waardoor krampen of ik moet op onhandige moment of het is juist diarree .
Mijn vriend en ik zijn hier ook nog niet echt open over…
Nee nee echt eentje die in m’n tiet zat! Wist niet dat lichaamshaar zo lang kan worden haha
Ah heb je dat altijd op vakantie? Of is het omdat je vriend er dan bij is en je je niet op je gemak voelt?