Wij hebben ook een dove handdoek als spermadoek! Alsof ze ervoor gemaakt zijn…
Waar blijft het dan?
Kweet het niet?!?
Daarom vroeg ik het me af haha. Als hij echt in je klaarkomt moet het sperma er ook weer een keer uit. Maar misschien heeft ie weinig sperma en stroomt het er dagelijks beetje bij beetje uit, waardoor je denkt dat het afscheiding is?
Ik heb ook vrijwel nooit dat sperma er nog uitloopt. Wc red ik prima en dan is het ook wel klaar.
Vind het niet weinig qua hoeveelheid, is wel vrij dik qua substantie misschien dat het daar ook mee te maken kan hebben?
Of opslagplaats van sperma in mijn onderbuik
@TheOne Ah blij dat ik niet de enige ben! Dan zal het wel niet zo abnormaal zijn.
Ik blijf altijd op de wc zitten totdat ik zeker weet dat ik alles eruit “geperst” heb haha. Ik krijg zo snel blaasontstekingen dusja ik wil dat risico gewoon niet lopen. Vind het gevoel inderdaad ook zo ranzig dat er ineens zo’n lading uit komt gutsen een tijdje later.
Ik heb inderdaad ook tissues naast mijn bed staan. Vind dat wel een mooie oplossing. Verder meteen naar de WC maar bij mij wil het de ene keer wel allemaal direct eruit en de andere keer niet. Zo goor als dat later dan nog gebeurt.
Ben zo blij met dit topic, ik voel t ook weleens nog lang erna eruit lopen, maar niet altijd. Herkenning is fijn
Als ik weg moet doe ik altijd even een inlegkruisje in.
Heb weleens van andere meiden gehoord dat ze een tampon in deden maar zou dat zelf niet zo snel doen
Maar als het in je vagina zit krijg je toch geen blaasontsteking? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is plassen. Dan zijn alle bacteriën uit je plasbuis en die komen er niet van buitenaf vanzelf weer in zonder de stuwende beweging van een piemel of iets anders
Of je vriend faket?
Ik denk oprecht dat mijn eerste vriendje dat deed bij de eerste keer, hij trok ook meteen het condoom af en gooide die weg, zo raar achteraf haha.
Ik ga altijd automatisch op mn tenen lopen naar de badkamer? Alsof het er dan minder snel uitloopt ofzo. Die tweede lading komt bij mij altijd als ik net gedoucht ben en net schoon ondergoed heb aangetrokken
Haha ja is het ook eigenlijk wel. Om deze reden gebruik ik ook wel eens een condoom (ondanks lange vaste relatie en pil) omdat ik gewoon geen zin heb in dat gelek.
Ik doe trouwens direct in bed ook al een handdoekje eronder en dan even blijven liggen en daarna pas naar de wc. Vind het altijd zo nep in films dat mensen voldaan van elkaar af rollen en dan gaan slapen. Meid je moet plassen, en waar is die spermahanddoek want je lekt het hele bed onder
Hmm… Als het dik is blijft het misschien meer in je plakken… Ik heb echt geen idee waar het blijft haha. Misschien inderdaad een opslagplaats?
Ik voel me nu net een 13-jarige zonder verstand, maar wat is er onverstandig aan sperma na anaal? Het komt er vanzelf weer uit zoals je zegt haha.
Ah neejoh, zo moet je het niet zien. Als het goed is heb je daarvoor plezier gehad en dit is gewoon iets wat er nadien bij hoort. Het lijkt nu echt een groot ding zoals het hier besproken wordt maar in de praktijk valt het echt wel mee.
Shitttt heb net voor het eerst ooit als volwassene in m’n broek geplast. Ik werd gelukkig op tijd wakker terwijl ik aan het plassen was, dus de schade viel nog mee maar ik ben nu weer zo’n stresskip die daar dan elke keer op gaat letten
Anaal zonder condoom is toch niet erg? Tenzij je veel wisselende bedpartners hebt en niet weet hoe deze ervoor staat qua soa’s. Maar met een vaste partner zie ik het probleem niet zo