Het TMI topic

Jup ik ben een grote haarbal.

Ongesteld zijn met dit weer is echt geen pretje. Alsof het gewoon al niet broeierig genoeg is, daar?

1 like

Maar al die verhalen over sperma die uit je poenie komt lopen een tijdje later

Gaan jullie dan nooit even plassen na de daad? Als ik dat niet doe krijg ik gegarandeerd blaasontsteking

Ja dat sowieso (maar moet ik ook na seks met een condoom anders krijg ik alsnog blaasontsteking grrr)

Alleen vaak komt er daarna nog een “tweede lichting”, zoo vies

1 like

Ik ga wel plassen, maar soms komt er dan nog niks uit
 Of maar een klein deel.

Same

Ik voel het er al uitlopen als ik naar de wc loop.

Ja dit heb ik ook wel eens gehad, wat supervies. Er belandde toen een plasje sperma voor de voordeur en het lekte langs m’n benen. Walgelijk. “ haha het zit helemaal op je benen”. Ja merk ik zelf ook wel but thanks for noticing.Normaal spoel ik ff onder de douche, maar het valt wel mee doorgaans.

3 likes

Haha moest hardop lachen bij voordeur. :sweat_smile:

Ja maar het lag daar ook echt. :frowning: en ook in het trappenhuis aangezien we het beneden in een flatgebouw in hun schuurtje hadden gedaan. Ieeeew voelde me zo vies. Lekker een beetje zaadcellen lopen te verspreiden (had een jurkje aan en niks eronder).

6 likes

Haha oké het klinkt heel vies maar ik vind het ook een beetje grappig sorry haha.

2 likes

Zaadcellen verspreiden :joy: :joy: :joy:

1 like

Edit: verkeerde topic

Was het net aan het lezen en opeens was het weg. Was echt even flabbergasted. :frowning:

Haha sorry staat nu in spiraaltje topic

Loopt het er bij jullie niet altijd gelijk eruit dan? Ik moet echt met m’n hand eronder naar de wc hollen haha. Of hebben sommigen dat je makkelijk naar de wc/douche kunt lopen zonder direct te ‘lekken’? Het zal ook wel per lichaam verschillen natuurlijk

1 like

Wij hebben altijd van die handdoekjes (die in zo’n dove pakket zitten) en vangen het direct op nadat hij eruit gaat. Heel charmant. Maar werkt super. Als we dat niet zouden doen, zou het echt een dikke smeerbende worden.

1 like

Nee, ik vind die ellende fascinerend :face_with_monocle:

1 like

Blaasontsteking kan ook, dat is minder genant. Je kunt het altijd daarop gooien.

1 like

Ik ben wel onder de indruk van jullie ‘lekverhalen’ na de seks. Bij mij loopt er werkelijk nooit sperma uit.

2 likes