Het TMI topic

Ik heb afgelopen donderdag mijn spiraal er uit laten halen en sindsdien ben ik mega hitsig en bij het minste of geringste helemaal nat. Er liggen nu 6 onderbroeken in de was en wat moet ik met mezelf hahaha

18 likes

Whaha ik had een parka winterjas en was aan het reizen met de trein maar moest plassen. Hoppa naar wc, sta ik op, hele punt van mn jas nat
 gewoon overheen geplast ewwww toen heb ik mn handen nat gemaakt en uitgeveegd rondom die plek zodat het leek dat ik mn handen heb gedroogd aan de jas

13 likes

Hahahaha problem solving skills :ok_hand:t3:

2 likes

Ketnetkroket :joy:

1 like

Ik heb ook vaak dat sperma er pas later na de seks uit komt! Zo had ik een keer seks vlak voordat ik moest werken. Op het werk was het helemaal stil en toen ik liep kwam er sperma uit, maar echt met zon scheetgeluid! :open_mouth: Er stond een klant bij die dat zeker had gehoord en ik was super bang dat ze zou denken dat ik ik mijn broek gescheten zou hebben (?! Zo klonk het echt). Dus in plaats daarvan zeg ik tegen haar: “oh sorry! Ik ben ongesteld en dan komt er soms ineens veel bloed uit.” Echt, wtf

61 likes

Oh god waarom werkt ons brein zo? (Ik had dit ook kunnen doen)
Waarschijnlijk had niemand iets gehoord haha.

2 likes

Omg dit doet me denken aan de keer dat ik met de trein ging nadat ik een high tea had gehad. Van thee moet ik altijd ontzettend plassen en ik had minstens een liter op. Ik ging dus maar naar het toilet in de trein, netjes erboven hurken om smerigheid te vermijden. Pas toen ik opstond had ik door dat ik volledig verkeerd gemikt had, waardoor de hele vloer onder mijn plas zat.

14 likes

Als het heel warm is en ik heb een jurk of rok aan lopen ze ook wel eens lang mijn benen. Brrrrr

2 likes

Over sperma dat laat pas eruit loopt gesproken
 ik had laatst een verjaardag van de oma van mij vriend. Die avond ervoor hadden mijn vriend en ik seks gehad. De volgende dag wil ik een pantalon aandoen (beetje lichtgroen/khaki(kaki???)). En ik heb 'm aan er er komt toch een stortvloed uit m’n vagina wtf. Je zag ook echt een heel donkere natte vlek in mijn broek beneden. Thank thank thank god had ik een andere broek meegenomen, maar omg. Hahahahaha was zo smerig en ongemakkelijk.

3 likes

Ja, vooral als je dan bijvoorbeeld in een hele drukke spitstrein staat waar de airco niet werkt. Ben dan altijd bang dat iemand het ziet :flushed:
Ik strooi ‘s ochtends wel wat talkpoeder tegenwoordig op de bekende zweetplekken, dat lijkt wel wat te helpen.

1 like

Jaaa omg, dit heb ik ook, ook sinds een paar jaar. Zo irritant, want mis ze dus meestal met scheren omdat ik ze zelf niet zie.
En ook meer haar in m’n liezen, huilon.

1 like

Nee ik heb wel ineens haartjes op m’n kin. Gelukkig zijn ze blond, en niet van die stugge haren. Maar ze zijn wel lang

4 likes

Ik voel me steeds zo geobstipeerd en opgeblazen.

oh laatst had ik een mooie actie:
als ik naar de wc ga en ik zie dat er wat afscheiding in mn onderbroek heb haal ik dat altijd even weg met een wc papiertje, terwijl ik plas. Maar als ik een vette glimkop heb haal ik ook altijd even snel een wc papiertje over mn voorhoofd heen.
Maar ik had even een error en toen haalde ik het papiertje waar ik net de afscheiding mee weg had geveegd over mn gezicht heen :+1:

73 likes

Door het stoffige weer haal ik de hele tijd zwarte snotjes uit m’n neus, dit berichtje is een reminder voor mezelf dat ik er de volgende keer dat ik er Ă©Ă©n vind even een foto van moet maken

4 likes

Hmm wat voor stoffen draag je? Ik merk dat ik in polyester echt snel zweet en dan stinkt het ook direct, maar in katoen, linnen of viscose bijv veel minder!
En ik zag ergens anders op FF iemand die de tip gaf om talkpoeder te gebruiken op plekken waar je snel zweet

Same! Echt door dit weer denk ik

Veel water drinken.
Bij mij komt het door het weer.

Ja, dit heb ik ook, volgens mij zijn ze bij mij nog wel langer. en dan ook nog donker. Ook ineens op mijn kin :pensive:

Jaa pfoe ik heb overal haar en steeds meer donkere en lange haren :persevere: