Het TMI topic

Ik ben nu een paar dagen op vakantie op een warme bestemming en ik heb meer afscheiding dan ik normaal gesproken heb. Kan dit door de hitte/zweet komen? Het valt me op dat het meer is dan anders hahah. Ik doe niks anders dan thuis, op zwemmen in de zee na en ik douche elke dag. Ik ben zonder mijn vriend op vakantie, dus heb ook geen seks oid.

Wist je dat dat gewoon naproxen is in een mooi doosje? Niet meer kopen dus

5 likes

Ja weet ik

Bespaart je hopelijk weer een beetje geld dan :sunglasses:

Ik was gister zo erg aan het overgeven dat het ook via mijn neus naar buiten kwam. Wat ongelofelijk goor. :nauseated_face:

Gatverdamme wat is dat toch een rotgevoel, dat oude zaad wat uit je loopt. Mn man spoelt zijn swans af en gaat lekker tukken en ik zit de hele nacht nog met de rommel :unamused:

17 likes

En dan niet begrijpen waarom je liever met onderbroek slaapt :woman_shrugging:t3: Laatst deden we het snel achter elkaar en toen zei die achteraf ook ā€˜was best raar dat ik je heb gevingerd met mā€™n eigen sperma nog in jeā€™ no shit sherlock

14 likes

Dat snap ik dan weer niet, wat maakt het dat het zo lang duurt? Na een paar seconden ben ik echt wel klaar. Mijn vriend kan er absoluut niet tegen als ik zulke dingen vraag en nu ik een keer heb gezegd dat het bij mij net zo gaat als de Ketnet-kroket heeft hij het een verboden onderwerp gemaakt hahaha

(Maar ik ben zo nieuwsgierig :cry: )

2 likes

Soms komt het niet meteen of komt er nog meer

1 like

OkĆ© weet niet zo goed hoe ik dit moet gaan uitleggen maar ik had dit dus ook altijd heel erg dus nu als ik douche na de seks hou ik de sproeier erop terwijl ik met mā€™n vinger (of twee) er helemaal in ga en als het ware langs de zijkanten wrijf en dan met mā€™n vingers naar beneden toe beweeg. Dus dat je de sperma eruit ā€˜veegtā€™. Dit doe ik dan een tijdje totdat ik voel dat het meeste eruit is.

Het was meteen veeel minder! Heb daarna ook nooit meer gehad dat het er na een paar uur uitliep eigenlijk. Hoop wel dat je er iets van snapt zo want weet echt niet hoe ik het duidelijk kan omschrijven hahaha

3 likes

Ik ben een week te vroeg ongesteld geworden en ik heb toch een last van mijn borsten. Nog nooit zo heftig geweest :sob:

Hihi je omschrijft t goed ik snap je! Doe dit zelf ook wel en meestal ga ik gehurkt onder de douche plassen dan komt er ook al een hoop uit. Maar het blijft een ranzig gevoel vind ik, blijft vaak wel wat van die kleefzooi achter :smiley:

1 like

Haha wat vond hij van dit lichamelijke fenomeen?

8 likes

Als hij hier chill onder was kunnen jullie gelijk wel gaan trouwen toch? Dan is de relatie echt tegen alles bestand :grin:

6 likes

Hebben jullie ook wel eens een klein stukje vel van paprika / tomaat in je ontlasting? Ik had een aantal maanden geleden helder rood bloed aan mijn ontlasting, dus hou het nu in de gaten. Maar steeds als ik dan iets van paprika eet ofzo, dan schrik ik omdat ik dan een beetje rood zie. Blijkt het zoā€™n velletje te zijnšŸ˜…

2 likes

Is me nog nooit opgevallen en ik eet regelmatig paprika :sweat_smile:

Hahah het is ook miniscuul hoor. Een speldenkopje ofzo. Maar goed hahah ik houd het wat beter in de gaten de laatste tijd.

Ohh dan heb ik geen idee. Ik bedenk me nu ook dat er altijd wcpapier op ligt dus dat ik er eigenlijk helemaal niet naar kijk? :thinking:

1 like

Oh wat handig eigenlijk, jammer dat ik net niet meer ongesteld ben

1 like

Lang leve het plateau! :tada:

1 like