Ik had een jumpsuit met zo een stoffen ceintuur om en ging plassen op een openbaar toilet. Er was niet doorgetrokken, want het water was geel met een papiertje. Ik wilde niet doortrekken, want was bang dat daarna mijn plasje niet netjes door zou spoelen. Ik lekker plassen en toen zag ik dat ceintuurtje in de pot hangen Na afloop petste het op de grond en liet een hele natte plek achter beh. Kon het ook niet weg doen want het zit vast aan de jumpsuit.
Ahh nee… Dat deed vast heel veel zeer!
Gek genoeg had ik het niet eens meteen door. Het duurde echt even voordat ik pijn voelde. Toen keek ik naar beneden en zag ik ineens twee kale tenen (dat klinkt pas echt smerig haha).
Hè gat wat balen. En dan doen mensen laconiek over ongesteld zijn… de ongemakken die erbij komen kijken zijn gewoon echt kut.
ik heb een aantal zomers geleden ook een teennagel verloren, heb toen een pleister rond m’n teen gedaan zodat het minder zou opvallen
Oeh slim! Dat ga ik dan maar doen als ik de deur uitga.
Ik heb ook ooit gewoon nagellak gesmeerd op de plek waar eigenlijk een nagel hoorde te zitten, viel ook niemand op. Was wel een van de kleinere tenen. Weet niet of dit trucje ook werkt bij je grote teen.
Wat chill dat die bij jou zelf is weggegaan! Voor mij was het echt een vreselijke hel… ze hebben hem uiteindelijk opengesneden en ik moest nog 2 weken met een kleine drain lopen die uit mn vagina stak voor het pus.
@ladygodiva ik hoop voor jou dat het dat niet is en ik wil je zeker niet bang maken! Van jou klinkt wel als iets anders, dus hopelijk gewoon een ontstoken haartje
Mijn eerste reactie is WHY zou je seks willen hebben terwijl er een drain met pus uit je vagina steekt?? Ik weet niet wat voor killer libido jij hebt maar mijne verdwijnt daar wel van haha
Haha ja, ik ook!! Is straks zoooooooo’n enorme opluchting als die pus eruit komt, hmm.
Dat is best wel groot… pff, sterkte!
Haha nee en wat @Cozycute al zei, ik moest er echt niet aan denken. Het was gewoon een open wond met drain en het deed al helse pijn met alleen bewegen. “Gelukkig” is het bij jou een ontstoken haarzakje, maar ik kan me voorstellen dat dat ook heel kut is. Hopelijk is het snel over!
Een oud TMI story…
Ik was net nieuw op mn werk. Had al even pauze en nog een paar minuutjes voor ik weer les moest geven. Ik ging naar het docenten toilet voor een plasje. Dacht ik…
Toen ik eenmaal bezig was dacht ik oh misschien toch ook een poepje. Maar het lukte niet en de tijd begon een beetje te dringen dus ik dacht dan na de les maar. Dus ik sta op, pak toiletpapier en draai me om. Terwijl ik me om draai bleek ik toch een klein poepje gelaten te hebben die nog aan mn kont hing. Omdat ik omdraaide viel die van mn kont af, op de grond.
Inmiddels had ik nog maar 2 minuten ofzo voor ik in het lokaal moest staan en ik hield dus al die tijd al het enige vrouwentoilet bezet. Als een gek gepoetst. Maar je raad het al, toiletpapier bijna op. Dus ik moet serieus met 10 velletjes en het rolletje de drol opruimen, de vloer schoonmaken en mn billen afvegen.
Heb me de hele dag vies gevoeld en was een paar minuten te laat haha.
Mijn vriend had heeeeel veel ingegroeide beenharen waarvan het topje alleen zo uitstak. Ik heb gistermiddag met een pincetje ze er allemaal uit mogen wippen. Zo fascinerend en fijn om te doen.
Even voor mijn beeldvorming,
Een ontstoken haarzakje kan dus groeien tot zoiets?
Haha nou idd!! Maar als je niet kan zitten en amper lopen, en heel veel pijn hebt dan heb je toch sowieso pijnlijke seks?!
Doet me eraan denken dat ik een keer een steenpuist onder mn oksel had. Man dat deed ook pijn joh. En toen ineens op een ochtend was die zegmaar gebarsten. Hopelijk ben je er snel vanaf @ladygodiva
Zo irritant die problemen met m’n darmen als ik ongesteld ben. Gisteren verstopping en nu het er eindelijk uit is natuurlijk diarree
Sommige mensen houden van pijn bij seks he
Jongens dit is toch niet normaal. Ik lig elke maand krom van de pijn als ik ongesteld ben. Buikpijn, heel zware benen, extreem moe. Soms trillerig, misselïjk. Ik neig bijna weer naar de pil ook al krijg ik er migraine van en heb ik een grote kinderwens.
Helpt Aleve Feminax niet? Bij mij is dat echt een groooooooote lifesaver