Het TMI topic

Het jeukt zo erg down under en heb ook wat meer afscheiding dan normaal… iemand tips? Dokter is niet echt een optie want ben op vakantie :confused:

Ughh zo irritant. Goed schoon spoelen elke keer zodat die afscheiding weggaat, slapen zonder onderbroek zodat het kan luchten en proberen niet. te. krabben. aaah.

1 like

Hihi ik stel me nu dus echt voor dat jullie bezig zijn, hij een bijzonder lichaamssap ontdekt en met zo’n Freek Vonk stem verslag begint te doen :smiley: ‘Heeee kijk nou eens jongens, kijk nou eens wat een mooie klodder!!! Zo speciaal en die geur!! Jongens, dit is pure natuur, aan de kleur en elasticiteit kun je goed zien dat dit vrouwtje op de 8ste dag van haar cyclus zit. Geweldig!!’

En dat jij erbij ligt van :roll_eyes:

22 likes

Ja volgens mij wel! Ben vroeger 100 keer gebeten als we buiten gingen paardrijden, kreeg altijd een dik plak onder de plek waar ik was gestolen, werd ook heel hard. Soms werd het rood en soms niet.

Helaas heel erg herkenbaar. Prikweg helpt bij mij altijd wel een beetje of een koud, nat washandje

1 like

EINDELIJK EEN SCHEET KUNNEN LATEN ZONDER IN MIJN BROEK TE SCHIJTEN!
:tada:

22 likes

Ik moet naar de wc. En ik houd het op tot dat het niet meer kan en ik moet rennen…

heb uiteindelijk 1 pil gehaald die zou moeten helpen. Zag wel wat nare bijwerkingen maar geen idee hoe groot de kans daarop is. Wel €13 lichter :sleepy:

Sinds ik plantaardig eet moet ik elke ochtend flink poepen terwijl voorheen ik dit echt maar 1x in de 3 dagen deed. Love it.

2 likes

Kan het geen ingegroeide haar zijn? Als je er een (zwart) puntje in ziet zou ik het niet kunnen laten er met een naald oid in te gaan zitten porren. Er zal waarschijnlijk pus in zitten dan.

Misschien een ontstoken Bartholinse klier? Zelf even googelen, ik krijg de plaatjes niet gekopieerd op m’n mobiel.

Mijne zat toen op mijn buitenste schaamlip. Wat een klereding zeg. Sowieso even de huisarts bellen hiervoor

Niks. Hij ging vanzelf weg na een tijdje. Kwam weer terug, ging weer weg, kwam weer terug en toen was het voorgoed weg. En anders had de gynaecoloog ingegrepen als die nog eens terug was gekomen.

1 like

Geeft niks! Mijn huisarts zei dat ik het even moest aankijken omdat hij er vertrouwen in had dat deze wel zelf zou weggaan na een tijdje (week of 3 geloof ik dat hij aanhield) en als dat niet zou zijn, dan kreeg ik een verwijzing voor de gynaecoloog. Na 3 weken was er geen verandering waardoor ik werd ingestuurd. Toen was die gelukkig al op zijn terugweg. Afgesproken het nog even af te wachten en te bellen als dit terug zou komen. Uiteindelijk heeft het denk alles met elkaar 2.5 maand geduurd. Het kan zelf overgaan, maar als het te erg wordt, kan je eraan geholpen worden.
Gewoon even bellen voor de zekerheid. Wellicht is jouw huisarts anders van mening!

Ik had er niet superveel last van! Denk dat wij daarom de 3 weken aanhielden. Alleen plassen en te lang zitten was erg vervelend

1 like

Kan best zijn dat het een ingegroeid haartje is wat is gaan ontsteken. Beter safe than sorry!

1 like

Ik voel me echt vies, ben ongesteld en elke dag gaat er weer iets mis op mijn werk.
Dag 1: ik had de (schone) tampon even tussen mijn tanden zitten, toen liet ik hem vallen en uit schrik sloeg ik er tegenaan zodat hij niet in de wc zou vallen. Toen rolde hij zo onder de deur door naar buiten. :unamused: Met de deur op een kier en mijn broek nog op mijn enkels heb ik gekeken of er iemand was en toen snel de tampon gepakt. Okee dat was niet zo vies, plastic zat er nog om.

Dag 2: ik zwaai de oude tampon met zo’n zwieper eruit dat hij terugketst tegen mijn buik aan, vervolgens kwam hij tegen mijn witte shirt aan, gelijk bloedvlek.

Dag 3: tampon wou er niet goed in dus ik zat te duwen en te doen, en toen zag ik ineens een klein poepje in de wc liggen, dus ik keek naar mijn hand, is die poep blijkbaar langs mijn middelvinger gegleden. Gatverdamme.

Wat een ellende weer.

23 likes

Haha ja ik kan er zelf ook wel om lachen hoor. Ik voel me toch al vies door dat gezweet en alles (geen airco op het werk), dus dit kan er nog wel bij. Maar dankje!:smiley:

1 like

Ik heb net mijn voet ontzettend hard gestoten en ben in het proces twee teennagels verloren. Nu heeft mijn grote teen dus geen nagel meer, wat heel fijn is als we nog wekenlang sandalenweer hebben. :cry:

Ja je hebt ook helemaal gelijk. Ben alleen al zo onzeker over mijn voeten en nu komt dit er ook nog bij. Maar ik zal mijn zielige tenen lekker laten luchten deze zomer haha.

1 like