Het TMI topic

Ieh bah dat is echt nachtmerrie materiaal… Ben echt benieuwd waar ze op af kwamen!

Ze kwamen uit een van de vuilnisbakken. Die stond een beetje open. Dat is niet zo gek natuurlijk, maar dit waren er bizar veel. En we hadden in de dagen daarvoor echt geen enkele made gezien.

:cry::cry::cry:

Een man heeft zijn nagels laten knippen na 66 jaar.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos-nieuws/na-66-jaar-de-langste-nagels-ter-wereld-geknipt

Klikken op eigen risico. Getver!

3 likes

Hahahaha omg ja goor!! Heb eens een wond verzorgd met maden en dan hoorde je ze gewoon. Ewww

4 likes

Ja in een zakje vind ik nog tot daar aan toe. Maar dat loslopende, nee ik gil alweervan binnen. Afgrijselijk haha

OMG waarom heb ik dit net gegoogeld

en WAAROM klikte ik toen op afbeeldingen :nauseated_face:

2 likes

Ik wil het bericht wel weghalen want ik snap dat het echt heel erg naar is. Aan de ene kant blijft dit ook het TMI topic. Maar echt echt ga hier niet naar zoeken.

Nee gewoon niet doen en lekker gaan slapen of werken haha

Haha nee hoor in dit topic mag je juist alle smerige verhalen gewoon typen!

Ik ben zelf gewoon zo achterlijk om plaatjes op te zoeken van dingen waarvan ik van tevoren weet dat ik ze NIET wil zien.

Elke ochtend is het 2x raak en zit ik op de pot…gaat zoveel tijd verloren

1 like

Ik heb een korstje op mijn knie en mijn panty was aan een stukje gaan haken, dus toen ging ik proberen om de panty voorzichtig los te maken maar trok uiteraard het korstje eraf en nu zit er gelijk zo een grote bloedvlek onder mijn panty verspreid terwijl er niet eens zo veel bloed uitkwam.

1 like

Bloedzuigers?? Waarvoor is dat dan?

Ik heb een soort onderhuidse puist onder mijn linkerbil die mega veel zeer doet. Zit atm op het toilet en ik kan dus niet eens normaal zitten op de bril.
Heb al geprobeerd m uit te knijpen maar het is me nog niet gelukt helaas. Ik kan er ook niet eens goed bij. Wat een drama

Jaa omg. Ik ging een keer met mijn oma mee naar het ziekenhuis. Ik weet niet meer waarvoor maar toen had ze ook een wondje. En de dokter zei toen van ja we kunnen er wel wat maden opdoen. En ik keek toen heel vies en toen hoefde het gelukkig niet.

( want dat zou dua betekenen dat ik die maden er thuis af moest halen ja daaag)

Ik liep net door het bos en ik dacht ah ik doe een groot rondje. En toen zei mijn lichaam nee jij gaat nu 2 km naar huis rennen want jij moet kakken. Mijn god hey wat een hell was dat

4 likes

Ja iel “ff wat maden opdoen” alsof ie de hele dag met maden in de weer is. Alleen hierdoor zou ik al nooits arts kunnen zijn. :sweat_smile:

1 like

Ik las ketsen… Error

2 likes

ik kom net terug vd zwarte cross en er was zoveel zand, al mijn bullen zijn helemaal zwart

1 like

Wat zijn bullen?

3 likes

snotjes in je neus

1 like

Was vannacht zo erg aan de diarree dat ik letterlijk pieste uit mijn kont.
Tot zo ver mijn nuttige bijdrage

14 likes