Oh bah beterschap!! Ik moet ook altijd janken van overgeven, voel me dan ineens echt extreem ziek en zielig.
Hopelijk knap je snel op!
Er zit sperma in m’n haar, nu moet ik m’n haar wassen zo geen zin in maarja
Ik moet zo fucking veel schijten de laatste dagen, het houdt maar niet op
…niet vanzelf
(Sorry flauw. Hoop dat t gauw beter wordt)
Hahahaha nou van mij is het zeker niet dat
Zal wss combi zijn van vettig eten en alcohol
Hahhaha ja het ging wel vrij vlot allemaal
Ik moest net poepen, en het begin ging redelijk makkelijk. Ik weet dat daarna dan altijd ellende komt, dus er kwam ineens een pijn! Dus ik ontspannen en rustig drukken, kwam me daar toch iets uit! Ik weet dat het niet daar uit komt, maar het had me niks verbaasd als er ineens baby gehuil uit het toilet had gekomen. Tering tieten
Omgggg we vonden net maden in de vuilnisbak, maar echt het héle deksel zit vol?! En ze willen er niet af?! Had de bak onder de douche met de harde straal en heet water maar alles bleef zitten Heb nu overal jeuk en de prullenbak staat buiten.
Kokend water erop gooien helpt!
Oh zo naar! Ik vind dat echt walgelijk. Kokend water erop dan gaan ze dood.
Omg dat je die bak eerst in je douche hebt gezet haha. Ik zou bang zijn dat die maden dan ineens weer m’n doucheput uit komen kruipen.
Ik haaaaat maden maar zoals de rest al zegt kokend water!
Kokend water met schoonmaakazijn of zout in de bak strooien.
Ik gruwel ook van die beesten, maar in de zomer zitten ze elke twee weken weer in mijn groenbak
Kill it with fire
Dat ben ik nu ook!! Haha. Maar ik wist in paniek ook niet wat ik anders moest omgggg
Edit: we hebben besloten gewoon een nieuwe prullenbak te kopen, wat een walgelijke beesten haha bah. We hebben ze wel eerder gehad maar nooit zo erg, toen gingen ze gewoon weg met warm water
Ik moet eigenlijk ook nog douchen maar krijg al jeuk als ik aan de badkamer denk nu.
Ik had dit ook laatst! Hele ding weggegooid want ik was hem sowieso al wel zat en het kon gewoon echt niet. Maar ik snap niet wat voor maden het waren eigenlijk. Als in: welke vliegjes eruit komen?
Heb wel dit gevonden: Mottenballen voorkomen grotendeels dat vliegen op de vuilnisbak afkomen. Ze kunnen in een panty aan de binnenkant van de bak worden vastgezet, bijvoorbeeld aan het deksel. Door de panty aan het handvat te knopen kunnen de mottenballen ook tijdens het ledigen van de bak gewoon blijven zitten. Verpak etensresten liever eerst in krantenpapier en zet de vuilnisbak of container niet in de volle zon. Wie op vakantie gaat kan beter zorgen voor een lege vuilnisbak en/of container. Spuit de container na ledigen schoon met water en wat groene zeep.
Mijn vriend stond ooit voor de keukendeur en had het idee dat hij wat zag bewegen in de tuin. Het was donker, dus wij licht aan doen en buiten kijken. Pas buiten hadden we pas door dat er maden liepen over de tegels. Echt honderden krioelende maden, overal. Ik heb nog nooit zo veel maden gezien en ze liepen ook een paar meter vd groenbak af, richting keukendeur. Het was middernacht, maar ik heb buiten staan gillen.
We hebben ze weggespoten en de volgende dag was er geen enkele made meer te vinden? Daarna nog weleens een paar in de bak gehad, maar nooit meer zoiets bizars als dit. Ben echt een hele tijd daarna s avonds niet meer in de tuin geweest. Gruwel.
Bah bah BAH, het gekke is nog dat maden in Duitsland gekweekt worden voor diabetici patiënten zodat ze hun chronische wonden kunnen schoonvreten. Mooi dat dat kan maar word er echt onpasselijk van. Een bekende van mij is een orthopedisch chirurg en die gebruikt die beesten daar dus voor en hij was helemaal geïrriteerd toen ik zei dat ik dat een walgelijk vies idee vond. Het IS toch ook vies wtf. Janken.