Hoe zet ik iets in een spoiler? Heb namelijk een heel groot stuk vel van mijn verbrande rug af kunnen trekken, en heb daar foto’s van
Omg heerlijk
Oh hahaha wow. Ik dacht dat ik iets moest zoeken op het stuk folie hahahaah
Haha dat dacht ik ook!
Omg hahaha ik wist niet eens dat zoiets mogelijk was!! Doet het niet pijn?
Ooh heerlijk! Heb ik ook 1x kunnen doen, lekker geluid ook haha
Woah die is groot! Love it!
Ik ben ongesteld en heb echt het gevoel ik leeg loop.
Het heeft afgelopen week echt pijn gedaan, en nu ook weer redelijk. Maar sinds gister kwam daar teringerge jeuk bij, dus ben blij dat dat weg is.
Ja echt heerlijk, dat gevoel was ook prettig haha.
Het leek trouwens ook net vershoudfolie, echt superweird. Helemaal elastisch ook
Bah ik laat echte vieze scheetjes nu.
Haha nee hoor, dit is de enige reden dat ik elke dag heilig Mn tanden stook
Nee joh, heerlijk!
Mijn grote teennagel is helemaal blauw/paars geworden en heb er nu maar nagellak overheen gedaan om het te verbergen. Het doet verder ook geen pijn of iets en er is ook niks op mijn teen gevallen of zo, dus ik snap niet hoe dit kan?
Hoe meer resultaat hoe beter toch!
Heb ik ook bij mijn oren schoonmaken enzo
Ik vind het echt heerlijk om sochtends in mijn neus te wroeten en zo een hele plakkaat opgedroogd snot eruit te trekken. Echt een soort snotvelletje is het dan
jaaaaa zo fijn is dat!! Toen ik mijn verstandskiezen had laten trekken kreeg ik een spuitje mee. Duurde super lang voordat het gat dicht was dus elke avond als ik dat ding gebruikte kwamen er echt fascinerende voedselrestjes uit
Sudocreme erop vanavond?
oh dat had ik een keer nadat ik mijn piercing eruit had gehaald terwijl die ontstoken was (dom). Toen ontstond er aan de achterkant van mn oor echt een pusbult die ik toen open geprikt heb. Was ook heel fascinerend hahaha
Bahhhh ik ben ziek, overgeven en diarree tegelijkertijd. Ik haat overgeven zooooo hard dat ik altijd paniekerig word en er van moet huilen