Het TMI topic

Eindelijk de ingegroeide haar uit mn tepel (:confused: why) kunnen trekken, zat al een tijdje een klein bultje maar ik zag niks + het duurde een paar dagen want het ging bloeden en toen zag ik niks meer

Edit: had hem apart gelegd voor een foto maar ja toen was dit topic 50+

3 likes

ja die heb ik inderdaad nog liggen, dus daar heb ik er ook een aantal van gehad!

Tijdje geleden slechte schoenen gekocht bij de h&m, zaten veel te strak. Gevolg: 2 likdoorns. Net bij Kruidvat speciale pleisters gehaald die er over 48 uur af morgen, en ik kan echt niet wachten hahaha

1 like

Mijn rechter kleinste teennagel is heel vaak za het, soms kan ik hem er gewoon aftrekken. Die nagel slaat gewoon nergens meer op en soms zit er naast die nagel zo’n harder velletje en die moet ik er dan afhalen van mezelf. Gevolg is dat er dan een soort gat naast die nagel ontstaat. Iel dit klinkt echt naar en goor. Het doet ook nog eens pijn maar ik blijf het doen.

1 like

Omg, ik heb precies hetzelfde!!

Omdat ik te lui was om mijn normale sneakers om te wisselen voor sportschoenen is tijdens het sporten mijn huid tussen mijn tenen gescheurd. Ik lig nu in bed en word helemaal gek van de pijn en jeuk.

Oh dat klinkt heel naar. Doet t veel pijn?

Vooral jeuk nu. Heb er zalf opgesmeerd, hopen dat het helpt.

Kan ook gewoon bij de doorbraakbloeding horen lijkt me. Ik heb vaak van die stukjes vlies ertussen, daar is niks geks aan. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken.

oke het moment is daar, na 48 uur ga ik de likdoornpleister eraf halen. ik hoop dat het niet teleur stelt

En???

valt echt tegen :unamused: zit nu weer met mn voet warm water, kijken of er wat gebeurt. Anders een nieuwe pleister erop en morgen weer proberen!

Ah jammer

Ik zie dit topic en moet ineens weer denken aan de hel van gisterochtend. Ik kreeg een beetje kramp/steken toen ik in bed lag. Ging uit bed en plassen, toen werden die kramp/steken heviger. Voelde wel duidelijk vanuit de baarmoeder komen. Nou in een korte tijd werd dit zo heftig. Ik stapte onder de douche en kromp helemaal in 1. Ben maar gehurkt op de grond gaan zitten in een bolletje en veel warm water. Zat echt als een bevallende vrouw te puffen. Ik had geen tijd om lang te douchen en liep echt in elkaar gedoken uit de douche. Nam snel een ibuprofen. Ik plofte maar op bed want ik kon gewoon niks anders meer. Ik zag al scenario’s van “i didnt know i was pregnant “, maar dat kan gewoon echtniet. Toen dacht ik, misschien is het ovulatiepijn? Ik voel mijn ovulatie gelukkig doorgaans niet maar heb wel eens
ovulatiepijn gehad maar dit sloeg echt alles? Het was zoooo heftig. Ik had echt zin om m’n moeder op te bellen haha. Maar alsnog vraag ik me nu af of dit ovulatiepijn was? Ik heb namelijk geen idee wat het anders kan zijn want ik moet ook nog niet ongesteld worden. Ik houd het maar ff in de gaten met de datum waarop ik ongesteld word. Zo heel lulverhaal maar dit wil ik echt nooit weer. :cry: ik kwam ook te laat maar dit was gewoon overmacht want ik kon niet eens rechtop staan. Ik ben blij dat ik nog thuis was zeg.

Heel erg TMI post. Ik heb de laatste tijd kast van knetterharde ontlasting. Gisteren had ik seks met mijn vriend en na afloop zei hij dat hij een hele harde drol in mijn darm voelde zitten toen hij zijn piemel in me stak :’) Die drol drukte mijn andere gat een beetje dichter ofzo? Dus hij vond het leuk. Moest daarna ook poepen hahaha.

35 likes

Over doorlekken: afgelopen april heb ik een LIS excisie ondergaan (onder verdoving stukje baarmoedermond verwijderd). Het wondje was dicht gebrand en mocht naar huis met maandverband, tampons mochten niet.
Hele dag geen bloedverlies gehad, tot ik in de avond op de wc zat, plaste en toen ik klaar was met plassen hoorde ik nog steeds water kletteren… Dacht ik. Was dus een gesprongen ader en ik zag het bloed er zo uit stromen.

In paniek HAP gebelt waar de doos aan de telefoon reageerde op mijn verhaal met ‘uuuh, oke en wat is een LIS excisie eigenlijk?’ Intussen zat ik op de wc, stroomde het bloed er nog uit als de Niagra Falls en kon ik alleen nog maar janken van stress, bloedverlies en de incompetentie van het mens aan de telefoon.

Uiteindelijk met gierende banden naar de poli waar nog een gyn aanwezig was, die heeft met heel veel geduld, rust en humor het wondje weer dicht gekregen. Was geen goede dag :cry:

8 likes

O God dit klinkt echt meeeeega heftig! Holy moly wat een hel en dan zeker als je in die paniek ook nog zo’n doos aan de telefoon krijgt. Gelukkig is het wel nog goedgekomen!

1 like

Dat vroeg ze nog wel of dat nodig was. Uit emotie geroepen dat als ze me nog langer vragen bleef stellen dat ik idd niet meer zelf mijn auto in zou kunnen.

Normaal heb ik alle geduld met mensen in de zorg, alleen maar respect etc. Maar dit was letterlijk zo kut om leeg te zitten bloeden na zo’n rot ingreep en dan iemand aan de lijn krijgen die geen idee heeft pfffft.

3 likes

Ik heb dit een keer in de nacht gehad, bijna de huisartsenpost gebeld hier voor. Toen ging het net weg. Ik kon niet meer liggen, zitten en al helemaal niet staan. Foetushouden was het beste.

Trouwens, later nog wel naar de huisarts gegaan en die zei dat het ovulatiepijn was.

1 like

Ow wat een naar verhaal zeg! Snap ook echt niet dat die hap-dame niet gewoon meteen zei dat je direct moest komen