Het TMI topic #2

Wow mn reactie was ook niet lullig/stom naar jou bedoeld? Haha. Ik maak me ook geen zorgen of ik ziek ben ofzo of dat het niet normaal is, maar meer of het weggaat :joy:

1 like

Ik ben ongesteld en ik heb buikgriep. Ik haat mn lichaam momenteel echt erg.

Misschien kan je wasbare inlegkruisjes gebruiken? Dan hoef je niet je hele onderbroek te verschonen. Lijkt me niet dat je daar irritatie van krijgt

2 likes

Bah ik ben ook al zo smerig ongesteld! ik Heb telkens het gevoel dat mijn cup overstroomt.

Het is maar goed dat ik mijn te grote beha’s niet allemaal heb weggedaan. Ben door niet fanatiek sporten en meer eten weer tiet rijker. Word je toch moe van, dat groeien/krimpen/groeien/krimpen etc.

1 like

Ik snap mijn darmen echt niet meer. Altijd constipatie, ellende en drama tot zeker mijn 17e. Hierna tot afgelopen jaar niet veel last meer van gehad, tot oktober. Zit aan de afslankthee omdat ik zonder absoluut niet meer naar de wc kan. Ik ga 1x per week en moest gister dus heel nodig, maar er zat iemand op het toilet moest even wachten. Het was er bijna uit, maar eenmaal op het toilet lukte het niet meer. Heb nu ± 36 uur later eindelijk eens wat aandrang gehad, maar heb het er maar half uitgekregen. Vind het zozozozo vermoeiend. Echt verschrikkelijk.

Mijn vader had dat ook (door ziekte) en die kreeg iedere dag een zakje met poeder te drinken waardoor hij naar de wc kon. Wij noemden dat altijd 'schijtzakjes’:sweat_smile:.
Je bent zeker al bij de huisarts geweest? Want lijkt me niet gezond en zeker niet fijn

1 like

Same here, movicolon/macrogel ftw!

Er is een mok op mijn teen gevallen en nu ligt de hele nagel eraf.

Sorry voor de lelijke tenen. Ik mis de pedicure.

9 likes

Ik hoor weer in 3D

15 likes

Ieh kwam dit uit je oor? :exploding_head:

Ik had vannacht extreem harde ontlasting, een aambei en vanochtend diarree. Heb bijna een zwembandje nodig om te zitten nu. :sob:

Ja! Echt fascinerend, want m’n oor zat niet verstopt of zo. Voelde alleen een beetje gek aan.

1 like

Geen tips helaas, maar ik heb ook zoveel last van afscheiding :sob:

Update van deze lelijke teen. Het ziet er zo smerig uit nu.

teenfoto

3 likes

Vanochtend ging ik mijn menstruatiecup verwisselen na het plassen, maar ik had niet doorgetrokken. Maar toen viel die cup uit mijn handen en helaas niet op het plateautje, maar echt in het gat… Ik heb echt flink moeten graaien door allemaal pis en bloed. Hij dreef ook niet op de oppervlakte, maar echt al half achterin :cry: :cry:

20 likes

Oke, ik heb echt het meest ranzige ooit bij mijzelf gehad. Al zo lang ik mij kan herinneren voel ik een scherper puntje in mijn navel. Dit heb ik vroeger wel vaker geprobeerd er uit te halen, maar dit is nooit gelukt. Uiteindelijk heb ik het opgegeven omdat ik dacht dat het misschien schadelijk kon zijn om dit te blijven proberen. Wel maak ik soms mijn navel schoon en voel ik dan of het er nog zit.
Laatst had ik in dit topic al eens gepost dat mijn navel stonk en dit leek nu wel weer weggetrokken.
Daarnet lag ik op bed en was ik in mijn navel aan het friemelen en het leek alsof ik het puntje steeds meer kon voelen, en ineens rolde het er zo uit? Het stinkt zo erg en is zo verschrikkelijk vies. Het is bruin en je kan ook haren er in zien zitten. Ik heb geen idee wat het is maar ben echt helemaal gefascineerd.

Natuurlijk heb ik er wel een foto van gemaakt.

Samenvatting

Edit: heb het zitten ontleden en het binnenste deel leek een dik stukje hout ofzo? Het splinterde ook bij het uit elkaar halen. Wtf.

58 likes

Lijkt wel een stukje navelstreng hahaha

6 likes

Ik ruik de geur gewoon.

7 likes

Oh yes. Wat een vondst :heart_eyes:

1 like

Coooooool!! Wat zal je je opgelucht voelen nu.

2 likes