Het TMI topic #2

Omg this is why I love this topic :raised_hands:

Het is echt groter dan verwacht na je omschrijving. Ik heb ook echt ingezoomd on het te bestuderen? Is het ontstoken? Het witte stukje rechts lijkt wel pus oid?

En heb je nu een gat bij je navel? Zoveel vragen hahaha

1 like

Het is niet ontstoken en het doet verder ook geen pijn. Het inderdaad wel pus, dat deel was ook wat slijmeriger.
Ik heb geen gat in mijn navel hahah. Voel alleen nu geen raar puntje meer zitten.

@Chippie Dit dacht ik ook! Dat is ook de reden dat ik het er nooit echt uit durfde te halen.

1 like

Hahaha moet zo lachen hierom

2 likes

Hahahaha helaas ken ik dit… alleen bij mij is dit ooit gebeurd in een bomvolle yogales :cry:

20 likes

Hahahaha. Ik had dit van de week terwijl ik op mijn vriend zat met mijn billen richting zijn gezicht. Hij zei ook vet droog ‘ah ja, altijd al een tering harde kutscheet in mn gezicht willen hebben.’ :joy:

16 likes

Moest lachen omdat ik gewoon weet dat dit me een keer gaat gebeuren, fijn om nu al even te beleven hoe ik met m’n hand door die gore zooi zal moeten :joy:

Iemand anders laten doen? Maar lijkt mij heel pijnlijk. Ik vind die filmpjes ook altijd zo pijnlijk uitzien

Volgens mij heb ik hier eens gelezen dat iemand dat deed met het holle plastic staafje van een wattenstaafje (watje eraf halen dus).

1 like

Ik wilde een ei bakken. Hop in de pan. Zat er een wit ding in :nauseated_face:! Geen idee wat het is, maar wel gelijk weg gegooid.

Zoiets? Dat is het hagelsnoer van een ei, kun je gewoon eten!

Mijn moeder heeft een B&B en heeft per ongeluk wel eens een bevrucht ei (van onze eigen kippen) aan een gast gegeven. :grimacing: Was ook al in een redelijk vergevorderd stadium.

Wat leuk!! Dat ze een b&b heeft. Als ik 50 ben wil ik dat ook doen

1 like

Ik heb voor het eerst sinds een paar maanden weer een stopweek en normaal is maandag de ergste dag, zwakt het daarna af en neem ik donderdag weer de pil (meestal is het vrijdag dan weer helemaal klaar).
Het viel maandag ontzettend mee dus ik was al blij, maar mijn lichaam heeft besloten dat vandaag ineens de ergste dag is. Ik voel mijn baarmoeder gewoon dat slijm/bloed m’n lichaam uit werken, stooop.

Ah ja, dat was mijn tip! Fijn dat hij wordt voorgezet, want het werkt zo goed :raised_hands:t2:

1 like

Hahha oeps.

Nee het zag er uit zoals hieronder op de foto. Geen idee wat het is. Heb eerst 1 min lopen gillen. Toen foto gemaakt. En het toen weggegooid.

Vies plaatje

4 likes

ieeeh oh my god

Ieeuw okee zoiets goors had ik me niet voorgesteld

1 like

Ik was boodschappen doen aan het uitstellen en op een gegeven moment ben ik maar heel snel de deur uit gegaan ivm regen die voorspeld was.
Ik had alleen nog een stuk blarenpleister op m’n wang​:joy::joy::joy:

8 likes

Zijn die mondkapjes toch ergens goed voor…of zijn ze bij jullie niet verplicht met boodschappen doen?

Zijn niet verplicht:’) Bijna niemand in m’n buurt loopt ermee rond. Gelukkig letten mensen vooral op hun boodschappen en of ze 1.5 meter bij je vandaan zijn haha

Er zat net een mottenlarve op de muur van de wc. Vind die dingen toch zo goor. Heb uiteraard foto’s gemaakt

Samenvatting

1 like