Wat kunnen kinderen toch hard zijn.
Hier nog een harige Harry, mijn gezicht is gelaserd ondertussen, stond 2 keer per dag mijn snor te scheren daarvoor. Heb nu 9 laser beurten gehad en ben zo blij nu. Moet nog wel 1 of 2 keer maar dat kan nu natuurlijk even niet. Oksels ben ik ook aan het Laseren, nu 5 keer gebeurt en hallelujah! Benen epileren ik al 15 jaar met een braun epillady en is nu echt heel goed te doen, haargroei is echt minder geworden.
Ik heb geen pcos maar wel een verstoorde hormoonhuishouding. En ik ben er zo blij mee dat ik het laat doen!
Sommige verzekeringen dekken dat laseren ook volgens mij. Een oud collega had ook vrij heftige haargroei, oa ook in haar gezicht, en zij heeft dat grotendeels vergoed gekregen
Ik heb een onderhuidse puist op mijn kin die echt een gift that keeps giving is. Eergister plakje ik er in de avond een stukje blaarpleister op, die ik voor het slapen gaan moest vervangen omdat hij vol zat (!!!) en gister nog een blaarpleister die vandaag vol zat. En nu heb ik er random tussendoor nog een stukje opgeplakt en ik zie het al opbollen van het vocht. Echt wow
Fotoās!!!
Vorige keer deden de eeltsokken bijna niks maar nuā¦
Even off topic, maar zou je deze ook aanraden (qua accuduur) voor een rijtjeshuis? Ik heb beneden laminaat en boven vloerbedekking Nu zuig ik meestal niet alle verdiepingen te gelijk, maar ik heb nu een zere voet, omdat ik mijn logge oude Bosch met snoer net een rotschop gaf omdat āie een simpele bocht niet kon maken zonder om te vallen, dus ik ben het zat.
Ughh antibiotica gehad, voelde op dag 3 al intense jeuk down under. Dus na mān kuur gelijk zoān ei gekocht, maar nu nog steeds enorme rode schaamlippen, en af en toe zoveel jeuk. Arghh
Wat is poepen als je ongesteld bent toch een horror. Die krampen!!! Niet te doen
Ik was even aan het dubben wat piepen is maar ik denk dat je poepen bedoelt? Zo ja; sameā¦ Lijkt wel of de hele boel down under verkrampt.
De haren die ik uit mijn kin trek verzamel ik op de rand van mijn spiegel;
Oh ja wat een stomme autocorrect
ik ben net zo erg doorgelekt ik lek echt nooit door maar dit was echt heftig. alles onder het bloed gewoon, bah. de laatste keer dat me dit gebeurde is echt zeker 10 jaar geleden gelukkig ben ik gewoon thuis dus even snel gedoucht dus alles is weer goed nu maar echt, wat een slagveld haha
Twee keer per dag wisselen van onderbroek klinkt wat veel maar verder vind ik het niet uitzonderlijk klinken allemaal? Ik heb ook regelmatig dat ik afscheiding uit me voel lopen en dat het in mān onderbroek zit maar dat is wel normaal.
Ik heb laatst pillen gekregen van de dokter, 2 keer slikken en het was bij mij zoān 2 maanden veeeeel minder! Eventjes vragen!
Huh maar wat zijn dat dan voor pillen? Dan toch iets tegen een schimmelinfectie of bacteriƫle overgroei?
Volgens mij had ik een schimmelinfectie? Maar durf het niet zeker te zeggen. Had iig elke dag heel veel natte afscheiding en toen ik deze pillen had geslikt was het binnen 2 dagen over, gong echt een wereld voor me open
Het klinkt ook niet uitzonderlijk, maar 2x op een dag verwisselen vind ik wel irritant. Nu zit ik gewoon thuis, maar ik zie het niet perse zitten als ik weer naar school ga dat ik me helemaal moet omkleden in een te krap wchokje. Ik heb hier verder nooit echt heel erg last van gehad, dus voor mij is het wel uitzonderlijk
@soarin Thanks voor de tip! Ik ga even in de gaten houden of dit per cyclus verandert, en anders zal ik even contact opnemen met de huisarts!
Ik wilde je alleen maar geruststellen dat het klinkt alsof het normaal is, maar oke