Het TMI topic #2

Ik ben geshockt door de blaar, maar ook een beetje door hoe je teennagels zijn gelakt :pensive:

4 likes

Sorry not sorry🤷‍♀️

8 likes

Ik ben jaloers op die nagels hoor. Ik heb een nageltje van 3x 3 mm op mijn kleine teentjes. Wil ook gewoon normale nagels/voeten :’)

7 likes

omg geweldig dit! bijna perfect rond en zo groot :star_struck: krijg echt zin om deze door te prikken aaaah

1 like

Oh, ik wil deze blaar zelf zodat ik 'm kan doorprikken hahaha :star_struck:

1 like

Ok, 2 dingen. Ik wist niet zeker of ik dit in het wjekw-foto-editietopic wilde posten of hier want het is maar lichaamshaar, maar ik denk dat hier meer liefhebbers zitten. Ik heb gisteren mijn benen voor het eerst in 6 weken geëpileerd!

Dit zijn mijn dijbenen voor:

Samenvatting

Dit is na:

Samenvatting

O en dit zijn mijn uitgegroeide teennagels met gelnagellak:

Samenvatting

Oké pfoeee, blij dat ik dit ergens kwijt kon!

26 likes

Wow die voor en na foto’s zijn ultiem satisfying.

1 like

Dank hiervoor, heldin! :pray:

1 like

Woooooowww wat een verschil!
Ik ben blond dus bij mij zie je het niet zo erg, jammerrrr dit is veel bevredigender :smile::smile:

1 like

Haha nouja het is niet alleen de haarkleur hoor, ik ben een stuk hariger dan de gemiddelde vrouw! Het is één van de grote frustratiebronnen uit mijn leven maar vooral wanneer ik het wax ben ik er wel even blij mee. :relieved:

1 like

Nou dat kan ik me wel voorstellen ja!
Ook veel haar op je armen en gezicht?

Haha ik ben sinds kerst mijn armhaar aan het laten uitgroeien na 15 jaar epileren, maar het lukt niet zo lekker! Dus nee, op mijn armen niet meer zo erg.

Armhaar

Op mijn gezicht wel, voornamelijk omdat ik PCOS heb, maar dat heb ik weg laten laseren dus is niet meer zo’n issue! Ik had/heb wel redelijk glorieuze bakkebaarden. :woman_shrugging:t2:

3 likes

Off topic maar wat een prachtige handen en nagels heb jij!! :heart_eyes:

4 likes

Haha lief, dankjewel! Voelt wel goed zo’n compliment na mijn harigheid te hebben gedeeld. :sweat_smile:

Ik vind je mooi op beide foto’s! Ik denk (en de rest ook) dat het verschil gewoon fascinerend is :smile:

off topic

toevallig kwam ik vandaag een tweet tegen die me leidde naar dit Instagram account die ook foto’s deelt van haar lichaamshaar. Ik vind ze echt mooi om te zien :relaxed:, misschien jij ook!

1 like

Voor iedereen die nog benieuwd was naar deze wond, zo ziet hij er nu (18 dagen later) uit, net na het douchen:

Er zat tot zo’n 4 dagen geleden een hele grote korst op, maar die is er afgegaan tijdens sexytime met mn vriend😂.

24 likes

Wat enorm fijn dat je dit deelt! Hier ook enorm overbehaard en voel me daar altijd erg alleen in. Epileer je het met zo’n apparaat?

2 likes

Ja, ik gebruik een epileerapparaat! Ik zou het graag willen laten laseren, maar omdat ik PCOS heb ben ik bang dat het een loze investering zou zijn. Je mag me altijd een berichtje sturen als je hierover wilt ranten, geloof me, je bent zeker niet alleen! :two_hearts:

1 like

Ik ben ook flink behaard, jaren heb ik mij hier zó voor geschaamd echt niet normaal. Zou mijn bovenbenen en buik graag willen laten laseren.

1 like

Ze noemden mij op de basisschool weerwolf, echt heel goed voor je ego op die leeftijd