Het TMI topic #2

Ik doe het heel oppervlakkig. Beetje smerig maar dit zag je echt mijn oor uit komen. Daarom heb ik het weg gehaald.

Je kan altijd even je eigen huisarts bellen!
Misschien kun je tussendoor of is er gewoon plek.

En als je er zelf de douchekop op zet met lauwwarm water? Komt een beetje op hetzelfde neer als uitspuiten en misschien week je het zo los.

1 like

Of vraag je vriend te schijnen met zaklamp (wij gebruiken hier dus serieus een hoofdlamp voor) en kijken of er misschien echt een prop zit die je als 1 geheel eruit kan sleuren!!

3 likes

@Spaarlamp en @Yzile dank voor jullie tips! Helaas heb ik hele nauwe gehoorgangen en valt er niks te zien. Ik druppel daags met olie op aanraden van de dokter. Hopelijk kan ik volgende week terecht! Moet elke dag bellen of er plek is.

Ik lig weer eens wakker met anuskramp. Lig het weg te puffen. En heb net maar ibu gepakt, weet niet of het helpt maar het is echt naar weer.

Anuskramp? Echt nog nooit van gehoord maar het klinkt en is vast heel pijnlijkšŸ˜©

@Yzile @Vloeistof
Ik heb ook zoā€™n bult op diezelfde pees momenteel. Alsof hij ook echt aan je spier zit vastgegroeid. Doet zoā€™n verrekte pijn. Heb er met een holle injectienaald geprobeerd een gat in te maken. Kwam een pietsie pus uit maar ben nog niet bij de kern denk ik.
Bloedde wel als een rund :hot_face:

Ik zit aan de roaccutane, waardoor alles uitdroogt. RIP mijn lippen. Maar! Dus ook mijn neus en nu kan ik er van die heerlijke snotkorstjes (zelfs het woord is ranzig) uithalen.

Ik besloot vandaag 15 min voor een online vergadering dat ik mijn benen en poes wilde ontharen met ontharingscreme. Het zat er hooguit 5 min ipv de 10 dat ik wilde, maar die chemsche troep werkt echt goed! Beetje freaky wel hoe het haar bij schrapen er vanaf lijk te smelten. Had vandaag haast, maar morgen werk ik vooral de poes nog een beetje bij. Super chill wordt dat ontharen zo. Alleen een beetje jammer dat dat spul zo duur is en ik voorlopig niet kan gaan inslaan in Duitslandā€¦ :thinking:

Dit zal wel niet echt tmi genoeg zijn maar wel een beetje te viezig om ergens anders te posten. Maar heb vandaag een dyson binnen gehad en meteen een vloerkleed van 1,50x2,00m gezogen tot de batterij op was (4 minuten ofzo)ā€¦ man niet normaal hoeveel er dus al die tijd nog inzat na regelmatig zuigen en ik was nog niet eens klaar?!

31 likes

Ai, ik heb zelf 2 kuren gehad,en herken dit zeker. Voor je lippen kan ik Purol aanraden. Labello was bij mij niet voldoende, en dat heb ik vaker gehoord/gelezen. Sterkte met je kuur, hopelijk is het resultaat alle bijwerkingen waard!

1 like

Welke heb je?

Ik liet deze post zien aan mijn vriend en nu is hij overstag om een Dyson aan te schaffen. Welke heb jij?

De V8 Absolute. Via dyson site krijg je nu een opbergtas en accessoireset gratis en via ING rentepunten krijg je nog ā‚¬50 korting erbovenop (of ā‚¬100 bij een stofzuiger vanaf ā‚¬500)

1 like

Geloof me dat wil je echt niet, het is zo naar!

2 likes

Ik heb een paar maanden geleden mā€™n kleine teen keihard gestoten. :two_hearts:

3 likes

Ik heb een bult in mijn lies ter grootte van een erwt en mijn vriend gaat die zometeen uitknijpen :heart:

7 likes

gisteren gewandeld met de verkeerde schoenen aan. Dikke blaar op mijn kleine teen

34 likes

Hoooooooly shit!

Omg deze wil ik echt open prikken

1 like

Wat een knoeperd!

1 like