Het TMI topic #2

Inmiddels ben ik bijna 2 weken verder sinds de eeltsokken. Nog steeds veel vellen, maar het einde is in zicht!
Wat wel rukkie is, is dat door het vele wandelen (ter afwisseling van het thuiswerken en ivm de dichte sportscholen) mijn voeten mega gevoelig zijn! Ze zijn dik en opgezwollen na zo’n 6000 stappen!

Ik heb sinds 2 dagen een opkomende puist tussen mijn neus en bovenlip die niet doorzet en het is wel echt een bult. Nu heb ik er een blarenpleister op gedaan en ik ben benieuwd wat ik morgen ga aantreffen. Beter doet het iets want die bult doet pijn.

De bult natmaken en er zeezout opdeppen helpt anders ook!

2 likes

Ik had me net een dikke snot stolsel onder de douche. Twijfelde serieus om uit de douche te stappen en er een foto van te maken voor hier.

1 like

En de reden dat je dat niet hebt gedaan is…?

:joy: omdat ik niet met mijn natte lichaam naar de slaapkamer wou lopen want koud.

2 likes

Dank je! Ga ik dat eens proberen want die pleister deed NIKS

Ik heb asperges op gisteren en nu heb ik vieze stinkwalmpies

2 likes

Ik had al weken, misschien wel maanden, een soort zwart plekje vlakbij m’n bikinilijn. Wel raar, maar het deed geen pijn dus liet het maar. Ik heb ook trekzalf erop gesmeerd (dacht miss een steenpuist oid), maar niets hielp.

Nu zat er gisteravond een soort puntje op, dus ik trok daaraan met een pincet aan en toen kwam er zo’n lange hele dunne ingegroeide haar uit! Whut.

Dit groeide in mijn lichaam :exploding_head: ik heb wel vaker ingegroeide haren, maar dat is dan een korte harde stoppelhaar en voel ik dan ook wel.

16 likes

Nu ik een beetje hooikoortsig ben vind ik het zo fijn om mijn neus te spoelen met een rhino horn. Kan echt genieten van alle derrie die eruit komt.

1 like

Ja ingegeroeide haren kunnen echt heel lang worden! Ik vind het altijd fascinerend om te zien!

1 like

Oh, bij mij komt er nooit wat uit behalve helder water :frowning:

Bij mij vooral wat slijm dat loslaat hoor, maar wel heel voldoenend

Ik drink normaal gesproken al veel te weinig maar nu met thuiswerken al helemaal (niet gedurende dag kopjes thee halen vooral voor het loopje). Echt niet grappig met poepen, hoop dat ik hier geen aambei aan overhoud :joy:

Nou dit bemerkte ik vanmorgen ook, komt denk ik ook door het gebrek aan beweging. Pijnlijk ook echt, heb uit wanhoop een poepkrukje van mijn prullenbakje gemaakt. Het leek wel een kei.

1 like

Ik was vanochtend even mijn oren aan het schoonmaken en opeens kwam er een grote donkere prop oorsmeer er uit. Was echt fascinerend

Wou er een foto van maken, maar mijn mobiel niet bij de hand :sob:

2 likes

Heb ik ook eens gehad, en daarna hoorde ik ook meteen 10 keer beter. :joy:

Mijn stoelgang is ook ontregeld nu ik thuis werk. Ik eet genoeg vezels (ik eet wel minder dan normaal) maar het is echt super dun telkens? Raar.

Ohja nu we het toch over oorsmeer hebben:
Mijn oor zit al twee weken verstopt maar bij de huisarts hebben ze het (begrijpelijk) te druk om uit te spuiten.

Elke dag haal ik dit dr wel uit.

Samenvatting

11 likes

Oohh ja ik vroeg me al af of ze dat nog zouden doen. Ik heb ook een verstopt oor ugh.

Ik zou eigenlijk niet meer met wattenstaafjes erin want dan kan je het alleen maar dieper drukken toch? Of doe je het oppervlakkig?