Het TMI topic #2

Op de Duitse TLC komt de hele dag Dr. Pimple Popper…smulleeen

Ik ging zonet mijn oren schoonmaken, kwam er ineens best veel uit één oor. Dus ik met een schoon stokje weer in dat oor poeren, komt dit er ineens uit:

Klontie

Voel mij heel trots dit met jullie te delen haha!

25 likes

Ik wilde mijn wollen truien in een doos opbergen, zie ik dat er larven van tapijtkevers in zitten… Zo smerig. Ik word helemaal kriebelig van het idee dat ze zich overal in mijn huis kunnen bevinden. Kwam af en toe de kevers al tegen :tired_face:

1 like

Ik moest net onverwacht heel hard niezen en ik voelde dat er iets uit m’n mond vloog. 2 amandelbrokjes! Voelde echt zeer satisfying.

5 likes

Ooh nee ik liet net een scheetje maar er kwam echt onverwacht een beetje diarree mee, zo goor :sob: Gelukkig ben ik thuis en kan gelijk alles in de was, maar voel me echt een peuter met een ongelukje

14 likes

Weet niet of dit echt ‘TMI’ is maar ik had opeens pijn aan mijn hiel met lopen en dacht ‘que’. Zag ik dat er een splinter oid in mijn hiel zat. Heb zitten porren met een naald en dit is het resultaat:

15 likes

Nee joh, ik zou dit bijna klassificeren al TLI

3 likes

Had wel minstens wat pus verwacht voor tmi, maar vooruit… :stuck_out_tongue_winking_eye:

In de categorie tmi; ik heb - nadat mijn zusje er zo enthousiast over was- zo’n pore vacuum besteld. Echt suf, want zo’n tell sell ding kan toch nooit werken? Heb het nu 2x gebruikt en de eerste keer zat er zelfs een beetje bloed in van een rijpe uitgezogen kop :open_mouth: had echt foto’s moeten maken!!

6 likes

Welke heb je? :open_mouth:

m’n broeken stinken tegenwoordig zo snel bij het kruis… en ik wil spijkerbroeken niet te vaak wassen want dan slijten ze. Ik ben bang dat collegas het ruiken als ze naast me staan.
ik draag katoenen onderbroeken en in de nacht geen, ik douche me twee keer per dag met alleen water, ik scheer ongeveer 1x per maand alle haartjes weg dan gebruik ik wel doucheschuim in die area, ik veeg van voor naar achter en gebruik geen tampons of inlegkruisjes. ik doe dus volgens mij alles “goed” en toch ruikt het naar dooie muis.

Gekke vraag: slaap je helemaal naakt. Ik heb ontdekt dat dat invloed heeft en je het beste heel regelmatig je onderlaken moet verschonen.

ja nu wel, ik slaap liever met een onderbroek aan eigenlijk. is dat beter? bed was ik sws elke week op 60!

Ik merkte dat dat verschil maakt, maar elke week 60 graden is echt vaak genoeg. Dus misschien toch een andere oorzaak bij jou.

Edit: zonder onderbroek is dus juist minder goed, volgens mij.

https://www.bol.com/nl/p/blackhead-eater-vacuum-mee-eters-remover-elektrische-vacuum-mee-eter-verwijderaar-puisten-verzorging-gezichtsverzorging-inclusief-5-opzetstukken-porienreiniger-acne-vacuum/9200000130215974/?Referrer=ENTcli_delivery_aftercare2008093611

Zijn verschillende op b.ol, maar komt allemaal op hetzelfde neer. De prijs is nu heel goed btw. Ik betaalde 27, de week erna was is 23 en nu 19 :joy:

Ps. Mocht je hem bestellen, ga dan niet (zoals ik) meteen als een gek alle koppen uitproberen, 15 minuten lang op de hardste stand. :see_no_evil:

1 like

Ik merk dat dit bij mij nu dus is. Sinds mijn vriend altijd kookt en veel kruiden/knoflook gebruikt vind ik dat ik down under veel meer ruik! Ook mijn zweet ruikt ineens heel anders

1 like

Zit je veel met je benen over elkaar?
Ik had het idee dat het daar bij mij ook wat erger van werd

En ik verdenk sowieso mn spiraal nog steeds :eyes:

Huh waarom maakt het wel of niet regelmatig wassen van je onderlaken uit als je gewoon je flamoes 2x per dag wast met water? Gaat de vuiligheid van je laken in je flamoes?

1 like

@voortaan nee ik kook heel tatta en hou helemaal niet van sterke/pittige smaken zoals knoflook etc (ik schaam me meer om dit te typen dan om te typen dat ik een stinkdoos heb hahahha)
@littlenumbers jaa dat denk ik dus ook dat m’n spiraal ermee te maken heeft want had het vroeger nooit volgens mij, maar toen had ik ook geen zittend werk. En ik moet nu wel met m’n benen over elkaar zitten anders komt die geur vrij :nauseated_face:

Volgens mij kan dat ook komen door strakke kleding toch? Misschien een tijdje wat lossere broeken of rollen/jurken dragen met katoenen ondergoed? Kan me voorstellen dat een spijkerbroek en daarmee de hele dag zitten ook wel een beetje knelt en zweet daar misschien?

Toen ik net een spiraal had laten zeggen kreeg ik hier ook veel last van. Het bleek toen bacteriële vaginose te zijn. De thuismiddeltjes werkten niet en uiteindelijk heb ik via de huisarts een antibioticakuur hiervoor gekregen waarna alles binnen 2 dagen weg was. Misschien kan dit het zijn?