Mijne is dinsdag verstuurd en komt vandaag. Dus het gaat best snel!
Wow zo snel!!
Ok ik heb nog steeds niets gehoord van the Ordinary en ben echt klaar met m’n huid. Ik heb een vette T-zone, is niacinamide daar geschikt voor? De rest van m’n huid is droog.
Ik denk dat niaciamide wel goed is voor alle huidtypes!
Ik heb deze blogartikelen gebruikt om te kijken wat geschikt is voor mijn huid! https://macblogster.nl/the-ordinary-hoe-gebruik-je-dit-mijn-ervaring/ en http://fitbeauty.nl/hoe-mijn-huid-binnen-1-week-is-opgeklaard-met-the-ordinary-niet-gesponsord/
Ik gebruik het potje vitamine C (dus dat poeder) en werkt echt top! Vond andere vitamine C producten van TO altijd wat matig. Met deze poeder kan je zelf de dosis bepalen, wat ik persoonlijk erg fijn vind om mee te werken. Hierdoor kon ik het rustig opbouwen, en nu ik er gewend aan ben eens in de week een flinke boost doen. Je kan het met erg veel dingen mengen. Ikzelf vind het de prettigste variant om het eerst op te lossen in een aantal druppels van resveratrol 3 + ferulic acid 3. Hierna doe ik de natural moisturizing factors + ha er bij, meng ik het goed en doe het dan op mijn gezicht. Dit laatste doe ik alleen omdat ik lui ben en liever minder stappen zet dan nodig. Maar je kan de NA ook er na doen.
Whoehoeee mijn bestelling is binnen dus ik kan vanavond aan de slag. Hoe doen jullie het eigenlijk met aanbrengen? Gewoon met je handen of eerst op een wattenschijfje ofzo.
Hangt van het product af. Ik doe enkel de Paulau’s choice bha nog met een wattenschijfje omdat die soortvan vettig is, maar de rest doe ik allemaal met m’n handen
Yes ik heb eindelijk reactie! Ze raden me het volgende aan:
Ik weet niet of ik alles ga aanschaffen. Ga morgen even langs de Douglas, weet wel dat ze daar niet alles hebben dus evt. nog wat bestellen. Ben benieuwd!
Merk je dat de poeder sneller/beter werkt tegen vlekjes en pigmentatie dan de crèmes? Ik heb begrepen dat de poeder ook heel heftig kan zijn en vooral als je het niet mengt met het juiste product.
Ik heb dus een hele lange tijd 's avonds hyaluronzuur gedaan en daarna olie. Maar sinds kort gaat mijn olie ineens rullen zeg maar? Hoe kan dat? Echt een naar gevoel en eerst had ik het ook nooit.
@Chesirecat ik doe alles met mijn handen behalve de glycolic acid.
@Muntthee ja bij mij werkt alleen die poeder echt goed. Hij is denk ik inderdaad wel heftig, dus ik zal het niet specifiek aanraden als eerste vitamine C product. Maar stel je hebt al wat ervaring en je huid trok dat goed, dan kan het prima. Goed inlezen en opbouwen.
@Luzarl heb je misschien de tijd tussen het aanbrengen verkort? Het zou kunnen dat het serum nog niet genoeg ingetrokken is en hierdoor onder je olie gaat rullen.
Dit heb ik inderdaad als ik niet lang genoeg wacht tussen twee producten, óf als ik teveel heb gebruikt van één product
Nee helemaal niet… ik heb vandaag mn hyaluronzuur echt een uur laten drogen en alsnog ging het rullen
Domme vraag misschien, maar ik wil graag vitamine c gebruiken voor pigment vlekjes. Maar ik heb ook zomer sproeten, en die wil ik wel houden Als ik vitamine c gebruik, zouden die sproeten dan ook vervagen?
Gebruik je een andere hyaluronzuur? Ik heb nlet van Nadine Bagott (echt mijn skin care guru!) geleerd dat als een enkele molecuul hyaluronzuur gebruikt deze op de huid blijft liggen en daardoor kan het gaan rullen. Of de combinatie met siliconen kan ook rullen veroorzaken.
Ik heb dit ook met mn hyaluron+b5. Maakt niet uit hoe lang ik wacht, als ik er iets overheen doe (en vooral olie) gaat het rullen. Ik gebruik t maar gewoon op door het savonds te gebruiken omdat ik er uit zie alsof ik een huidprobleem heb na het smeren
Zo raar, bij mij is het ook pas net. Misschien doordat ik meer in de zon kom?
Ik heb t al vanaf het begin dat ik t gebruik eigenlijk, dus ook de winter. Ik breng t aan op vochtige huid maar heb voor de zekerheid ook op droge huid geprobeerd en dan rult t ook. Ik heb ook geprobeerd heel weinig te gebruiken maar dat werkte ook niet. Geen idee waar t aan ligt verder
Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen elke stap? Ik heb nu ongeveer 4 stappen, maar wachten jullie daartussen telkens minuten of smeren jullie gewoon door?