Wil niet tegenstrijdig advies geven (werk er ook nl) maar Je mag de peeling gewoon het hele jaar door gebruiken hoor.
Wel is zoals al gezegd is spf belangrijk zeker nu het mooier weer is.
En hou je aan de max 2x per week max 10 minuten laten inwerken en dan af spoelen
Same here. Op 21 april mân vraag gesteld en alleen een bericht gehad dat ze het druk hebben.
Heeft iemand een van deze wel eens geprobeerd?
Volgens de site is de bovenste 100% vitamine c en moet je de poeder mengen met he bestaand serum of dag/nachtverzorging. De ander is 23% vitamine c dus minder geconcentreerd maar lijkt me wel makkelijker in gebruik?
Die onderste is echt een nachtcrème
Alleen savonds te gebruiken ivm de vit. C
Die bovenste ken ik niet en verkopen we ook niet op mijn werk dus kan ik helaas weinig over vertellen. Alleen als ik het zo begrijp en zoals je zelf zei is het om te mengen met andere producten dus meer een âbijproductâ
Zou je de onderste aanraden? Ik heb wat pigmentvlekken en roodheid waar ik vanaf wil.
Voor pigment is die top! Voor roodheid zal die niet mega veel doen ben ik bang. Merk ik bij mezelf ook niet veel verschil in eerlijk gezegd
Hij voelt alleen niet fijn aan zeg ik ook altijd eerlijk tegen me klanten en hij heeft snel de neiging te gaan rullen, dus wat ik zelf altijd doe is een klein laagje aanbrengen en het dan goed laten inwerken en niet meer aan me gezicht te zitten.Ook kan het wat tintelen maar dat is normaal en trekt snel weg.
De werking is verder wel echt top
Ik heb die bovenste besteld! Maar wacht nog op antwoord van Deciem hoe ik dit het beste in mân routine kan verwerken.
Ik moet echt weer eens strenger mijn routines volgen
Over het algemeen worden vitamine c producten voor de nacht geadviseerd.
Dit omdat je huid bij gebruik van de vitamine c sneller op zon kan reageren.
Stel je gebruikt een hele goeie spf dan is die kans natuurlijk veel minder. Maar alsnog is het over het algemeen beter ,wordt mij dan geleerd ieder geval om vitamine c daardoor dus snachts te gebruiken
Klopt idd hoor dat meningen en richtlijnen zeg maar verschillen. Ook sowieso per merk moet ik zeggen. Weet wel dat deze vitamine c crème van the ordinary echt voor de nacht wordt geadviseerd
Ik heb m besteld, ben heel benieuwd! Heb je nog tips voor roodheid? Hoeft niet perse TO te zijn hoor
Die mail heb ik ook gehad idd. Heb ondertussen met behulp van het internet maar wat producten besteld, wil gewoon zo graag beginnen en vind mijn huidige routine echt flut. Heb gelukkig geen enorme huidproblemen, vooral vochtarm en droog met wat puistjes. Dus heb me vooral daar op gefocust.
Als ik dan reactie krijg ga ik kijken wat ik evt ga aanpassen.
Me collega vind de Azelaic Acid Suspension 10% heel erg goed werken
De niacinamide moet ook voor roodheid werken. Maar zou ik meer aanraden in combinatie met een vettere huidtype ipv droge huid.
Bij mij werkt de moisture surge nacht masker van clinique ook heel goed om me huid rustiger te maken. Doe ik eerst wat van de gewone moisture surge gel op en dan wat van het nachtmasker en je hebt de volgende ochtend echt een baby huidje
Niaciamide werkte bij mij goed voor roodheid!
Heb de azeleic acid ook geprobeerd maar vond het zoân rare structuur, lag te veel op mân huid en als ik te veel wreef of producten erover aanbracht gingen er zo âbolletjesâ vormen.
Nou ben ik nieuwsgierig: heb je eerder een droge of vette huid?
Een heel erg vette huid, acnegevoelig ook. Heb ook roaccutane genomen en het is nu beter qua acne maar ik struggle nog met de textuur van mân huid. Zo heb je een beetje een idee
Ik vind de azelaic acid ook fijn voor roodheid (ik heb zelf last van rode bultjes). De niacinamide lijkt voor mij dan weer niet te werken.
Ah ok! Ja die niacinamide is perfect voor de vettere huid
mijn bestelling is onderweg!! Vanuit de UK dus ben benieuwd wanneer het hier is.