Het The Ordinary / Deciem topic

In een fb groep over Deciem producten zijn ze ook niet zo te spreken over de SPF. Hoe ziet de routine die ze hebben aangeraden er verder uit?

Hm dan ga ik maar opzoek naar een andere.
@Daelyss dank! Ik ga ernaar kijken.

1 like

Ik denk dat je deze vraag aan @Chesirecat wilde stellen! Ik heb ze ook gemaild, maar wacht al een week op m’n antwoord:"(

Ik heb 17 april gemaild en kreeg vandaag antwoord. Dus ze zullen het wel druk hebben denk ik.
@Parasol de rest van de routine die ze adviseerden:

Voor 's ochtends:

Caffeine Solution 5% + EGCG
Hyaluronic Acid 2% + B5
Niacinamide 10% + Zinc 1%
Natural Moisterizing Factors + HA
(en dan eigenlijk de SPF 30)

Voor 's avonds:

Caffeine Solution 5% + EGCG
Hyaluronic Acid 2% + B5
100% Organic Cold-Pressed Borage Seed Oil
Azelaic Acid Suspension 10%

1 like

Oeps, ja je hebt helemaal gelijk :innocent:

Dank voor het delen @Chesirecat, ik ben benieuwd hoe je het vindt!

Ik denk dat ik niet tegen de hyaluronic acid van TO kan. Kreeg plots superveel verstopte poriën, bultjes en onderhuidse puisten. Ben er maar mee gestopt en nu is mijn huid eindelijk aan het opklaren. Nochtans geen problemen met andere producten met hyaluronzuur. En nu ben ik ook te bang om die van TO een tweede kans te geven :pensive:

1 like

Laten deze geen witte waas achter? En kun je er gewoon make up over aanbrengen?
Ik kan maar geen fijne spf vinden. Ik gebruik nu de spray van Lancaster over mijn make up, maar die hoor je eigenlijk uit te smeren. Maar als ik erover heen mijn make up aan breng rult het.

1 like

Nee, ze zijn doorzichtig op mijn donkere huid dus voor jou zullen die zeker perfect zijn. Ik moet wel iets langer wachten bij die van LRP maar meestal doe ik toch wenkbrauwen en ogen eerst.

1 like

Waar bestel je die van Biore? Zie zo snel geen NL site die het verkoopt.

Ik heb die laatst bekeken op iets van www.littlewonderland.nl ofzo? Maar dat was allemaal aziatisch (de verpakking) dus heb het toen weer weggeklikt haha

Op Little wonderland idd en het is een Aziatisch merk dus volledig normaal dat de verpakking er zo uitziet cc @Luzarl

1 like

Yes, m’n bestelling is binnen! Ga vanavond de aha/bha peel doen. Er zat ook een hyaluronics acid bij terwijl ik die niet besteld heb maar wel wilde :grimacing: misschien had t systeem t niet goed gezien toen ik m’n mandje lastminute updatate

Hoi allemaal!

Ik gebruik elke dag de 2% bha exfoliant van Paula’s Choice. Nu las ik zoveel goeds over The Ordinary’s 30% AHA 2% BHA peeling dat ik deze ook besteld heb. Is het een goed idee om PC’s exfoliant elke dag te blijven gebruiken en 1x per week de peeling van TO? Of ga ik dan overexfoliëren? En zo ja, hoe kan ik deze twee dan toch combineren? Ik hoor het graag!

Dat is dus iets wat ik me ook erg afvraag! M’n huid kan 2x per dag bha aan maar zo’n heftige peeling daar nog eens bij weet ik niet :thinking:

Vandaag heb ik na advies in de douglas de Resveratrol 3% + Ferulic Acid 3% aangeschaft omdat m’n gezicht op sommige plekken heel droog is, en dit zou kunnen helpen aldus de verkoopster. Daarnaast zei ze toen ik over mijn routine vertelde dat ik de rode peeling nu niet moet gebruiken omdat het lente zomer is en dat iets voor de herfst/winter is. Ehhhh? Ik heb niet doorgevraagd, maar dit lijkt me vreemd advies?
Als je je huid goed beschermt met SPF moet het toch gewoon af en toe kunnen?

Ik heb net gemaild met foto’s, ben benieuwd. Klungel nu maar wat aan en durf niet zomaar iets te bestellen. Al die namen bij TO klinkt echt als hocuspocus :sweat_smile:

Kan zeker!

Ik heb twee weken geleden advies aangevraagd via de site maar nog steeds geen reactie (wel tussendoor een mail dat het druk is). Hoop dat ik snel iets hoor, ben ongeduldig! En m’n huid is slecht de laatste tijd.

Gebruik nu een paar weken elke avond en ochtend niacimide en HA moisturizer en maximaal 1x per week de BHA AHA peeling. En mijn huid is zoveel beter. Zo zacht en bijna geen onzuiverheden meer (alleen kleine op mn kin maar dat is meer hormonaal) terwijl het echt slecht was. Zo blij.

1 like

Mijn bestelling komt donderdag binnen en kan echt niet wachten om te beginnen!