Ik heb ook geen idee wat ik op mn hoofd smeer. Maar ik heb foto’s gestuurd naar the ordinary en die hebben me een lijst gegeven. Heb alles besteld (want wilde mezelf ook even verwennen nu ik toch mn rekening niet leegplunder op het terras) en het werkt echt super. Je zou misschien foto’s van je huid naar ze toe kunnen sturen en dan kijken welk advies ze geven, je hoeft t immers niet per se te bestellen. Als je gewoon aangeeft wat je ervaart met je huid; zo heb ik mee eters en een vette T-zone, dan bevelen ze je bijpassende producten aan. Dan kan je misschien achteraf kijken of je denkt dat die producten daadwerkelijk bij je passen en ze bestellen. Ik had zelf namelijk 0 zin om die 10000 producten van the ordinary te onderzoeken
Oh thanks voor de tip! Had geen idee dat dat kon. Dat zou wel een hoop zoekwerk schelen.
Ja! Of, nou ja, ik gebruikte het om roodheid van acne en littekens te verminderen. Daar gebruik ik nu alpha arbutin voor, en dat lijkt beter te gaan
Hahaha, er is echt al een paar keer in dit topic gezegd dat je the ordinary kan mailen met foto’s van je gezicht inderdaad. Heb je al gevonden hoe dat moet?
Haha ja niet blijven hangen blijkbaar. Nee nog niet gevonden maar moet zeggen dat ik er vandaag ook geen tijd voor heb gehad.
Heeft iemand het vitamine C-poeder 100 l-ascorbic acid powder? Waar meng je dit mee en wat vind je ervan?
En ik heb net de AHA/BHA peeling (die rode) besteld. Wat vinden jullie daarvan? Ik heb het idee dat dit wel een populair product is, maar ik vind het een beetje eng om te bestellen omdat je zo voorzichtig moet opbouwen:’)
Ik heb net advies aangevraagd via de website van the Ordinary! Er stond bij dat het druk is, hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie reactie krijgen?
Ik ben benieuwd! Wil het liefst nuuu allemaal dingen aanschaffen en uitproberen. Heb nu alleen de glycolic acid en dat caffeïne spul maar het doet weinig voor me. Ga die eerste niet opnieuw aanschaffen denk ik.
Ik heb 17 april hetzelfde gedaan en kreeg gisteren een mailtje terug dat het heel druk is maar ze me zo spoedig mogelijk helpen.
Normaal duurt het wel een weekje
Ja die peeling is denk ik hun populairste product. Ik vind hem top, probeer hem 1x pw te gebruiken maar ik vergeet het nog wel eens. Ik vind het geen eng product maar ik heb ook niet echt een gevoelige huid, ik laat hem meestal 8 minuten zitten dit kan je natuurlijk goed opbouwen! Maar het was niet zo dat het langzaam opbouwen nodig was voor mijn huid denk ik maar ik gebruikte hiervoor ook al een andere peeling
Ik heb ook net advies gevraagd op de site. Wil graag mijn hele routine veranderen, maar heb geen idee waar te beginnen. Ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen.
Ik was eerst ook bang voor de peeling, maar het gaat echt goed! En ik heb een heel gevoelige huid. Daarvoor heb ik 5% Lactic Acid gebruikt en er steeds na 10 minuten weer afgehaald. Ik weet dat dat niet hoeft, maar dat vind ik gewoon prettiger. De red peel gebruik ik nu 1x per week en laat ik 3-4 minuten zitten. Het brandt nu helemaal niet meer, dus ik laat het nu steeds een half minuutje langer zitten. Mijn huid is daarna echt superzacht!
Dat klinkt veelbelovend! Ik heb 'm besteld😎
Ik heb vandaag een reactie gehad met producten die ze me aanbevelen. Gelijk alles besteld. Behalve de SPF 30 want die is niet op voorraad.
Hebben ze die ergens in een douglas ofzo? Zie het online niet maar dan kan ik het eventueel in de winkel halen.
Nee Douglas heeft het niet. Misschien Beautybay wel trouwens?
Daar is die ook uitverkocht . Heb nu maar een mailalert ingesteld.
Ik heb die SPF 15 bestelt, maar ben er niet tevreden over. Smeert moeilijk uit en er blijft een witte waas achter. Maar dat is de 15, misschien is de 30 beter!
Oh serieus? Dat is wel stom. Maarja voor nu is zowel de 15 als de 30 overal uitverkocht . Misschien dat de rest van de producten gewoon het werk al doet. Dan skip ik de SPF wel.
Ik heb hetzelfde met spf30. Smeert stroef uit en m’n gezicht wordt er wit van terwijl ik al een bleekscheet ben
Als je een goede spf zoekt dan kan ik die van boiré sof 50 water essence aanraden of de La roche posay Anthelios spf 50.