Ik doe 's ochtends de glycolzuur, die even laten intrekken en dan hyaluronzuur + moisturizer. 's Avonds doe ik alleen azelaic acid (maar kan je ook nog de moisturizer overheen doen). Maar zou ook andersom kunnen hoor, ik vind die azelaic acid alleen niet fijn als basis voor make-up!
Ahh fijn! Dankjewel!
Ik heb vandaag buffet gekocht om eens te proberen maar niet goed gelezen. Weet iemand of het klopt dat ik buffet NIET samen kan gebruiken met mn paula’s choice resist 5% AHA (glycolzuur)?
Ja ga het maar opsplitsen. Had in mn hoofd om ze beide savonds te gebruiken maar helaas. Als mn PC op is ga ik eens over op een exfoliant van the ordinary. Ik gebruik al jaren PC en ben tevreden maar die producten zijn wel minstens 3x zo duur helaas. Dus als t goedkoper kan met hetzelfde resultaat ben ik blij!
Ik kreeg heel erg puistjes van squalane, denk dat je het gewoon moet proberen en kijken wat het met je huid doet
Oh balen! Maar dan is het inderdaad gewoon een kwestie van proberen. Anders kan ik hem altijd nog weggeven.
Ik wil die van mij wel naar je opsturen als je dat wil
Betaal je niet zoveel vanwege de persoon?
Geloof dat PC een beetje pionier was op het gebied van no nonsense huidverzorging en goede werkzame stoffen. Daardoor konden ze natuurlijk de prijzen zelf bepalen. Ik weet ook niet of zij zelf geld hebben gestoken in onderzoek en dat moeten terug verdienen. Denk wel dat PC meer aan marketing doet dan the ordinary.
Oh dat vind ik heel lief van je! Wat wil je ervoor hebben naast de verzendkosten?
Niks hoor
Ik heb sinds kort een retinolproduct (namelijk de 1% in Squalane) toegevoegd aan mijn avondroutine, maar ik weet eigenlijk helemaal niet goed hoe ik mijn avondroutine daarna kan opbouwen. Wat gebruiken jullie PM in combinatie met retinol (of retinoid)?
Heb je deze al gekeken? Dit filmpje is best handig
Ik wil ook retinol gaan gebruiken. Omdat het in squalane zit ga ik er vanuit dat het ook wel voedend is. Ik ben van plan er daarna alleen nmf+ha overheen te smeren. Ik heb ook buffet maar weet niet helemaal of dat veel doet.
Oh super handig, bedankt!
@WhereTheLightIs lijkt me geen slecht plan, want ik had het idee dat de retinol alleen mijn huid toch wel wat uitdroogde. Ze waarschuwen natuurlijk wel voor irriterende neveneffecten. Ik ga deze avond eens experimenteren met nmf+ha erover!
Volgens mij kan ik echt niet tegen Niacinamide. Ik gebruik nu 1 druppel gemengd met Hyaluronzuur, maar ik krijg maar enorme puisten op mijn kin en kaken. Zo zonde
Denk dat ik een tijdje de Niacinamide uit mijn routine haal. Kijken of het dan beter wordt
Same here. Meerdere mensen hebben er last van. Google maar op ‘Niacinamide breakout’. Vond het zo jammer, na al die succesverhalen van anderen.
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Volgens mij staat er in hun standaard routine ook nog dat je rosehip oil kunt smeren na retinol. Toen ik nog een andere peeling gebruikte (van een ander merk) die soms wat prikte, deed een olie daarna echt wonderen.
Ik heb 0 problemen met dagelijks niacinamidegebruik dus er is hoop!
Je hoopt toch dat je een uitzondering bent, maar nope